![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was het zo maar, dan kocht ik mij ook zo een diploma, en nog vele anderen met mij. Stanford deelt geen diplomas uit omdat iemand beroemd is. Die unief kan zich het permitteren om strikt te zijn, itt onze belgische universiteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als den taaie écht zo goed was,tja ,dan hadden ze zijn broer met open armen verwelkomt Want gerenommeerde universiteit of niet,koningskinderen die daar terecht afstuderen staan nog altijd hoog op hun importantielijst.... Tenzij die er niets van bakken,en dan geldt die oude spreuk "een ezel stoot zich géén twee keer aan dezelfde steen" in casu de universiteit dus.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In't geval Kroonprins Filip den Taaie, de kans dat die ooit zijn diploma zou moeten zwaaien om zijn boterham te verdienen was 0, voor Laurent was die kans al iets groter... dat kan het verschil gemakkelijk genoeg verklaren. Het enige probleem ik met dit soort theorie heb, waarom zou het Belgische koningshuis de middelen willen vrijmaken om zulke travestie in hoger onderwijs te verwezelijken. Misschien omdat de Belgische overheid alles betaalde en dat die geen 25 herkansingen en 17 universiteiten willen betalen?
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plipke komt echter even gemakkelijk aan het ene als aan het andere. Debielen die uit een royale reet komen gevallen worden zelf "staatshoofd" zonder dat één burger hen verkiest.
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doet mij denken aan die mop over die golfer in Japan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() En toch heten we een parlementaire constitutionele monarchie. De naam suggereert dat volksvertegenwoordigers het staatshoofd kiezen hetgeen helemaal niet zo is uiteraard. Maar slim gevonden. Zand in de ogen van het volk.
|
![]() |
![]() |