Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2013, 00:24   #141
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Die master is inderdaad een onderdeel van een PhD dus wat doet Fluppe daar dan eigenlijk? Volgens de site is er geen thesis of examen, perfect volgens Filips' capaciteiten dus.
Gij begrijpt gewoon niet wat een Master inhoudt in de VS, en stelt het nu zo simpel dat Filip gewoon aanwezig moeten zijn om zijn diploma te halen.

Was het zo maar, dan kocht ik mij ook zo een diploma, en nog vele anderen met mij.

Stanford deelt geen diplomas uit omdat iemand beroemd is. Die unief kan zich het permitteren om strikt te zijn, itt onze belgische universiteiten.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2013, 01:04   #142
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Gij begrijpt gewoon niet wat een Master inhoudt in de VS, en stelt het nu zo simpel dat Filip gewoon aanwezig moeten zijn om zijn diploma te halen.

Was het zo maar, dan kocht ik mij ook zo een diploma, en nog vele anderen met mij.

Stanford deelt geen diplomas uit omdat iemand beroemd is. Die unief kan zich het permitteren om strikt te zijn, itt onze belgische universiteiten.
Tja, als den taaie écht wel heeft behaald wat hier algemeen wordt verondersteld,waarom heeft deze universiteit dan wél vriendelijk bedankt toen het koningshuis hun tweede zoon Laurent door hetzelfde straatje qua behaald universitair diploma wilden chicaneren...

Als den taaie écht zo goed was,tja ,dan hadden ze zijn broer met open armen verwelkomt

Want gerenommeerde universiteit of niet,koningskinderen die daar terecht afstuderen staan nog altijd hoog op hun importantielijst....

Tenzij die er niets van bakken,en dan geldt die oude spreuk "een ezel stoot zich géén twee keer aan dezelfde steen" in casu de universiteit dus....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2013, 01:40   #143
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Gij begrijpt gewoon niet wat een Master inhoudt in de VS,
Hangt van de instelling af die de master uitrijkt. Het werkt er net iets anders dan hier.
Citaat:
en stelt het nu zo simpel dat Filip gewoon aanwezig moeten zijn om zijn diploma te halen.
Het zou mij niet verbazen dat het daarop neer kwam.
Citaat:
2 dingen die nodig zijn om dat voor elkaar te krijgen. 1) de weg weten 2) de middelen hebben.
Citaat:
Zie deel 2, diploma's verkopen die eigenlijk geen waarde hebben in't bedrijfsleven voor ferme fondsen is een methode om de kas spekken zonder problemen te krijgen.
In't geval Kroonprins Filip den Taaie, de kans dat die ooit zijn diploma zou moeten zwaaien om zijn boterham te verdienen was 0, voor Laurent was die kans al iets groter... dat kan het verschil gemakkelijk genoeg verklaren.

Het enige probleem ik met dit soort theorie heb, waarom zou het Belgische koningshuis de middelen willen vrijmaken om zulke travestie in hoger onderwijs te verwezelijken.
Misschien omdat de Belgische overheid alles betaalde en dat die geen 25 herkansingen en 17 universiteiten willen betalen?
Oud 23 augustus 2013, 05:27   #144
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Een eredoctoraat is dan ook helemaal geen diploma of academische graad.
Heb ik ook niet gezegd.

Plipke komt echter even gemakkelijk aan het ene als aan het andere.
Debielen die uit een royale reet komen gevallen worden zelf "staatshoofd" zonder dat één burger hen verkiest.
Oud 20 mei 2016, 13:13   #145
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, ik heb dat syndroom.
Alleen heb ik er wel carrière mee gemaakt.
je verwart dit forum voltrollen weer met een carrière, Jacques.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2016, 13:16   #146
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Heb ik ook niet gezegd.

Debielen die uit een royale reet komen gevallen worden zelf "staatshoofd" zonder dat één burger hen verkiest.
je zou het soms denken, maar in werkelijkheid is het gelukkig nog net zó erg niet. het zijn alleen de debielen die uit dat andere royale gat vallen die staatshoofd kunnen worden.

doet mij denken aan die mop over die golfer in Japan
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2016, 14:03   #147
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Op de site van Vacature lezen we zelfs dat hij een echt universitair diploma zou hebben, met amper 2 maanden aan Oxford en een Stanford master zonder examen of thesis kun je dat geen diploma noemen, alle media doen blijkbaar mee aan de leugen.

http://www.vacature.com/blog/het-cv-van-prins-filip

"- Na de KMS vervolledigt hij zijn universitaire studies aan het Trinity college van de universiteit van Oxford en aan de Graduate School van Stanford in Californië waar hij het diploma van Master of Arts in de politieke wetenschappen behaalt. Hij wordt daarmee het eerste familielid van de koninklijke familie dat een universitair diploma op zak heeft."
establishmentpers hé. Mooi de status quo behouden. alle evenwichten respecteren, behalve dat van de Vlaamse meerderheid
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2016, 14:06   #148
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Heb ik ook niet gezegd.

En toch heten we een parlementaire constitutionele monarchie. De naam suggereert dat volksvertegenwoordigers het staatshoofd kiezen hetgeen helemaal niet zo is uiteraard. Maar slim gevonden. Zand in de ogen van het volk.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be