![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch even een bezoekje brengen aan een site van een zekere Mark Lewis, THE MIDDLE EAST PIECE. Die site is belangwekkend omdat hij geheel gevuld is met echt historisch bronnenonderzoek. Lewis stelt zich aldus voor: Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke papegaai? weer niet op het linkje gedrukt zeker? of begrijp je geen engels?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maak gehakt van u, en uw zionistisch gezever, met of zonder uwe Mark Lewis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof je nu toch zelf niet? Zelfs een vrijhandelszone tussen de islamitische landen is tegen 2030 moeilijk haalbaar. Laat staan een diepere integratie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
GCC zie ik wel nog dieper integreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gniffel, overal waar een sterk, gruwelijk gezag verdreven wordt uit de Islamitische gebieden, krijg je dat elk clanhoofd met 3 zonen en 18 neven zich ziet als de volgende kalief.
En dat zou het Ottomaans rijk moeten laten herrijzen?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 juli 2013 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, en zoals het "hoort". Daar moet je ballen voor hebben.
Weet u wat, maak een enquete in K&K, en vraag de andere forumleden wat ze van een Utilikilt vinden. Eneuh, we zijn hier op zijn Artisjokaans van het onderwerp aan't afwijken. Mijn stelling is duidelijk. Daar waar geen sterk, gruwelijk centraal gezag is, is de islam het hoofdexcuus voor elk soort van gruwel de mensheid ooit heeft bedacht.
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On topic: dat uitroepen van een "islamitische staat" in Iran, Soedan of Afghanistan heeft niets te maken met een khalifaat. Het Ottomaans khalifaat was, in haar bloeiperiode, een teken van vitaliteit, met veel respect voor de diversiteit van de mensheid. Die zgn. "islamitische staten" zijn echter stuk voor stuk tekenen van decadentie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Gouverneur
|
![]() Jullie moeten allemaal niet zo panikeren, tegen die tijd komen deze mannen ons wel assisteren, ze zullen het niet kunnen laten om zich te moeien.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nu, het topic, en niet mijn feestkledij of persoonlijk transport, of een foto van mijn vrouwke. We zien waar de religie regeert, menselijkheid onder de grond gestopt word.
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn principe is dat het verjagen van mensen van hun gronden om die gronden in te nemen een onrechtvaardige daad is. Het is een 'eigenheidje' van de homo sapiens. In de tweede helft van de20ste eeuw waar vele kolonies hun onafhankelijkheid 'kregen' of 'pakten', de VN in het leven werd geroepen met een mooie verklaring, lijkt het me vrij paradoxaal dat diezelfde VN zomaar een staat Israël erkent en toelaat dat de mensen die daar al eeuwen hun gronden hadden, verjaagd werden naar kampen zonder voorzieningen. Stalin voerde deportaties door die miljoenen mensenlevens hebben gekost (honger en ontbering). Die man en zijn entourage zet ik op hetzelfde niveau als Hitler. Multinationals die natuurlijke resources afpakken van plaatselijke bevolkingen (vervuiling van rivieren en meren, waterbronnen) en ze zelfs met privé-milities verdrijven en uitmoorden (indianen in Zuid-Amerika) gaan diezelfde richting uit. En politici hier die geen visie hebben op de toekomst en zomaar de 'wereld' binnenhalen mogen van mijn part goed beginnen na te denken. Ieder op zijn eigen plek, zeg ik maar. De klok kan echter niet teruggedraaid worden maar compensaties en rechtzettingen kunnen altijd. Zo kunnen de Aboriginals in Australië en de descendanten van de Noord-Amerikaanse indianenstammen nog meer gebieden en compensaties krijgen; dat is wel het minste dat nog gedaan kan worden. De Palestijns-Joodse kwestie is eentje die zich elke dag 'vernieuwt' met vers vergoten bloed en zowaar een eigen leven is gaan leiden met uitwassingen en vertakkingen in de omgeving in een complexiteit waar niemand nog iets van begrijpt. Het is ondertussen al een brok van meer dan zestig jaar waarin de gekste zaken zich hebben voorgedaan. De blunder blijft voor mij de gratuite erkenning van de staat Israël door de VN. Een blunder noem ik iets dat zeer slecht wordt aangepakt, zonder goed na te denken en eindeloos zit te wachten op één of andere rechtzetting of oplossing. Die blunder ongedaan maken kan niet meer, net zo min als dat een aboriginal zou kunnen zeggen dat alle blanken maar best ophoepelen. Laatst gewijzigd door parsprototem : 24 juli 2013 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoe zie je dat voormalig leefgebied van Joden in Arabische landen dan in het licht van hun eeuwenlange diaspora over de hele wereld? Hebben die ooit een vaste voet ergens gehad? Laatst gewijzigd door parsprototem : 24 juli 2013 om 02:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zie je Europa als een schatplichtig gebied dat afgeroomd kan worden? (zover is het eigenlijk al) Net dat wat ik als een misdaad zie tegen de menselijkheid. En zeker in de 21ste eeuw. Ik zie trouwens opvallende gelijkenissen tussen ultra Joodse kolonisten en sommige moslims hier in Europa. Ze spreken dezelfde taal. Neem het verschil van religie even weg, en het is een pot nat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig dat we daar nog zo lang moeten op wachten ![]() Laatst gewijzigd door E. Migrant : 25 juli 2013 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de landen errond zijn toch genoeg zandbakken waar ze kunnen in rondkruipen ?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de aboriginals alle Europeanen, Aziaten en Afrikanen in Australië zouden afslachten, zou ik dat een gerechtvaardigde daad vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een aboriginal is een immigrant en wel uit Papoea Guinea, net zoals Indianen uit Siberië komen.