Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2013, 07:10   #141
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Parsprototem kun je niet bedotten met zionistisch gezever, waar menig extreem rechtsen wel in tuimelen, door een gebrek aan kennis.

Toch even een bezoekje brengen aan een site van een zekere Mark Lewis, THE MIDDLE EAST PIECE. Die site is belangwekkend omdat hij geheel gevuld is met echt historisch bronnenonderzoek.

Lewis stelt zich aldus voor:

Citaat:
“My name is Mark Lewis and I am the sole researcher/writer for Middle East Piece. I have been studying the Arab-Israeli conflict, the Middle East region, and the Islamic religion for well over a decade. I hold a Master’s degree in National Security Studies with a Middle East concentration and am currently employed as a Cyber Security Engineer in the Washington DC metro area.”
Over de historiografie rond Israël zegt Lewis:

Citaat:
“The historiography of the Arab-Israeli conflict ( . . .) has been hi-jacked by politics. Masses of literature written about this conflict illustrates more accurately an ideological war waged on bookshelves rather than an accurate recording of historic events in Palestine.”

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2013, 07:29   #142
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Toch even een bezoekje brengen aan een site van een zekere Mark Lewis, THE MIDDLE EAST PIECE. Die site is belangwekkend omdat hij geheel gevuld is met echt historisch bronnenonderzoek.

Lewis stelt zich aldus voor:

Over de historiografie rond Israël zegt Lewis:
Je papegaait gewoon de tekst over van uw anti moslim zionistisch blogje en presenteert het als uw eigen woorden.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2013, 07:51   #143
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je papegaait gewoon de tekst over van uw anti moslim zionistisch blogje en presenteert het als uw eigen woorden.
welke papegaai? weer niet op het linkje gedrukt zeker? of begrijp je geen engels?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2013, 08:15   #144
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
welke papegaai? weer niet op het linkje gedrukt zeker? of begrijp je geen engels?
Mens toch, je hebt de site zelf niet eens gelezen, je kopieerde gewoon de tekst over van je zionistisch blog dat je frequenteert. De komieken ginder denken dat ze een goudmijn gevonden hebben. Je bezit niet eens de capaciteiten om er een deftig debat over te voeren. Pretendeer dan ook niet het omgekeerde.

Ik maak gehakt van u, en uw zionistisch gezever, met of zonder uwe Mark Lewis.
Oud 23 juli 2013, 09:29   #145
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is inderdaad redelijk optimistisch om er 2020 op te kleven. Tegen 2030 verwacht ik toch een vordering, maar een kalifaat met de omvang van weleer trek ik wel in twijfel. Moge het in Al Sham beginnen, inshallah.
Dat geloof je nu toch zelf niet? Zelfs een vrijhandelszone tussen de islamitische landen is tegen 2030 moeilijk haalbaar. Laat staan een diepere integratie.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2013, 10:07   #146
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat geloof je nu toch zelf niet? Zelfs een vrijhandelszone tussen de islamitische landen is tegen 2030 moeilijk haalbaar. Laat staan een diepere integratie.
Ergens zal de islamitische staat uitgeroepen worden tegen dan. Maar een groot verenigd kalifaat zie ik niet meteen gebeuren nee. Het zal zo groot of zo klein beginnen als pakweg Syrië en al dan niet uitbreiden.

GCC zie ik wel nog dieper integreren.
Oud 23 juli 2013, 10:12   #147
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Gniffel, overal waar een sterk, gruwelijk gezag verdreven wordt uit de Islamitische gebieden, krijg je dat elk clanhoofd met 3 zonen en 18 neven zich ziet als de volgende kalief.

En dat zou het Ottomaans rijk moeten laten herrijzen?

Laatst gewijzigd door maddox : 23 juli 2013 om 10:13.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2013, 10:26   #148
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

En dat zou het Ottomaans rijk moeten laten herrijzen?
Oud 23 juli 2013, 10:40   #149
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij draagt een rokje.
Yep, en zoals het "hoort". Daar moet je ballen voor hebben.

Weet u wat, maak een enquete in K&K, en vraag de andere forumleden wat ze van een Utilikilt vinden.

Eneuh, we zijn hier op zijn Artisjokaans van het onderwerp aan't afwijken.

Mijn stelling is duidelijk. Daar waar geen sterk, gruwelijk centraal gezag is, is de islam het hoofdexcuus voor elk soort van gruwel de mensheid ooit heeft bedacht.
Oud 23 juli 2013, 10:46   #150
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Yep, en zoals het "hoort". Daar moet je ballen voor hebben.

Weet u wat, maak een enquete in K&K, en vraag de andere forumleden wat ze van een Utilikilt vinden.

Eneuh, we zijn hier op zijn Artisjokaans van het onderwerp aan't afwijken.

Mijn stelling is duidelijk. Daar waar geen sterk, gruwelijk centraal gezag is, is de islam het hoofdexcuus voor elk soort van gruwel de mensheid ooit heeft bedacht.
Ik heb geen enquete nodig om te weten dat de meesten dat uiterst belachelijk vinden.
Oud 23 juli 2013, 10:47   #151
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ergens zal de islamitische staat uitgeroepen worden tegen dan.
Overal zijn al zgn. "islamitische staten" uitgeroepen. "Islamitische staat" is echter een contradictio in adjecto en een contradictie wordt geen realiteit. De politieke betekenis van de "islamitische staat" is dat een slogan is zonder inhoud, waarvan uiteenlopende groepen zich bedienen om politieke macht te proberen verworven.

On topic: dat uitroepen van een "islamitische staat" in Iran, Soedan of Afghanistan heeft niets te maken met een khalifaat. Het Ottomaans khalifaat was, in haar bloeiperiode, een teken van vitaliteit, met veel respect voor de diversiteit van de mensheid. Die zgn. "islamitische staten" zijn echter stuk voor stuk tekenen van decadentie.

Citaat:
Maar een groot verenigd kalifaat zie ik niet meteen gebeuren nee. Het zal zo groot of zo klein beginnen als pakweg Syrië en al dan niet uitbreiden.
Fitna leidt niet tot eenheid.

Citaat:
GCC zie ik wel nog dieper integreren.
De plannen voor de muntunie gaan alleszins geen meter vooruit. Een vriend van mij heeft bij de Europese Centrale Bank nog op dit project gewerkt.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2013, 10:53   #152
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Jullie moeten allemaal niet zo panikeren, tegen die tijd komen deze mannen ons wel assisteren, ze zullen het niet kunnen laten om zich te moeien.

Oud 23 juli 2013, 11:03   #153
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb geen enquete nodig om te weten dat de meesten dat uiterst belachelijk vinden.
Goed voor U , zo'n zekerheid. Ik ben bijna jaloers.

En dan nu, het topic, en niet mijn feestkledij of persoonlijk transport, of een foto van mijn vrouwke.

We zien waar de religie regeert, menselijkheid onder de grond gestopt word.
Oud 24 juli 2013, 01:34   #154
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nog steeds de gezonde linkse reflex Pars?
doet me denken aan een voorval enkele weken geleden hier in het dorpscafe.
We zaten met drie aan de toog,de middelste vraagt mij: "Heb je die domme trienen gezien aan dat schooltje?" ik: "Ja jong die zijn zo dom door hun inteelt." De derde direct: "En de Joden dan". Ik schiet in een lach, die derde verontwaardigd: "Wat, lach je mij uit?" Ik: "Nee ik lach met uw gezonde linkse reflex eerst de Joden subiet Amerika en als afsluiter Hitler."

De man had duidelijk nog nooit een politiek forum bezocht.
Dit heeft niks met links zijn te maken maar met onrecht.

Mijn principe is dat het verjagen van mensen van hun gronden om die gronden in te nemen een onrechtvaardige daad is.

Het is een 'eigenheidje' van de homo sapiens.

In de tweede helft van de20ste eeuw waar vele kolonies hun onafhankelijkheid 'kregen' of 'pakten', de VN in het leven werd geroepen met een mooie verklaring, lijkt het me vrij paradoxaal dat diezelfde VN zomaar een staat Israël erkent en toelaat dat de mensen die daar al eeuwen hun gronden hadden, verjaagd werden naar kampen zonder voorzieningen.

Stalin voerde deportaties door die miljoenen mensenlevens hebben gekost (honger en ontbering). Die man en zijn entourage zet ik op hetzelfde niveau als Hitler.

Multinationals die natuurlijke resources afpakken van plaatselijke bevolkingen (vervuiling van rivieren en meren, waterbronnen) en ze zelfs met privé-milities verdrijven en uitmoorden (indianen in Zuid-Amerika) gaan diezelfde richting uit.

En politici hier die geen visie hebben op de toekomst en zomaar de 'wereld' binnenhalen mogen van mijn part goed beginnen na te denken.

Ieder op zijn eigen plek, zeg ik maar. De klok kan echter niet teruggedraaid worden maar compensaties en rechtzettingen kunnen altijd. Zo kunnen de Aboriginals in Australië en de descendanten van de Noord-Amerikaanse indianenstammen nog meer gebieden en compensaties krijgen; dat is wel het minste dat nog gedaan kan worden.

De Palestijns-Joodse kwestie is eentje die zich elke dag 'vernieuwt' met vers vergoten bloed en zowaar een eigen leven is gaan leiden met uitwassingen en vertakkingen in de omgeving in een complexiteit waar niemand nog iets van begrijpt. Het is ondertussen al een brok van meer dan zestig jaar waarin de gekste zaken zich hebben voorgedaan.

De blunder blijft voor mij de gratuite erkenning van de staat Israël door de VN. Een blunder noem ik iets dat zeer slecht wordt aangepakt, zonder goed na te denken en eindeloos zit te wachten op één of andere rechtzetting of oplossing. Die blunder ongedaan maken kan niet meer, net zo min als dat een aboriginal zou kunnen zeggen dat alle blanken maar best ophoepelen.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 24 juli 2013 om 01:42.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 01:56   #155
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je vergeet dat er destijds méér joden uit arabische gebieden gevlucht zijn, met achterlating van hebben & houden, dan er ooit palestijnen vertrokken (ja, de meesten vrijwillig, na oproep van leiders uit andere arabische gebieden die die joden wel eens snel de zee in zouden jagen, wat dus duidelijk niet gelukt is) zijn uit Israel, die mensen zijn ook nooit vergoed.

Bovendien was er land aan hen, die zich pas 'n hele tijd later palestijn zijn gaan noemen, toegewezen, nl. Jordanië.

Dit 'conflict', dat al zo lang aansleept gaat niet eens over land, enkel maar om 'joden' die 't lef hebben tussen mohamedanen te leven.

D�*t, en enkel d�*t is 't hele eieren eten.
Ik geef eerlijk toe dat ik daar nooit iets over gelezen heb. Beter laat dan nooit. Kan je me een tijdspanne aangeven, dan zoek ik het zelf wel op. Dat moet dan wel voor WOII geweest zijn, of niet?

Maar hoe zie je dat voormalig leefgebied van Joden in Arabische landen dan in het licht van hun eeuwenlange diaspora over de hele wereld?
Hebben die ooit een vaste voet ergens gehad?

Laatst gewijzigd door parsprototem : 24 juli 2013 om 02:01.
Oud 24 juli 2013, 02:19   #156
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Parsprototem kun je niet bedotten met zionistisch gezever, waar menig extreem rechtsen wel in tuimelen, door een gebrek aan kennis.
Maar jij kan me ook niet bedotten. Wat je propageert is exact hetzelfde wat een kolonisator of een imperialist in het verleden heeft gedaan: mensen die eigen zijn aan een territorium ontstoelen, onderwerpen en bijgevolg wegjagen.

Of zie je Europa als een schatplichtig gebied dat afgeroomd kan worden? (zover is het eigenlijk al)

Net dat wat ik als een misdaad zie tegen de menselijkheid. En zeker in de 21ste eeuw.
Ik zie trouwens opvallende gelijkenissen tussen ultra Joodse kolonisten en sommige moslims hier in Europa. Ze spreken dezelfde taal.

Neem het verschil van religie even weg, en het is een pot nat.
Oud 25 juli 2013, 13:29   #157
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Het oppompen van de aardolie gaat net een tikkie gemakkelijker zonder op een lichtgevende glazen parking te moeten werken.
Dus eens alle zwarte troep daar uit de grond gezogen is en de plaatselijke woestijnluizen geen enkel nut meer hebben, zal het ineens 'politiek correct' zijn om de boel daar terug naar het stenen tijdperk te bombarderen?

Spijtig dat we daar nog zo lang moeten op wachten

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 25 juli 2013 om 13:46.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 13:40   #158
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Dit heeft niks met links zijn te maken maar met onrecht.

Mijn principe is dat het verjagen van mensen van hun gronden om die gronden in te nemen een onrechtvaardige daad is.

Het is een 'eigenheidje' van de homo sapiens.

In de tweede helft van de20ste eeuw waar vele kolonies hun onafhankelijkheid 'kregen' of 'pakten', de VN in het leven werd geroepen met een mooie verklaring, lijkt het me vrij paradoxaal dat diezelfde VN zomaar een staat Israël erkent en toelaat dat de mensen die daar al eeuwen hun gronden hadden, verjaagd werden naar kampen zonder voorzieningen.

Stalin voerde deportaties door die miljoenen mensenlevens hebben gekost (honger en ontbering). Die man en zijn entourage zet ik op hetzelfde niveau als Hitler.

Multinationals die natuurlijke resources afpakken van plaatselijke bevolkingen (vervuiling van rivieren en meren, waterbronnen) en ze zelfs met privé-milities verdrijven en uitmoorden (indianen in Zuid-Amerika) gaan diezelfde richting uit.

En politici hier die geen visie hebben op de toekomst en zomaar de 'wereld' binnenhalen mogen van mijn part goed beginnen na te denken.

Ieder op zijn eigen plek, zeg ik maar. De klok kan echter niet teruggedraaid worden maar compensaties en rechtzettingen kunnen altijd. Zo kunnen de Aboriginals in Australië en de descendanten van de Noord-Amerikaanse indianenstammen nog meer gebieden en compensaties krijgen; dat is wel het minste dat nog gedaan kan worden.

De Palestijns-Joodse kwestie is eentje die zich elke dag 'vernieuwt' met vers vergoten bloed en zowaar een eigen leven is gaan leiden met uitwassingen en vertakkingen in de omgeving in een complexiteit waar niemand nog iets van begrijpt. Het is ondertussen al een brok van meer dan zestig jaar waarin de gekste zaken zich hebben voorgedaan.

De blunder blijft voor mij de gratuite erkenning van de staat Israël door de VN. Een blunder noem ik iets dat zeer slecht wordt aangepakt, zonder goed na te denken en eindeloos zit te wachten op één of andere rechtzetting of oplossing. Die blunder ongedaan maken kan niet meer, net zo min als dat een aboriginal zou kunnen zeggen dat alle blanken maar best ophoepelen.
Ik snap niet waarom de Joden de Palestijen niet uit de gehele westbank buitengeknikkerd hebben. Daar ligt immers de bakermat van Israel en Juda.

In de landen errond zijn toch genoeg zandbakken waar ze kunnen in rondkruipen ?!
Oud 25 juli 2013, 13:42   #159
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Die blunder ongedaan maken kan niet meer, net zo min als dat een aboriginal zou kunnen zeggen dat alle blanken maar best ophoepelen.
Ik zie niet in waarom die aboriginal dat niet zou mogen zeggen.

Als de aboriginals alle Europeanen, Aziaten en Afrikanen in Australië zouden afslachten, zou ik dat een gerechtvaardigde daad vinden.
Oud 25 juli 2013, 14:15   #160
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom die aboriginal dat niet zou mogen zeggen.

Als de aboriginals alle Europeanen, Aziaten en Afrikanen in Australië zouden afslachten, zou ik dat een gerechtvaardigde daad vinden.
Ook een aboriginal is een immigrant en wel uit Papoea Guinea, net zoals Indianen uit Siberië komen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be