![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Jules Destrée wist het al in 1912. Ik weet het al een paar decennia. Nu Raf nog.
Laatst gewijzigd door gertc : 22 juli 2013 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het ganse gedoe bekijk, heb ik een beetje medelijden met Mathilde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De niet-retroactiviteit van de wet is een algemeen rechtsbeginsel, beste. En ja, ik lees iedere dag het staatsblad. Jij niet dan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt zeker van dat wc-papier waarmee je dagelijk een nieuw woordje leert? ![]() Nu ook nog leren wat het betekent hé... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie daar toch nergens iets staan over "generale verkiezingen" hoor... Beetje last van de hitte daar in Kraainem?
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Raf kan het gewoon niet laten om anderen te ridiculiseren.
Je zou beter wat meer werken i.p.v. hier den intellectueel te komen uithangen. Ge zijt tenslotte maar een ambtenaarke van mijn voeten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst dit:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Wat is er mis met mijn uitspraak mijnheer blootgat?
Anderen steeds op een ongepaste manier op hun plaats zetten en op stang jagen. Dat is uw tactiek. Als ze u dan van antwoord dienen en het zint u niet, ga je maar op het rode driehoekje duwen. Zielig gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er mis is met jouw bericht? Pot, ketel, zwart... Zegt dat je iets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementslid
|
![]() Hoever kun je deze vraag eigenlijk doorvoeren. Als een prins niet z'n vader op mag volgen, mag een miljonairskindje dan wel aanspraak maken op het vermogen dat hij erft of moet hij daar ook automatisch vanaf zien. Het is immers maar toeval dat dat kind in het juiste nestje is geboren terwijl vele anderen ,misschien met meer verstand, betere opleiding of meer pit in hun donder als arme donders bij de gaarkeukens in de rij staan. Trouwens, tot op welke hoogte is democratie het allerheiligste middel. Heeft de geschiedenis ons niet geleerd dat ook idioten onder de juiste omstandigheden kunnen worden verkozen om vervolgens hele werelddelen in de misere te trekken?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Waar heb ik jou persoonlijk aangevallen? Ik heb je gewoon benoemd met je avatar. Daar staat een bloot gat op. Of niet soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Waar heb ik jou persoonlijk aangevallen? Ik heb je gewoon benoemd met je avatar. Daar staat een bloot gat op. Of niet soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik u was zou ik maar wat matigen. Beledigingen zijn simpelweg niet toegestaan, ook niet voor u. Veeg liever eerst voor eigen deur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Woordspelingen op namen of avatars kunnen worden gezien als aanval of schelden, opmerkingen op foto’s kunnen worden gezien als aanval. Alles ter beoordeling aan de moderarie. " Dit gezegd zijnde zie ik hier in feite tal van feiten die veel verder gaan dat een bagatel zoals het benoemen van een avatar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Gouverneur
|
![]() Ik moet toegeven dat Raf er telkens weer in slaagt een discussie compleet te ontwrichten zodat hij in het middenpunt van de belangstelling staat en niet het onderwerp. Zelfs de beste onder ons kunnen het niet laten om hem van weerwerk proberen te bieden. Ik negeer dat tegenwoordig gewoon, ik lees de zever, en ga verder naar de volgende post, OPGELOST.
.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 22 juli 2013 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heb ik waar beledigd, Flupke? Link graag.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens als je onze staatsschuld ziet stijgen, nog onhoudbaar ook.
![]() |