![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. |
|
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wreed tov. van die Afrikaantjes, bedoel ik.
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij weet duidelijk niet hoeveel Vlamingen er zijn die dagelijks nauwelijks de eindjes aan elkaar kunnen knopen, terwijl hij als grootverdiener de staat pluimt: kamervoorzitter, professor-VUB, advocaat, burgemeester-met-dienstbetoon,... |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als dit zo nog doorgaat komen we in een situatie waar één persoon, 9.999.999 Belgen onderhoudt én zowat de rest afgeeft om ook de derde wereld te redden. Voelt iemand zich geroepen? Is er nen streber in de zaal? Een psychiater zou ook al veel doen.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede leven de meeste rotverwende kutbelgen sowieso boven hun stand: wagen, huisje, reisje, computertje, duur muziekinstallatietje, buitenverblijfje, enzovoort. Ik zeg: het minimumloon zou voor iedereen die werkt 1000 euro moeten zijn. En het maximumloon 2000 euro (netto dan wel). Al de rest van ons BNP moet naar de derde wereld en naar de zwakkeren in onze samenleving die niet kunnen of mogen werken. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Reken mij dan maar bij die zwakkeren. Ik vertik ... ik bedoel: ik kan niet werken vanwege ... euh ... euh ... mijne zwakke rug. Mag ik nu ontvangen? Gans die sociale rotzooi komt er op neer dat de ene voor de andere mag betalen. Dat werkende voor niet werkende moeten betalen (1 voor 0,73 anderen). Dat studies aantonen dat de welvaartstaat vooral voor de rijkere helft van de bevolking zorgt! Jazeker, ik herhaal het, er gaan meer middelen van het overheidsbudget naar de rijkere helft van de bevolking dan naar de armere helft. [size=1]Cfr. Inkomensherverdeling door sociale zekerheid, universiteit Leiden, 1998 & Profijt van de Overheid III, Sociaal en Cultureel Planbureau, 1994.[/size] Dat armen langer arm blijven in een welvaartstaat. Dat echte behoeftigen pas geholpen worden als er een meerderheid voor is en een wetje stemt. 52% van het BBP gaat naar de staat. Ongeveer 15% heeft ze nodig om haar kerntaken uit te voeren inclusief onderwijs. De rest gaat naar de verzorgingsstaat. Geef de mensen terug 85% van hun loonkost en zo hebben ze marge om op vrijwillige basis de derde wereld en de vierde wereld écht te helpen. Beloon mensen voor de resultaten die ze halen en bestraf ze niet met een 100% belasting boven de 2.000 euro.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#149 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als we verder gaan in de decadente racistische beweging die ons Europa teistert,
heeft de Derde Wereld ons hulp binnenkort niet meer nodig. Ons niveau zal zo gedaald zijn, dat het voor hun gemakkelijk zal zijn om te concurreren. Kijk maar naar China, onlangs nog een Derde Wereld land. |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN