![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Zolang ze consequent toegepast wordt niet.
Als ik de holocaust zou ontkennen ben ik strafbaar. Maar is dat geen vrije meningsuiting? Als extreem rechts Hitlergroeten maakt en extremisten beginnen sharia te vespreiden op de straten, wat is vrije meningsuiting dan waardig? Wat is vrije meningsuiting als in het verleden mensen die te luid werden geluiqideerd werden? Wat is vrije meningsuiting waard als mijn eerste woordjes coca cola kunnen zijn? Wat is vrije meningsuiting waard als ik verplicht word netjes in de rij te lopen als de rest van kinds af aan? Kortom: Mag ik een affiche ophangen die de holocaust ontkent over een Synagoge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Nog niet, ik wacht nog steeds op de Nederlandstalige uitnodiging. Gisteren werd aan de telefoon bevestigt dat die vandaag gemaakt en bezorgd zou worden. Ik zal vanavond eens in de postbus loeren...
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bekijk de krantenartikelen daarover en overdenk je uitspraken hier dan nog eens... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Kan een mens niet concreet zeggen wat ik dan via google moet vinden?
Ik google "onze lieve vrouw van Vlaanderen". Als ik "op toneel" google krijg ik links voor op toneel te gaan. http://nl.wikipedia.org/wiki/Onze_Li...van_Vlaanderen Ge kunt websites doorlinken op een forum he. Linkt zo'n krantenartikel eens door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ge moet de twee samen googelen hé.
Onze-Lieve-Vrouw-met-de-Blote-Borsten http://www.brusselsjournal.com/node/283 |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het toneelstuk van de jonge allochtoon wordt – uiteraard – door de overheid gesubsidieerd. Daarvoor is minister Bert Anciaux verantwoordelijk." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat een scheet in een fles vergeleken met dit.
Maar ik zal dan maar ne linkse zeiksmoel zijn zekers ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mij kunnen beide affiches perfect. Enkel acteraf niet komen bleiten als ge toeken op uwe fraater hebt gekregen. Dat had je (ook al strookt het met de wet) perfect kunnen incalculeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Dus het mag maar als ze je keel willen oversnijden heb je het zelf gezocht, zoiets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() Keel oversniden zou wel een serieuze overdreven reactie zijn, maar een paar toeken, je kan toch niet zeggen dat je dat totaal niet verwacht? Of denkt u dat iedereen van het principe uitgaat "Het staat in de wet, dus ik doe da ni." Verwachten misschien wel, maar zo is het nu eenmaal niet. Er zitten daar mannen tussen die een politiekantoor in de fik steken omdat een copain is opgepakt, en die ga je dan wat uitdagen. Slimme zet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je maakt van de slachtoffers de daders, mensen zoals jij zorgen ervoor dat moslims onze straten en samenleving overnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En NEEN ik word dat niet gewoon, in tegendeel, maar ge kunt niet ontkennen dat het zo IS. Hadden die gastjes die die dames lastigvallen ook wat meer toeken gekregen, ipv steeds te worden vergoeilijkt, dan was't misschien zover ni gekomen. Maar de politiek gaat dat niet doen voor ons hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebben jullie toch veel te verstoppen en te verzwijgen dat jullie zo tegen de NVA lopen te zeveren bij elk windje dat er waait? Echt paniek! Daar zullen wel redenen voor zijn! |
|
![]() |
![]() |