![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had het over iets anders.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 2 oktober 2013 om 23:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Achterlijke idioten die een lege brooddoos verstand van school hebben meegebracht vind je vooral in deze draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat er geen objectieve kwalificatieproef nodig is om kinderen op de wereld te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
De maatschappij verkreumelt (zonder broodkruimeltjes zelfs)... NICE JOB MF's!!!!!!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door zonbron : 3 oktober 2013 om 06:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste de beste stomme kloot kan kinderen maken met, zoals je kan lezen en zien, alle gevolgen vandien. Een minimum aan verantwoordelijkheidszin en opvoedkundige kennis lijkt mij eerder een noodzaak om aan kinderen te beginnen. Maar als uw verstand tussen uw benen hangt, en er verder bovenaan heel weinig te vinden is dat, naast het in stand houden van vitale functies, op enige vorm van intelligentie en vooral gebruik van, lijkt, moet je van lege brooddozen of erger eigenlijk niet verschieten. Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 oktober 2013 om 06:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelul over vreemdelinggedoe hoef ik niet. (sommigen) BUITEN AUB! Tijd voor revolutie nu! Ik lul niet verder over deze onzin. Boos! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoelt U?
edit : Doemme, hoe wansmakelijk toch... *puke* zonder lunchbox!!!! http://www.thehealthyhomeeconomist.c...a-in-lunchbox/ Wat dacht U? Laatst gewijzigd door zonbron : 3 oktober 2013 om 06:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat uw repliek niet echt gestructureerd over kwam, maar 't is dan ook voor iedereen nog vroeg hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nooit van het gezegde gehoord : "een kind kost een huis " ? Ik denk dat de waarheid daar dicht bij ligt. Als je met moeite de gewone rekeningen kan betalen, begin er dan gewoon niet aan. Dat is om ellende vragen. Met wat je van de kinderbijslag krijgt, kan je ab-so-luut geen kinderen groot brengen. Of je moet ze met een lege brooddoos naar school sturen. En dan heb ik het niet over luxe-artikelen. Gewoon over de basis. Wij hebben er drie groot gebracht én regelmatig andere kinderen binnen gehad die miserie thuis hadden. Met verhalen waar je haren ten berge van rijzen. Ouders zonder werk maar ook ouders die luxe-spullen kochten en de moeite niet eens deden om hun kinderen écht gezond voedsel voor te schotelen. Echt héél erg.... Ik zeg dus niet dat de fout altijd bij de ouders ligt. Maar in vele gevallen is het huishoudelijk wanbeheer. Laatst gewijzigd door hurricane : 3 oktober 2013 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() edit : OK, sorry... gestructureerde brooddozen dus? Ja watten... Laatst gewijzigd door zonbron : 3 oktober 2013 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |