![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() @ ThePiano
Beste, ik heb toch een aantal vragen aan jou. Is het waar dat jij gelogen hebt over die bloemenkransen aan de foto's? Heb je inderdaad foto's misbruikt van de Spaanse politie om je gelijk te krijgen? Moet ik ervan uitgaan dat niet alleen extreem rechts, maar de andere zijde ook alles doet wat niet 'kosjer' is om haar gelijk maar te halen. Als het inderdaad zo is, dat je van liegen je voorwerp hebt gemaakt om valse berichten de wereld in te sturen, ten nadele van het VB, weet dan dat je het VB vroeg of laat in de kaart speelt. Je geloofwaardigheid daalt met de dag. Niet echt een sociaal gedrag moet ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ps: geef eens wat meer uitleg bij die zwarte T-shirt en dat rune-teken, het zal onze meelezers zeker interesseren.
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Bij die foto van de Guardia Civil stond een knipoog bij. Blijkbaar is humor aan jou niet besteed, of is die smiley je ontgaan. Als ik een echte foto had laten zien, of een die echt zou lijken, had ik er zeker geen genomen waar in het groot Guardia Civil op prijkt. Ik ben misschien niet de slimste hier maar ook zeker niet de stoemste stoemmerik ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 28 augustus 2004 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen die een zwarte t-shirt draagt, zal door de democratische volksrepubliek België geleid door onze grote roerganger Hugo - Heil Hugo! - als een subversief element opgejaagd en vervolgd worden. Dat iedereen het goed begrepen heeft! Zo heeft onze doorluchtige leider Hugo - Heil Hugo! - beslist! Tot daar de boodschap van openbaar nut! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Die paranoia van Hugo is toch echt niet meer te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Bericht van Jan van den Blokker: Piano is een leugenaar want die neonazi's die op IJzerwake aanwezig waren, zaten niet op de grond maar stonden recht! De foto van supercollaborateur Staf de Clercq was geen foto maar een portret! Het portret van verraadster Irma Laplasse stond niet op het podium maar naast het podium! De lucht was diepblauw en niet lichtblauw! Er hingen drie witte wolkjes in de lucht en geen vier! Opgelet dus voor de leugens van Piano! Tot zover dit extra nieuwsbulletin get voor het Zwart Blok: J. Van den Blokker
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 28 augustus 2004 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar, die vorige halfnaakte kerel en deze Fritz zien er toch niet echt de top van het Germaanse volk uit? Als ik dan zo'n stevige rappa uit da Bronx zie of zo'n geharde volgeling van Moqtada Al-Sadr, weet ik op wie te wedden bij een partijtje worstelen.
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nu ja, of er nu al dan niet bloemen lagen bij de metershoge portretten van oorlogsmisdadigers, doet niet zoveel terzake denk ik. Met de Albert Speer-achtige grootsheid waarmee ze daar zijn neergepoot, laat het Blok sowieso weten of ze die mensen al dan niet appreciëren.
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Lachen met mensen met een handicap, hoe leuk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
de kreupele Goebbels met zijn horrelvoet, de sterk bijziende en kalende Himmler, Hermann Goering die gemiddeld zowat 130 kilo woog en dagelijks 40 codeïnepillen slikte, de homoseksuele Ernst Röhm, en last but not least de geschifte Adolf Hitler met zijn spastische bewegingen die overigens ook van homoseksualiteit werd verdacht en maar één testikel zou hebben gehad. ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 28 augustus 2004 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Staf de clercq daarentegen heulde mee met een vent die gehandicapten liet vergassen en verbranden.
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Vreemdeling
|
![]() als er bij een vereniging twee mensen zijn van het vlaams blok, dan is het een mantelorganisatie van het blok,
die mensen zouden nergens bij mogen gaan, achter alles wordt wat gezocht. en als ik hier al die commentaar lees, ik heb precies veel gemist, zondag op de ijzerwake, nederlandse neo-nazis, niet gezien, wel veel vrienden en familie, die vroeger jaren op de weide in Diksmuide stonden en leden van het blok ? natuurlijk waren er, 't zou er nog moeten bijkomen ook nv.a ers heb ik gezien, en veel kinderen en gezinnen, waren dat dan ook neo-nazische stoottroepen. en 't is eender welke foto op het podium zou staan, zolang het niet marx of lenin of castro is zou het toch afgekeurd worden. Dus niets van aantrekken, zeg ik maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | |
|