![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mocht iemand of de meerderheid eisen dat er gebeden MOET worden , en ze gaan bidden , wel , 2 mogelijkheden , ofwel: - Bid ik niet en ga de kamer of zaal uit , en kom nadien terug !! - Ik bol het af , en kom niet terug !! En blijf ik , en ze bidden (ook) na het eten , ik bol het direkt af !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 december 2013 om 01:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hieruit volgt automatisch dat je het wél zou eisen als de meerderheid het wél wenst.
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is een ritueel, meer niet. Au fond verandert er helemaal niks. Water blijft water, of het nu gezegend is of niet. Zelfs de die-hard forumkatholiek heeft al gezegd dat het louter symboliek is. Kun je nagaan... Welnu, mocht je om één of andere reden verplicht worden om mee te doen aan zo'n zegening en/of het wordt je verboden om in gezegend water te zwemmen, d�*n heb je wel degelijk een punt. Dan zijn jouw bezwaren volkomen gerechtvaardigd. Op actie volgt dan een reactie. En méér dan terecht zelfs. En d�*t is nou net het grote verschil tussen atheïsme enerzijds en anti-theïsme anderzijds. Het is kwestie van prioriteiten te markeren. Nu schiet je écht wel je doel voorbij, hoor.
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan geldt dat natuurlijk ook omgekeerd: als een meerderheid wil bidden, maar daarbij wordt gezwicht voor de luidruchtigheid van de minderheid. Ook weinig respectloze groepsdruk. Schijnbaar beseft u niet dat het een tweesnijdend zwaard is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar zulke rituelen is storend naar andere toe !! Ik ben er zeker van , zou ik een zeewijding doen , dat ik opgepakt word voor heiligschennis / blasfemie / ordeverstoring !! Citaat:
andere hebben er geen boodschap aan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om welke reden zou u trouwens een religieuze plechtigheid willen verstoren? Wat wilt u hiermee duidelijk maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dan wel? Ook gelovigen zijn een deel van de maatschappij en mogen er hun rechten als burger ook uitoefenen. Ongeacht of u dat nu goed, leuk of verwerpelijk vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, dat geldt niet omgekeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Reageer op wat er staat geschreven en niet op wat je dénkt dat er staat geschreven. Kortom, volg jouw eigen raad eens op. Klopt als een bus.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 25 december 2013 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
naast de kerk(dienst) liet stilleggen totdat de dienst over was !! En zoiets wordt dan wel toegestaan !! Waarom ?? Zelfs toen ik op het afscheidsfeest van van het Dynamocafe (op de oude locatie) in Eindhoven , tussen 3 & 4 uur moest het festival stilgelegd worden voor de kerk er vlakbij !! En zoiets wordt dan wel toegestaan !! Waarom ?? Citaat:
Ik weet nog toen ik tussen 10 en 14 was en met pa in de kerk , kwamen er een stel een paar keer aan de deur lachen , ik vond dat zelfs tof , maar ikzelf zou dat zo niet aanpakken !! Of ik weet ook nog , door de boxen een paar keer gebeurd , plots was er radio Moskou te horen ![]() De communisten waren hun acties zelfs in de kerk aan't verkondigen ![]() EN ER WERD AANDACHTIG GELUISTERD ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of was het toch Radio Heaven ??
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, ik begrijp het, ge zijt precies een duivel. Zo erg is uw afkeer tov een wijding. Een duivel in een wijwatervat ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk , Toch een hoop van jullie zijn anti-islam , maar het katholieke ,
raak er niet aan !! En toch lachen er ook van jullie ook met de paus e.d. , leg me dit maar eens uit !! En kom niet aandraven met katholiek is westers !! Voor mij zijn ALLE religies gelijk !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |