![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet de religie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat verandert weinig aan mijn reactie ten opzichte van een grote meerderheid van de rest van de bevolking - zoals elke revolutie, bezetting, dictatuur &c. in het verleden heeft bewezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#145 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vb. Iran? nog niet van gehoord?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
lees misschien even de koran? Citaat:
Het is nu allemaal héél duidelijk voor mij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je het wil weten: ik heb al verschillende malen gezegd dat ik de eerste ben om me te bekeren en in burka naar de supermarkt te gaan eenmaal de kolonisatie compleet zou zijn hoor. Maar dat is niet hetzelfde als bewust geen mening hebben. U bent waarschijnlijk gewoon om onder de radar te leven en zich als kneedbaar kwallig materiaal te gedragen? en anders had U het in de voorwaardelijke toekomstige wijs moeten schrijven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internet is in Iran helemaal niet verboden. Ik heb een Zoroastrische Iraanse kennis die digitaal helemaal mee is hoor.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vindt het allemaal best als je dat nergens meer kan? Zelfs niet op het internet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() De meeste burgers uiten nu al geen mening. Zeker niet op hun werk of in ietwat officiele kringen, maar ook onder vrienden en kennissen. Ik merk het naarmate ik ouder word: tieners hadden een heel uitgesproken standpunt, nu let men ermee op. Mensen die te luid een mening verkondigen worden ook scheef bekeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Digitaal, zeker niet. Ik ben werkachtig in de informatievergaring. Al wat je schrijft, kan worden opgespeurd. Je kunt nog beter bellen dan dat je iets op het internet schrijft. Al kan men met woordenscreening steeds gemakkelijker filteren in gesprekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laat ik uit sportiviteit even hierin meegaan. Dan is het inderdaad zo dat mensen steeds meer opletten met wat ze zeggen. Maar daarom bestaat het internet. Hier kun je in principe vrijwel alles zeggen wat je wil. In een islamitisch land kan dat naar alle waarschijnlijkheid niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is alleen dat heel veel mensen internet gebruiken. En als je toch in de problemen komt heb je altijd nog het tor netwerk en allerlei andere omzeiling. In die zin is het in een islamitisch land ook geen probleem om je mening te verkondigen op het internet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na een tijd gaan mensen die dit toch doen en in de problemen komen als onverantwoord en onvolwassen worden gezien, zeker door vrouwen. Dan komt er een stigma ertegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is je punt ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
houd er wel rekening mee dat vergiftigde groenten volledig halal zijn, net zoals niet gekoelde vleeswaren (onverdoofd geslacht door een moslim) en andere leuke lekkernijen. Zolang de muizen en kakkerlakken er niet rondlopen is het halal en dus OK voor Lombas?
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet alleen niet wat dit te maken heeft met lombas individuele apathische houding. Of is lombas hier de troll/advocaat van de duivel die de vertegenwoordiger van het Vlaamse volk speelt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Lombas -is- zo, hij is een geboren ambtenaar zonder echte moraliteit. Maar de standpunten die hij hier tekent worden in grote mate gedragen door de meeste Vlamingen, ja.
|
![]() |
![]() |