![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() Dacht ik ook. Handelsrechtbank. Hier speelt slechts de letterlijke inhoud van het contract.
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie cijfers als bedrijfsleider kan voorleggen zoals Bellens dat kan doen, is bekwaam. Alleen wordt hier iets vergeten in dit hele debat: Belgacom wordt door de overheid als een melkkoe aanzien. Bellens heeft al een paar keer getracht de politiek op de onverantwoordelijkheid hiervan te wijzen. En dat valt natuurlijk niet in goede aarde bij de potentanten die hun eigen onbekwaamheid willen wegsteken achter de ruime dividenden van Belgacom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke idioot had daar goede resultaten kunnen overleggen. De wind in de rug, een quasi monopolie en politieke invloed. Alleen klootjesvolk denkt nog dat de winst van Belgacom aan een graaiende ceo lag... Bellens zelf zou nog geen 3 maanden een belwinkel in Molenbeek kunnen runnen. Citaat:
Parasiet Bellens vergat één ding. Schijt nooit op de bron waaruit je graait. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Als afgevaardigd bestuurder van Belgacom staat Didier Bellens echter niet onder werkgeversgezag, maar is hij zelfstandige. Hij valt dan ook niet onder de Arbeidsovereenkomstenwet en kan dus niet om dringende reden ontslagen worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De federale regering mag op zijn kop staan, Bellens rolt de ontslagpremie binnen! Maar ik vermoed dat er een afkoopsom zal besproken worden. Bellens zelf maakte al een opening van 800.000€ ipv die meer dan 2 miljoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belgacom zal tot de laatste cent betalen aan Bellens die ze contractueel overeengekomen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal interessant zijn,ook in mogelijke toekomstige zaken arbeidsrecht,te vernemen of het beledigen van een deel van de aandeelhouders voldoende zal zijn om een dergelijke zware vorm van ontslag te verrechtvaardigen...
Tenzij niet alles in het nieuws is gekomen lijkt me het dossier tegen meneer Bellens namelijk flinterdun.Van al die zogenaamde "schandalen" die de laatste twee jaar in de pers gekomen zijn blijft ,voor zover ik begrijp,namelijk......niks.....over waar een rechtbank iets mee aan zou kunnen.. me thinks dat dit Belgacom(en dus wij,aangezien de andere aandeelhouders van belgacom niet zullen willen opdraaien voor de strapatsen van de Belgische staat) nog een centje gaat kosten.... Laatst gewijzigd door kelt : 16 november 2013 om 06:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gaat de winst van Belgacom halveren , misschien gaat het zelfs failliet, want Bellens kreeg dit riant loon toch omdat hij zo'n visionair genie was toch ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
T'is goed om weten dat we kwa freedom of speech al tot het niveau van N-Korea afgezakt zijn : broodroof, muilkorfwetten, cordons, you name it. Ik had liever de PS-club die kameraad Bellens as CEO opdrong in 't gevangenis gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote verdienste van Belgacom is dat het nog verankerd is. Telenet melkt de bevolking uit om Amerikaanse aandeelhouders te plezieren. Ik vrees dat de politiek hun aandeel in Belgacom verlekkerd bekijkt als mogelijke eenmalige inkomsten. Op het moment dat het aandeel van Belgacom op all-time-high noteert ( kan nog wat jaren duren) dan zal de overheid de aandelen verkopen om de gaten in de begroting te vullen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 november 2013 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het frustrerend dat zelfs de liberalen doen alsof ze geloven dat het hun schuld niet zal zijn als Didier Bellens een afscheidspremie forceert. Ze hadden hem gewoon zijn contract uit moeten laten doen en via de raad van bestuur laten kijken of zijn bonussen wel gerechtvaardigd zijn. Zo geweldig zijn de investeringen van Belgacom de laatste jaren niet geweest en ook de aandeelkoers scoort geen toppen in de telecomsector.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 november 2013 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een van de belangrijkste criteria die men dan moet afwegen is of de fout (in casu de belediging dus) van die aard is dat ze de vertrouwensband van de onderneming in haar werknemer op onherroepelijke manier beschadigde zodat verdere samenwerking niet meer mogelijk is. Zo zijn er al gevallen van mensen die hun eigen carrière kelderden door wat stommiteiten over hun werkgever op facebook te zetten. De zaterdag met een zatte kop op facebook schrijven dat je baas een domme lul is, en hopen dat je de maandag nog welkom bent, zo van die dingen. |
|
![]() |
![]() |