![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik denk da ge echte Vlaemsche kleren ook niet zult dragen, zoals in de Middeleeuwen. Laat staan uw haar. Want DAT was pas jeanetterij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() de zogenaamde negroïde vrouwen worden blijkbaar enkel mooi gevonden wanneer er door vermenging met blanken de typische negerkenmerken verdwenen zijn:
het kroeshaar, de platte negerneus en de dikke lippen. door vermenging krijg je vaak halfbloedjes die blanke gezichtsvormen hebben maar een donkere huid (meestal mokka). dat is dan de ideale gelegenheid voor linksen om te benadrukken hoe mooi 'zwarte vrouwen' wel zijn, terwijl ze in feite nog slechts voor 50 of 25 % zwart zijn. een echte afrikaanse vrouw ziet er zo uit: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 29 augustus 2004 om 18:20. Reden: op aanvraag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 29 augustus 2004 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar kom, ik kan begrijpen dat ge zo weinig gepresteerd hebt in uw leven dat ge de nood hebt om trots te zijn op zaken waar ge geen enkele verdienste aan hebt.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Jawatte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wat hier eerst gesteld was, was : Citaat:
en ik vraag me al helemaal af wat dit met linksen kan te maken hebben? Citaat:
dat kan niet, want Mitgard heeft het gezegd, en dan is het zo. ![]()
![]() |
![]() |
#156 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Trots zijn op zijn afkomst is iets dat niet meer past in het multikulturele plaatje dat men ons zo graag wil opdringen. Aan die politiek correcte dictatuur doe ik niet mee, laat dat maar over aan het (s)links gespuis.
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() strijken nog wel?! ongehoord! bel de politie! snel! so fucking what? is daarmee bewezen dat "blanken" "mooier" zijn???
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |