Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2013, 00:11   #141
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
Meer kun je OP EEN FORUM niet doen

En als ik dan waargebeurde zaken zou gaan opnoemen dan is het stoerdoenerij of verzonnen zaken. Dus wat nut heeft het? En waarom zou ik mij hier moeten verdedigen?

Een voorbeeld : en dat je het nu gelooft of niet bij ons in de familie en vriendenkring bijvoorbeeld is een regel : wie ambities heeft om politieagent te worden en dat ook doet is persona non grata. Zelf met een neef gezien : agent geworden en die is zelfs bij zijn eigen ouders niet meer welkom. Die mensen weigeren zelfs hun eigen kleinkind nog maar te zien. Voor hun en de ganse familie bestaat hun zoon niet meer. Trouw-, geboorte- communiefeesten, begrafenissen of wat dan ook = NIET WELKOM. En dat is geen bullshit of gezever of wat dan ook maar realiteit. En mijn neef weet goed genoeg dat dit zijn ganse leven zo zal zijn. Hij heeft -misschien gelukkig voor hem- zijn schoonfamilie nog maar eigen familie niet meer.
Jullie bent van de maffia ? Hell's Angels of iets in die aard ? Zigeuners ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 00:15   #142
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wel opletten, in beroep gaan tegen een gasboete is kritiek leveren op de ambtenaar die ze uitschrijft.

De gevolgen kunnen dus een vicieuze cirkel opstarten van kritiek = gasboete = beroep = kritiek = gasboete.

We zijn tenslotte in Belgie waar we graag trots zijn op ons absurd gedrag.

Gelukkig zijn het binnenkort verkiezingen.
Ik zou wel eens willen weten welke ambtenaar op dit idee gekomen is ...Maar ik heb schrik om mij te informeren, want misschien kan je daar wel een gasboete voor krijgen...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be