![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Duidelijk dat u er niets vanaf weet maar toch wil meepraten, ok het is u gegunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ineens veel minder afgebaakt als het gaat om de uitbreiding van hun eigen macht. Zolang die onderdanen die grenzen aanvaarden zijn ze uiterst binnend om van vandaag op morgen om te vallen, de dag dat de onderdanen het absurde ervan inzien. Welke grenzen houden mij gevangen in mijn afzondering? Hoe sterker mijn persoonlijkheid, hoe meer ik mij afzonder; wat dan weer niet wil zeggen dat een zwakke persoonlijkheid heilzamer is; want zulk een persoonlijkheid zal zich op zijn beurt veel meer laten omkopen door 'minder goede' geesten. De weg is dus niet eenvoudig, men moet kunnen loslaten, maar waarschijnlijk alleen dat wat door en door doorleefd is en dus tot slotsom ervaren als niet ter zake doende? Ok, over zulke zaken wil ik van anderen hun mening horen, om zelf nieuwe ideeën en inzichten op te doen en misschien ook aan andere mee te delen. Groetjes Marie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=8g4d-rnhuSg Laatst gewijzigd door Havanna : 10 december 2013 om 11:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch logisch ook dat wij gemaakt zijn van dezelfde stoffen als de planeet waarop we leven en gn 'speciaal stofke' alleen hier gevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetzelfde als voor "God" te komen staan. Het lichaam kleedt zich met levenservaringen en dat staat geschreven in ons dna en ons denken is bepaald door de links die ons brein maakt. Er van loskomen is dan als zich uitkleden. Zeg maar "sterven", al hoef je volgens mij niet tot dat punt te gaan om tot hetgene te komen dat was, is en altijd zal zijn. Citaat:
En om het te gebruiken en te leren, hebben wij toch geen God nodig? Citaat:
God is a playstation, marie daenen. And the devil is a gameproducer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EENHEID, dat is wat je bedoelt te zeggen. Alles is een EENHEID, maar ook een VEELHEID. En dat geldt ook voor de Goden, want dat er slechts EEN zou zijn wordt echt niet door alle godsdiensten zo beleefd, alleen door de Joden en de Islam. De christenen hebben de drie-eenheid en het Hindoeïsme heeft er duizenden en ik oneindig veel. Ook de mythologie van Grieken en Germanen kenden een veelheid van Goden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al reeds zei: het is nooit begonnen.
Het heelal is er altijd al geweest, eeuwig dus, net als de goden, die de microwezentjes zijn. Wel is er een logische verklaring voor het bestaan van het heelal en die begint met de eenheid van Niets en Zijn, maar dat is geen begin in de tijd. Het is het begin van de opbouw ervan, dus van het heelal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt niet mee, maar als je iets niet begrijpt kun je altijd vragen stellen.
Het heelal is eeuwig, maar de verklaring daarvan begint met de eenheid van Niets en Zijn, maar dat is geen begin in de tijd, want ook die eenheid van Niets en Zijn is eeuwig. Zoals het getal 1 (of 0) als begin van ons getallenstelsel ook tijdloos of eeuwig is. De logische opbouw van het oneindige heelal begint bij de eenheid van Niets en Zijn en eindigt bij God als absolute Geest. Maar die hele opbouw is eeuwig en nooit eens begonnen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 10 december 2013 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |