![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje chipoteren links en rechts. Maar het is in de stad dat de gestoorden rond dwalen. Niet in bossen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 januari 2014 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een dagje niet eten ga je heus niet dood, trouwens ik had toch gezegd van een rol biscuitjes en droge worstjes mee te nemen, om nog maar van de tonijn blikjes niet te spreken ![]() Ook zijn er supermarkten en groenteboers zat daar in Paris, en onze dagelijkse banaan zal er met ons gesjacher wel afkunnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet ook wel dat er in een stad vanalles ronddwaalt (lol), maar het verschil met een bos is dat je in een stad gemakkelijker allerlei uitvluchten hebt.. Een bos daarentegen.... Dat doet mij aan Ronald Janssen denken, die ging 's nachts ook 'jagen' .... of Andrei Chikatilo.. die opereerde ook vooral op afgelegen plekken/bossen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu ga ik iets slinks zeggen, maar als we willen dan kunnen we daar 's avonds lekker tafeltje dekje strekje hebben op restaurant en op het moment van l'addition dan glippen we ni vu ni connu vlug weg! hihihi! LOL ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuja, in Parijs is alle bediening slecht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is iets dat je eens moet doen. Maar met een strikt minimum aan geld of levensmiddelen. En de rest moet je ter plaatse maar verzinnen. Hoe? Dat is dan jullie zaak. 3 dagen vind ik lang genoeg. Wij hebben de Ardennen gedaan, inclusief een rots beklimmen, een rivier oversteken waar geen brug was, een uurtje in een rivier wandelen waar het water tot aan de hals stond, wat abzeilen van een brug met een touw zonder hulpmiddelen en een berg onder laag groeiende dennenbomen naar omhoog "sluipen" ...dergelijke van die zaken. Samen met dat levende konijn en niemand mocht het konijn van een ander slachten...zie je toch wel dat niet iedereen mee kan in de overleving.
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Ik ben momenteel uit conditie maar ik ben fysiek redelijk capabel. Ik ben geen Legionair, maar ik heb deze zomer na 26 uur wakker zijn, waarvan de laatste 9 uur 20 kilometer gestapt in zeer ruig toendraterrein en de laatste kilometers een geblesseerde de hele tijd overeind gehouden, toch nog 4 uur lang terug naar het hotel gereden (ik hallucineerde toen al) en eens aangekomen, nog 2 uur wakkergebleven om bier te kunnen drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als we het over eerlijke tactieken hebben dan heb ik zo het volgende ideetje om wat centjes bijeen te sprokkelen...
Er zijn in Parijs met de crisis hoe langer hoe meer marktjes waar mensen op eigen initiatief vanalles en nog wat versjacheren.. Zo ook spullen die ze bv. (de dag voordien) bij het huisvuil hebben gevonden en zo een tweede leven geven door het aan bodemprijzen aan te bieden... Ook voedingswaren allerhande uit dumpsters van supermarkten worden daar aan de man gebracht. En guess what, het heeft een echte afzetmarkt. Er zijn wel degelijk mensen die daar hun inkopen doen... En het krioelt er van het volk... Dus dat is alvast 1 optie die we hebben: entrepreneurs worden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() (het was slecht en duur bier, het hotel lag in Alta)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiermee zeg ik overigens niet dat jij fysiek inferieur bent. Je zou misschien best goed kunnen hardlopen, een goede conditie kunnen hebben enz. Maar je bent sowieso niet goed in balsporten, dat weet ik vrijwel zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je toch een bepaalde route wil volgen ook?
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Ja, ik heb al eens verteld welke sporten ik beheers en welke niet. Balsporten klopt zeker niet. Ik ben een redelijke volleyballer, en in hockey ben ik dankzij leven in Zweden een natuurtalent: in het middelbaar gingen mensen van de tegenstaande ploeg gewoon opzij als ik de bal had. De keeper verliet de goal. Dagen lang als klein kind van s'morgens vroeg tot s'avonds laat hockey spelen met de maatjes op de parking hebben wel hun ding gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah ja.
Dat was de bedoeling. Maar er waren er toch een paar die hun konijn niet doodkregen ook. Tja.. Dat waren ook diezelfden die zich overal aan zeer deden.
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen bepaalde route in gedachten eigenlijk... Maar ik denk van sowieso in Paris intra muros te blijven en dan tegen de avond richting luchthaven om daar te overnachten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft geen moer met talent te maken. |
|
![]() |
![]() |