Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 28 januari 2014, 19:59   #141
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hebt ge uw nicht nu al geimporteerd?
Lekker objectief, nogmaals druk op de link cao
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 20:05   #142
Moor
Gouverneur

Standaard

Schziofrenie komt ook vaak voor bij de Maori's maakt dit dan van hen "inteeltigen" haha
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 20:23   #143
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Ik heb 2 diploma's, ik ben succesvol, ik heb alles, van mijn vroegere klasgenoten op de Hogeschool was ik als enige Marokkaan één van de 5 die geslaagd waren op de 40 studenten die andere 35 zijn dus gebuisd door inteelt als ik jouw redenering moet volgen maar ik denk niet zo haha ik ben niet zo dom als een achterdeur
Dat k�*n niet. Marokkanen worden gediscrimineerd en die geraken daarom nooit geslaagd aan de Hogeschool. Hoe komt het dat jij een aparte speciale behandeling kreeg?

Blijkbaar heb je de lessen over percentages en gemiddelden gemist. Nergens wordt beweerd dat 100% van de marokkanen inteeltig zijn, noch dat ze voor 100% genetische afwijkingen hebben.

De juiste gemiddelden kan je wel vinden bij de minder gekleurde artikelen.

Ik zou bijna zeggen "proficiat" met je studies, maar als ik jou zo bezighoor, en ik luister naar al die klachten van degenen die niet geslaagd zijn, dan moét hier wel sprake geweest zijn van afkoperij of zo. Jammer.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 20:27.
circe is offline  
Oud 28 januari 2014, 21:30   #144
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Schziofrenie komt ook vaak voor bij de Maori's maakt dit dan van hen "inteeltigen" haha
3x meer dan gemiddeld, stammenvolkeren hebben uiteraard problemen met inteelt omdat ze met kleine groepen moeten samenleven. Moslims zijn niet bepaald een kleine groep.
BonBon is offline  
Oud 28 januari 2014, 21:49   #145
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom werden de Marokkanen en Turken binnengehaald in de eerste plaats?Waarom? Waarom? omdat jullie afstevenen op een rampzalige pensioencrash, jullie stevenen af op een rampzalige VERGRIJZINGSBOM, die wij "nieuwe Belgen" gaan moeten oplossen dus hoe kunnen jonge mensen nu de ziekenzorg belasten? En trouwens "neef-nicht" huwelijken zijn een uitdovend fenomeen, en "neef-nicht" en achterneef en achternicht (wat de kans op afwijking verkleint) huwelijken te samen kwamen ongeveer 20 a 30 percent voor en is nu aan het verminderen dus stop met deze onzin, heb je ooit eens Marokkaanse bejaarden vergeleken met Belgische bejaarden, Marokkaanse oude mannen zijn volgens mij veeel gezonder en trekken hun plan en hebben zelfs geen zorg nodig, en trouwens de oude Marokkaanse bejaarden hebben meegeholpen in de fabrieken
Als 40% van de moslims geen diploma middelbaar halen gaat het niet lukken, het gaat 'm over gemiddelden. Die inteelt wordt ook veel gebruikt om familie het land binnen te halen, het is gewoon pervers dat het op zo'n grote schaal gebeurd.

Die 5% meer kans op ziektes is ook BS, dat is maar zo als het toevallig gebeurd als uitzondering. "Een belangrijke uitzondering vormen besloten gemeenschappen waar het meer dan gemiddeld voorkomt dat neef en nicht elkaar huwen." Zoals ook bij moslims al 1400 jaar het geval is.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...-en-nicht.html

Dat dit een gevolg heeft op de gezondheid lijkt me logisch, er mag daar best eens een studie rond komen. De gevangenis zit vol met geesteszieken en moslims, toevallig.

Laatst gewijzigd door BonBon : 28 januari 2014 om 21:55.
BonBon is offline  
Oud 28 januari 2014, 21:53   #146
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Marokkanen zijn het meest diverse volk, bij Marokkanen heb je zwarten, bruinen, rosse mensen, blonde mensen, Marokkanen zijn een smeltkroes van Romeinen, Berbers, Arabieren, Germanen, Zwarten, nogmaals LEES DE GESCHIEDENIS accepteer de feiten

Ik heb 2 diploma's, ik ben succesvol, ik heb alles, van mijn vroegere klasgenoten op de Hogeschool was ik als enige Marokkaan één van de 5 die geslaagd waren op de 40 studenten die andere 35 zijn dus gebuisd door inteelt als ik jouw redenering moet volgen maar ik denk niet zo haha ik ben niet zo dom als een achterdeur
Niet iedereen en Marokkanen zijn inderdaad niet de ergste inteelters, slechts 30%, Turken 20%, Afganen 80%. Dat er ook normale moslims zijn lijkt me logisch, het gaat om gemiddelden, zie m'n eerste posts hierover.

Zeg eens, met al je diploma's, zijn je ouders neef en nicht? Waarschijnlijk niet.

Laatst gewijzigd door BonBon : 28 januari 2014 om 21:56.
BonBon is offline  
Oud 28 januari 2014, 22:54   #147
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Niet iedereen en Marokkanen zijn inderdaad niet de ergste inteelters, slechts 30%, Turken 20%, Afganen 80%. Dat er ook normale moslims zijn lijkt me logisch, het gaat om gemiddelden, zie m'n eerste posts hierover.

Zeg eens, met al je diploma's, zijn je ouders neef en nicht? Waarschijnlijk niet.
Heb je ook cijfers over moslims die vrouwen besnijden? Een praktijk die bijna uitsluitend door moslims wordt toegepast.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 januari 2014 om 22:55.
Nr.10 is offline  
Oud 28 januari 2014, 23:16   #148
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Heb je ook cijfers over moslims die vrouwen besnijden? Een praktijk die bijna uitsluitend door moslims wordt toegepast.
170 miljoen vrouwen lopen zo rond, dit kun je hier bespreken.
http://forum.politics.be/showthread.php?p=6594377
BonBon is offline  
Oud 29 januari 2014, 00:28   #149
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
170 miljoen vrouwen lopen zo rond, dit kun je hier bespreken.
http://forum.politics.be/showthread.php?p=6594377
Stel dat je bij die 170 miljoen het wegsnijden van de geslachtsdelen combineert met inteelt.
Oud 29 januari 2014, 07:10   #150
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Stel dat je bij die 170 miljoen het wegsnijden van de geslachtsdelen combineert met inteelt.
170 miljoen vrouwen wil zeggen dat 350 miljoen het uitvoeren maar hier wil ik dat niet bespreken, binnen een islam discussie is dat een Godwin onderwerp.
BonBon is offline  
Oud 29 januari 2014, 13:49   #151
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Eh, hoe wil jij een vagina gaan 'wegsnijden'? Een lul kan je afkappen, maar een vagina... Dat lijkt me niet erg praktisch. Als je de schaamlippen bedoelt, die zijn slechts extern. Een vrouw wordt niet onvruchtbaar als je de clitoris of de schaamlippen wegsnijdt, weet je. De seks zal veel onaangenamer zijn, maar ze kan nog wel zwanger worden.
Dutch_Strawberry is offline  
Oud 29 januari 2014, 13:54   #152
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

@Moor: Je mag zoveel diploma's hebben als je wilt, maar aan je gedrag te zien ben je mentaal niet meer volwassen dan het pasgeboren zoontje van mijn oudste nicht. Stop met je hypocriete praat en met iedereen te beledigen. Je maakt er echt geen indruk mee, hoor. Je bevestigt er voor mij enkel mee dat we onze zogenaamde 'nieuwe Belgjes' (inclusief bontkraagje en haantjesgedrag) kunnen missen als de pest. Bevalt het je hier niet? Ga naar Saoudi-Arabie en leef daar tussen je kamelenneukende vriendjes. We zullen je wel een kaartje sturen.
Oud 29 januari 2014, 13:58   #153
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen dokter noch wetenschapper NOGMAALS ga naar de link van de youtubelink, klik er op, en luister aandachtig haha
De link van de youtubelink. U bent duidelijk ook niet in staat om één van bovenstaande te worden. Zelfs als u heel hard uw best zou doen.

Citaat:
Marokkanen zijn het meest diverse volk, bij Marokkanen heb je zwarten, bruinen, rosse mensen, blonde mensen, Marokkanen zijn een smeltkroes van Romeinen, Berbers, Arabieren, Germanen, Zwarten, nogmaals LEES DE GESCHIEDENIS accepteer de feiten
Een hoop afval aldus ...

Citaat:
Zegt heel veel over het niveau van uw medestudenten. U lijkt mij niet bijzonder intelligent.
Oud 29 januari 2014, 14:50   #154
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
De link van de youtubelink. U bent duidelijk ook niet in staat om één van bovenstaande te worden. Zelfs als u heel hard uw best zou doen.

Een hoop afval aldus ...

Zegt heel veel over het niveau van uw medestudenten. U lijkt mij niet bijzonder intelligent.
Je neemt me de woorden uit de mond, Sonny. Helemaal mee eens. Wat een verrijking toch, die nieuwe Belgjes! Zie eens hoe ze hun veren opzetten als je probeert er een rationeel gesprek mee te hebben!
Oud 29 januari 2014, 15:46   #155
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Eh, hoe wil jij een vagina gaan 'wegsnijden'? Een lul kan je afkappen, maar een vagina... Dat lijkt me niet erg praktisch. Als je de schaamlippen bedoelt, die zijn slechts extern. Een vrouw wordt niet onvruchtbaar als je de clitoris of de schaamlippen wegsnijdt, weet je. De seks zal veel onaangenamer zijn, maar ze kan nog wel zwanger worden.
Het is een pré-islamitisch gebruik waarbij de clitoris en binnenste schaamlippen verwijderd worden, in zwart afrika naaien ze dan ook de boel toe behalve een klein gaatje. bij de niet medisch uitgevoerde gevallen sterft 10% op korte termijn door infecties, nog eens 10-20% na enkele zwangerschappen.

Maar het is een Godwin, als je dit bovenhaalt valt de discussie met een moslim die het niet uitvoerd stil want het is niet verdedigbaar.
BonBon is offline  
Oud 29 januari 2014, 16:05   #156
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Hij kan ook 2 diploma's hebben in de BLO school, dat zegt hij niet.

Halve moslim Abou Jaja heeft een afgebroken doctoraat dacht ik en dat moet zowat de hoogste studie ooit zijn voor een mannelijke arabier in België.

Laatst gewijzigd door BonBon : 29 januari 2014 om 16:05.
BonBon is offline  
Oud 29 januari 2014, 17:06   #157
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Hij kan ook 2 diploma's hebben in de BLO school, dat zegt hij niet.

Halve moslim Abou Jaja heeft een afgebroken doctoraat dacht ik en dat moet zowat de hoogste studie ooit zijn voor een mannelijke arabier in België.
Misschien moet je eens opzoeken wie er mee aan het hoofd staat van het SCK.
Ulrik is offline  
Oud 29 januari 2014, 20:23   #158
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Misschien moet je eens opzoeken wie er mee aan het hoofd staat van het SCK.
Het was een grapje, er zullen er wel voldoende zijn hoop ik. Maar het is ook weer een import ingenieur uit de jaren '80 die z'n diploma hier niet heeft gehaald, hoe zit het eigenlijk met de cijfers hier?

Dit kunnen ze dan ook studeren
"KU Leuven: optie Islamitische theologie en godsdienstwetenschappen vanaf 2014-15"
http://www.ond.vlaanderen.be/nieuws/...-theologie.htm
BonBon is offline  
Oud 29 januari 2014, 21:51   #159
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Het was een grapje, er zullen er wel voldoende zijn hoop ik. Maar het is ook weer een import ingenieur uit de jaren '80 die z'n diploma hier niet heeft gehaald, hoe zit het eigenlijk met de cijfers hier?

Dit kunnen ze dan ook studeren
"KU Leuven: optie Islamitische theologie en godsdienstwetenschappen vanaf 2014-15"
http://www.ond.vlaanderen.be/nieuws/...-theologie.htm
Yep, de indoctrinatie is hier reeds begonnen...op universitair niveau. De mate waarin wij ons aanpassen aan een paar haatbaarden en kopvoddragende kweekmachines is echt stuitend.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 29 januari 2014 om 21:53.
Oud 30 januari 2014, 19:48   #160
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een pré-islamitisch gebruik waarbij de clitoris en binnenste schaamlippen verwijderd worden, in zwart afrika naaien ze dan ook de boel toe behalve een klein gaatje. bij de niet medisch uitgevoerde gevallen sterft 10% op korte termijn door infecties, nog eens 10-20% na enkele zwangerschappen.

Maar het is een Godwin, als je dit bovenhaalt valt de discussie met een moslim die het niet uitvoerd stil want het is niet verdedigbaar.
De vrouwen die dit moeten ondergaan zitten levenslang met mentale problemen. Stel dat daar dan nog eens een inteeltrelatie bovenop komt en dat die vrouwen vervolgens nog moeten beginnen aan de opvoeding ...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be