![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() Schziofrenie komt ook vaak voor bij de Maori's maakt dit dan van hen "inteeltigen" haha
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb je de lessen over percentages en gemiddelden gemist. Nergens wordt beweerd dat 100% van de marokkanen inteeltig zijn, noch dat ze voor 100% genetische afwijkingen hebben. De juiste gemiddelden kan je wel vinden bij de minder gekleurde artikelen. Ik zou bijna zeggen "proficiat" met je studies, maar als ik jou zo bezighoor, en ik luister naar al die klachten van degenen die niet geslaagd zijn, dan moét hier wel sprake geweest zijn van afkoperij of zo. Jammer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die 5% meer kans op ziektes is ook BS, dat is maar zo als het toevallig gebeurd als uitzondering. "Een belangrijke uitzondering vormen besloten gemeenschappen waar het meer dan gemiddeld voorkomt dat neef en nicht elkaar huwen." Zoals ook bij moslims al 1400 jaar het geval is. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...-en-nicht.html Dat dit een gevolg heeft op de gezondheid lijkt me logisch, er mag daar best eens een studie rond komen. De gevangenis zit vol met geesteszieken en moslims, toevallig. Laatst gewijzigd door BonBon : 28 januari 2014 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg eens, met al je diploma's, zijn je ouders neef en nicht? Waarschijnlijk niet. Laatst gewijzigd door BonBon : 28 januari 2014 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 januari 2014 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=6594377 |
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Eh, hoe wil jij een vagina gaan 'wegsnijden'? Een lul kan je afkappen, maar een vagina... Dat lijkt me niet erg praktisch. Als je de schaamlippen bedoelt, die zijn slechts extern. Een vrouw wordt niet onvruchtbaar als je de clitoris of de schaamlippen wegsnijdt, weet je. De seks zal veel onaangenamer zijn, maar ze kan nog wel zwanger worden.
|
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() @Moor: Je mag zoveel diploma's hebben als je wilt, maar aan je gedrag te zien ben je mentaal niet meer volwassen dan het pasgeboren zoontje van mijn oudste nicht. Stop met je hypocriete praat en met iedereen te beledigen. Je maakt er echt geen indruk mee, hoor. Je bevestigt er voor mij enkel mee dat we onze zogenaamde 'nieuwe Belgjes' (inclusief bontkraagje en haantjesgedrag) kunnen missen als de pest. Bevalt het je hier niet? Ga naar Saoudi-Arabie en leef daar tussen je kamelenneukende vriendjes. We zullen je wel een kaartje sturen.
|
![]() |
![]() |
#153 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is een Godwin, als je dit bovenhaalt valt de discussie met een moslim die het niet uitvoerd stil want het is niet verdedigbaar. |
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Halve moslim Abou Jaja heeft een afgebroken doctoraat dacht ik en dat moet zowat de hoogste studie ooit zijn voor een mannelijke arabier in België. ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 29 januari 2014 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien moet je eens opzoeken wie er mee aan het hoofd staat van het SCK.
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit kunnen ze dan ook studeren "KU Leuven: optie Islamitische theologie en godsdienstwetenschappen vanaf 2014-15" http://www.ond.vlaanderen.be/nieuws/...-theologie.htm |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 29 januari 2014 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
#160 | |