Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2014, 13:19   #141
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Wat een flauwekul.
Wordt tijd dat je 's wat kranten leest uit pakweg Noord-Afrika.
Hoe lang geleden was je in Casablanca?
En jij beweert dat dergelijke toestanden hier bestaan?
Waar dan wel?

En welke Vlamingen gaan in welke landen, bv Jordanie, of Egypte, of Togo, of noem maar op, zich te buiten aan dit soort vergrijpen?
U schrijft nogal tegenstellend. Ik ga ervan uit dat u wilde schrijven: "En jij beweert dat dergelijke toestanden hier niet bestaan?
Waar dan wel?".

Graag zou ik hebben dat u mij aantoont, waar ik zou hebben gezegd dat deze 'toestanden' hier niet bestaan. Indien u dat niet kan, zegt u zomaar wat en bent u aldus irrelevant; zo ook uw mening.
Oud 12 februari 2014, 14:01   #142
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
http://www.rolereboot.org/culture-an...omen-are-liars

Ik heb dit artikel al eerder gelinkt (staan enkele overdrijvingen in op religie-historisch vlak maar de kern is raak). Uiteraard las niemand het want blokkies kunnen geen Engels en er komen geen haatuitspraken over anderen in voor. Het gaat over de eigen cultuur en daar kunnen ze niet tegen.
Na het goed lezen van die artikel , kom ik tot de conclusie dat het volledige onzin is.

"People don’t trust women to be bosses, or pilots, or employees."

Die onderzoeken zeggen niets over liegen, maar over competentie.

"Pakistan’s controversial Hudood Ordinance still requires a female rape victim to procure four male witnesses to her rape or risk prosecution for adultery."

De houding van de mensheid tegenover de betrouwbaarheid van vrouwen peilen aan de hand van de houding van één groep, en dan nog wel een groep wiens houding tegenover vrouwen vrij universeel wordt afgekeurd, is gewoonweg lachwekkend.

"First, lessons about women’s untrustworthiness are in our words, pictures, art, and memory. [..] It's in movies, too. Consider, for example, the prevalence of untrustworthy mad women, or the manipulative women of Film Noire,"

Alle fictionele personages zijn (tot op zekere hoogte) karikaturen. Een werk met realistische personages zou intens saai zijn. Dat is voor mannen niet anders.

"and the failure of most films to even allow two women to be named or speak to one another about anything other than the male protagonists."

De Blechdel-test is geen bewijs van een vrouwvriendelijke afbeelding van vrouwen.

"United States is among the most religious of all countries in the industrialized world."

In de Bijbel komen zowel mannelijke als vrouwelijke leugenaars voorbij.

"Delilah, a renowned biblical avatar of female untrustworthiness, made it into the lyrics of JT Money's “Somethin' ‘Bout Pimpin'”:

Wat een achterlijke generalisatie.

"Amongst all the savage beasts none is found so harmful as woman." -- John Chrysostom

“What she cannot get, she seeks to obtain through lying and diabolical deceptions. One must be on one's guard with every woman, as if she were a poisonous snake and the horned devil." -- St. Albertus Magnus

“Women were made either to be wives or prostitutes.” -- Martin Luther

“I fail to see what use woman can be to man, if one excludes the function of bearing children.” -- Augustine
"

Alle vier seksistisch, het heeft alleen niets met liegen te maken. Daarnaast zijn dit verouderde beelden, zelfs de meerderheid van de religieuzen hangen ze al lang niet meer aan.

"Thomas Aquinas: "As regards the individual nature, woman is defective and misbegotten"

Aristoteles' humorenleer.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 12 februari 2014 om 14:02.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 14:19   #143
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Na het goed lezen van die artikel , kom ik tot de conclusie dat het volledige onzin is.

"People don’t trust women to be bosses, or pilots, or employees."

Die onderzoeken zeggen niets over liegen, maar over competentie.

"Pakistan’s controversial Hudood Ordinance still requires a female rape victim to procure four male witnesses to her rape or risk prosecution for adultery."

De houding van de mensheid tegenover de betrouwbaarheid van vrouwen peilen aan de hand van de houding van één groep, en dan nog wel een groep wiens houding tegenover vrouwen vrij universeel wordt afgekeurd, is gewoonweg lachwekkend.

"First, lessons about women’s untrustworthiness are in our words, pictures, art, and memory. [..] It's in movies, too. Consider, for example, the prevalence of untrustworthy mad women, or the manipulative women of Film Noire,"

Alle fictionele personages zijn (tot op zekere hoogte) karikaturen. Een werk met realistische personages zou intens saai zijn. Dat is voor mannen niet anders.

"and the failure of most films to even allow two women to be named or speak to one another about anything other than the male protagonists."

De Blechdel-test is geen bewijs van een vrouwvriendelijke afbeelding van vrouwen.

"United States is among the most religious of all countries in the industrialized world."

In de Bijbel komen zowel mannelijke als vrouwelijke leugenaars voorbij.

"Delilah, a renowned biblical avatar of female untrustworthiness, made it into the lyrics of JT Money's “Somethin' ‘Bout Pimpin'”:

Wat een achterlijke generalisatie.

"Amongst all the savage beasts none is found so harmful as woman." -- John Chrysostom

“What she cannot get, she seeks to obtain through lying and diabolical deceptions. One must be on one's guard with every woman, as if she were a poisonous snake and the horned devil." -- St. Albertus Magnus

“Women were made either to be wives or prostitutes.” -- Martin Luther

“I fail to see what use woman can be to man, if one excludes the function of bearing children.” -- Augustine
"

Alle vier seksistisch, het heeft alleen niets met liegen te maken. Daarnaast zijn dit verouderde beelden, zelfs de meerderheid van de religieuzen hangen ze al lang niet meer aan.

"Thomas Aquinas: "As regards the individual nature, woman is defective and misbegotten"

Aristoteles' humorenleer.
Wat een walgelijke seksitische uitspraken. En dat komt dan nog van bekende historische figuren! Het worst tijd dat men stopt met de vrouw af te beelden als lustobject/kweekmachine.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 14:22   #144
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Wat een walgelijke seksitische uitspraken. En dat komt dan nog van bekende historische figuren! Het worst tijd dat men stopt met de vrouw af te beelden als lustobject/kweekmachine.
Wat zie jij als "afbeelden als lustobject"?

Het mag toch best duidelijk gemaakt worden dat vrouwen prachtige wezens zijn?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 14:24   #145
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De grote vrouwenrechtenvoorvechters zoals Lukkas, Daiwa, circe, vlaams realist, en vele anderen die met hysterische schuimbekkende berichten reageren op iets dat niet zwart op wit stelt dat moslimallochtonen (elke allochtoon is moslim) afgrijselijke beesten zijn en dat blanke autochtonen perfect zijn.
Dit soort waanideeen zijn voor uw eigen rekening en niemand anders.
Als voorbeeld van zwart wit denken, net wat u anderen verwijt, kan het tellen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 14:27   #146
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus ik stel:

Er is een probleem met seksueel misbruik dat afhangt van een aantal parameters, waaronder sociale controle en visie op de vrouw binnen een cutuur.

De blokkies schreeuwen hysterisch:

JIJ ONDTKEND DAT MOSLIMALLOCTHONEN VERKRACHTERS ZIJN!!! JIJ ONTKEND DAT BIJ MOSLIMALLOCHTONEN OOK VERKRACHTINGEN VOOKOMEN!!! VOLGENS JOU DOEN ENKEL AUTOCHTONEN DIT!!!

Letterlijk:

Dan stelt men letterlijk het tegenovergestelde, en men krijgt dit.
Wanneer u volledig zou citeren en begrijpend zou kunnen lezen, zou dat veel onzin schelen die u hier neerpoot.
Oud 12 februari 2014, 15:34   #147
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De grote vrouwenrechtenvoorvechters zoals Lukkas, Daiwa, circe, vlaams realist, en vele anderen die met hysterische schuimbekkende berichten reageren op iets dat niet zwart op wit stelt dat moslimallochtonen (elke allochtoon is moslim) afgrijselijke beesten zijn en dat blanke autochtonen perfect zijn.
Stop eens met dat klassiek links gejammer: 'zij hebben gelijk en ik niet en dat vind ik niet eerlijk'. Wij weten ondertussen dat u voorstander bent van vrouwenbesnijdenis, vrouwenonderdrukking en onderdrukking van blanken. Belkacem zal u een toffe gozer vinden. Misschien mag u zijn matje dragen.

Heeft u eigenlijk ooit de lagere school afgemaakt?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 februari 2014 om 15:40.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 15:48   #148
vlaams realist
Banneling

Standaard

http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...ng-melden-zich

De zaak is groter dan gedacht,maar de politie begint er aan te werken.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 16:14   #149
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz Bekijk bericht
Jongeren gaan niet naar nachtclubs of wat? Lees het fucking rapport en stop met te doen alsof alles een poco linkiewinkie complot is.

Of komt zelf eens met materiaal af. Ik doe moeite om aan objectieve gegevens te raken en op basis daarvan dingen te beredeneren, jij zit gewoon uit je nek te kletsen. We hebben hier al meer dan genoeg onderbuiksociologen op het forum, hoor.
Voor een mannetje dat nog niet eens droog is achter zijn oren, hier nog maar pas zit, met een aantal posts (stomme praat eerder) van amper 3 cijfers, heb jij wel een heel grote rode bek.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 16:23   #150
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Voor een mannetje dat nog niet eens droog is achter zijn oren, hier nog maar pas zit, met een aantal posts (stomme praat eerder) van amper 3 cijfers, heb jij wel een heel grote rode bek.
Zinnige dingen proberen te schrijven vereist nu eenmaal meer tijd.

Ik wens trouwens niet met sossen geassocieerd te worden. Hou het een beetje fatsoenlijk.
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 16:25   #151
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Oostblokkers en vrouwen = prostitutie en geweld.

Jij hebt teveel naar Matroesjka's gekeken
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 16:27   #152
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Of beter te begrijpen als: Wij moeten geen taxichauffeurs in Brussel veroordelen; wij moeten verkrachters veroordelen.
Denkt gij nu echt dat wij achterlijk zijn ? Dat ge dat van moslims zou denken daar stoor ik me niet aan.

We moeten verkrachters veroordelen, juist ja, maar we mogen zeker het verband tussen het soort lui dat verkracht niet zien, nee daarvoor moeten we onze ogen sluiten. Hoe ga je dat dan ooit opgelost krijgen als je het verband niet wil zien ? Een job als politieinspekteur is zeker niets voor u.

De oplossing is simpel: bonjour al die moslims buiten, zonder onderscheid (want dat zou pas racisme zijn) en het probleem is opgelost. Of voor een groot gedeelte, want het is niet uitgesloten natuurlijk dat een deel van de linkse poco's en kultoerverrijkers die slechte gewoontes van de moslims hebben overgenomen. Kan jij zover denken ?
Oud 12 februari 2014, 16:30   #153
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denkt gij nu echt dat wij achterlijk zijn ?
Ja.
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 16:31   #154
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denkt gij nu echt dat wij achterlijk zijn ? Dat ge dat van moslims zou denken daar stoor ik me niet aan.

We moeten verkrachters veroordelen, juist ja, maar we mogen zeker het verband tussen het soort lui dat verkracht niet zien, nee daarvoor moeten we onze ogen sluiten. Hoe ga je dat dan ooit opgelost krijgen als je het verband niet wil zien ? Een job als politieinspekteur is zeker niets voor u.

De oplossing is simpel: bonjour al die moslims buiten, zonder onderscheid (want dat zou pas racisme zijn) en het probleem is opgelost. Of voor een groot gedeelte, want het is niet uitgesloten natuurlijk dat een deel van de linkse poco's en kultoerverrijkers die slechte gewoontes van de moslims hebben overgenomen. Kan jij zover denken ?
Van u begin ik stilaan te denken dat u achterlijk bent.

Ooit gehoord van operatie Kelk?
Ooit gehoord van Marc Dutroux?
Ooit gehoord van Michel Fourniret?

Het probleem is helemaal niet opgelost door de moslims buiten te gooien. Dat is "een deel" van het probleem 'verplaatsen'.
Het probleem is, dat dergelijke misdaden in dit apenland niet afdoende bestraft worden.
Oud 12 februari 2014, 16:31   #155
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dit soort waanideeen zijn voor uw eigen rekening en niemand anders.
Als voorbeeld van zwart wit denken, net wat u anderen verwijt, kan het tellen.
Ik dacht het niet schat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Stop eens met dat klassiek links gejammer: 'zij hebben gelijk en ik niet en dat vind ik niet eerlijk'. Wij weten ondertussen dat u voorstander bent van vrouwenbesnijdenis, vrouwenonderdrukking en onderdrukking van blanken. Belkacem zal u een toffe gozer vinden. Misschien mag u zijn matje dragen.

six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 16:33   #156
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht

U vergeet terminale patienten, daar heeft de man ook iets mee
Oud 12 februari 2014, 16:33   #157
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz Bekijk bericht
Zinnige dingen proberen te schrijven vereist nu eenmaal meer tijd.
Ik wens trouwens niet met sossen geassocieerd te worden. Hou het een beetje fatsoenlijk.
Dat is dan toch al een goed punt. Maar het kan natuurlijk nog linkser zijn dan sossen. Enfin, ik hoef het niet te weten, het zal na een tijdje wel duidelijk worden.
Oud 12 februari 2014, 16:34   #158
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U vergeet terminale patienten, daar heeft de man ook iets mee
Jij vindt Lukkas dus geen voorbeeld van zwartwitdenken?
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 16:35   #159
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Er moeten meer dan 30 vrouwen verkracht worden eer de politie hier naar wil kijken...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 16:36   #160
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij vindt Lukkas dus geen voorbeeld van zwartwitdenken?
Wanneer ik dit zou vinden, dan zal ik daarop reageren, in gezever met u over andere forumleden heb ik echt geen boodschap.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be