![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik nu wel grappig vindt, is dat je over hard-core en gabber begint. Persoonlijk vindt ik gabber eigenlijk het idiootste genre van ahum "muziek" dat je kan hebben. En ik ben dan eigenlijk al meer een techno-rave-electronica kerel. Gabber is eigenlijk amper muziek te noemen, want wat men doet is gewoon een bekent nummer uit de hitparade stelen en de hoofdlijn integraal sampelen, daarover een cliché hardcore beat smijten met een dom cliché lead-lijntje gespeeld op het niveau van een 5-jarige die net zijn eerste blokfluit kreeg. Waaw zeg, das toch echt superieure blanke muziek!!! Trouwens gabber en hard-core rave komen voort uit house en techno, wat ook door zwarte Amerikanen is ontstaan. Voorbeelden van pioniers : Frankie Knuckles (die eigenlijk begonnen is met te draaien op holebi-fuiven in de jaren '70), Derreck May, Juan Atkins, Kevin Saunderson, ... Als deze "niet-blanken" er nooit waren geweest, was er ook nooit Rave, Hard-Core Rave en het flauwe afkooksel Gabber geweest! Als je zuivere blanke muziek wil, luister dan naar Klassieke muziek, alhoewel sommige componisten verweefden dan weer zigeuner-, oost-europese en arabische invloeden in hun muziek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() RnB en Rap zijn eigenlijk zo westers als maar zijn kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 13 september 2004 om 10:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Burgemeester
|
![]() Volgens mij is muziek nog steeds marktgestuurd. Wet van vraag en aanbod...ooit al van gehoord.....Of zie je er weer een complot in van de VRT om ons tegen het Blok op te zetten, geef toe...'t zou een mooi verhaaltje zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gewoon beetje mee spelen en ze worden meestal zo geil als boter. stretch-T-shirt aandoen (als ge spieren hebt tenminste 8) ), droge humor, intelligent taalgebruik en ze staan meestal zo nat als de dijk van oostende bij 10 beaufort. girls will be girls. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, als kinderloze, ambitieuze, bitch van een carrierevrouw kan ik je nu al zeggen dat dat pure nonsens is en alleen maar als macho praat kan afgedaan worden van een male chauvinist pig die zo doorprikt wordt. Droge humor is beter intelligente humor, bewust intelligent taalgebruik doet mij eerder denken aan een idioot die daarna gequoteerd wordt met zijn malapropismen, het is beter van intelligent te ZIJN. Natuurlijk heb je wannabe carrierevrouwen die trappen in de idiotie van die wannabe don juan, maar dan spreken we van een perfect match toch? Goed voor jouw eugenetische theorieën. Want geef toe, iemand die volgende quotes reeds op zijn palmares in ons quote-archief heeft staan kan moeilijk vanuit ervaring spreken denk ik ![]() Citaat:
Citaat:
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 13 september 2004 om 12:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Verdomme, ingenious, 'k had nu juist een stretch t-shirtje gekocht om u te verleiden.
Niet dan?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Wat was het volgende op de lijst? Droge humor, intelligent taalgebruik? Hmm...verdomme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kom eens wat meer van de grond meisje, dan zul je de mannen wel weer appreciëren ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je moet het niet zo veralgemenen hoor, mijn post was niet tegen dé man, in 't algemeen bedoeld, die was echt wel een reactie op de post van jou. Gezien de reacties van andere mannen hier op 't forum is jouw mening absoluut niet representatief dus zij zullen mijn reactie evenmin persoonlijk opvatten. Dat jij daar tevens meent uit te kunnen afleiden dat ik euh, om het met jouw intelligent taalgebruik te zeggen, niet in het minst gehinderd door droge humor ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 13 september 2004 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
trouwens het feit dat je je anders zou voordoen dan je bent juist om een vrouw te verleiden, zegt veel over je. bij deze vraag ik me af waarom ik op jouw post gereageerd heb... juist ja, brad pitt... bovendien heeft een snuggere vrouw het echt wel door als je je anders voordoet dan je bent.
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() Mitgard is verliefd op Brad Pi-hit!
Mitgard is verliefd op Brad Pi-hit! ![]()