Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2004, 08:24   #141
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Het lijkt alsof vooral de pseudo-openbare omroepen ons trachten te afrikaniseren via de orale weg met deze walgelijke muziekvormen.
Misschien willen die zenders ons laten geloven dat het muzieklandschap schraal zou wezen bij het ontbreken aan deze.
Ik snap niet waarom dan die allerwalgelijkste rap aan bod moet komen terwijl hard-core en gabber toestanden bv ons onthouden wordt
Nu RnB is nu ook niet echt mijn favoriet genre op enkele uitzonderingen na, maar dat is eerder omdat ik RnB nogal een commerciëel uitgemelkte en betekenisloze subcultuur vindt dan een creatief muziekgenre. Goeie hiphop kan ik dan weer wel best appreciëren.

Wat ik nu wel grappig vindt, is dat je over hard-core en gabber begint. Persoonlijk vindt ik gabber eigenlijk het idiootste genre van ahum "muziek" dat je kan hebben. En ik ben dan eigenlijk al meer een techno-rave-electronica kerel.
Gabber is eigenlijk amper muziek te noemen, want wat men doet is gewoon een bekent nummer uit de hitparade stelen en de hoofdlijn integraal sampelen, daarover een cliché hardcore beat smijten met een dom cliché lead-lijntje gespeeld op het niveau van een 5-jarige die net zijn eerste blokfluit kreeg. Waaw zeg, das toch echt superieure blanke muziek!!!

Trouwens gabber en hard-core rave komen voort uit house en techno, wat ook door zwarte Amerikanen is ontstaan. Voorbeelden van pioniers : Frankie Knuckles (die eigenlijk begonnen is met te draaien op holebi-fuiven in de jaren '70), Derreck May, Juan Atkins, Kevin Saunderson, ... Als deze "niet-blanken" er nooit waren geweest, was er ook nooit Rave, Hard-Core Rave en het flauwe afkooksel Gabber geweest!

Als je zuivere blanke muziek wil, luister dan naar Klassieke muziek, alhoewel sommige componisten verweefden dan weer zigeuner-, oost-europese en arabische invloeden in hun muziek...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 08:30   #142
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Neemt niet weg dat ik van mening blijf dat onze omroepen een geafrikaniseerde muziekkeuze ons voorschotelen.
Grappig toch die Herr Fritz...
RnB en Rap zijn eigenlijk zo westers als maar zijn kan.
Oud 13 september 2004, 08:48   #143
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Wagner zeker? Dat valt nog net in deze eeuw, en het was bovendien ne favoriet van Hitler.
Misschien Kraftwerk en aanverwanten, dat is redelijk 'blanke' muziek, ook al weet ik niet of Kraftwerk ooit zou bestaan hebben mocht de 'pop' niet bestaan hebben.
Neen, kraftwerk is weer sterk funk-geïnspireerd en de vroege hiphop-electrofunk-scene is dan weer sterk kraftwerk-geïnspirreerd. Afrika Bambaata was bvb. een enorme Kraftwerk-fan.
Oud 13 september 2004, 10:08   #144
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
kinderrijke moeders zorgen voor het voortbestaan van ons volk en dat is veel meer waard dan het egoïsme van je eigen pleziertjes, dromen en ambities najagen.
Gij hoort duidelijk niet tot de cathegorie 'nieuwe man'. Ik heb een voorstel: uw vrouw mag een kind op de wereld zetten, maar gij blijft nadien thuis om er voor te zorgen en de was en de strijk te doen.

Citaat:
daarenboven zijn 'carrierevrouwen' vaak valse, mannenhatende, feministische geiten waar ik zo al niets van moet hebben.
Ik moet ook niks van u hebben, ik ga een wetsvoorstel indienen die u huisarrest oplegd.

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 13 september 2004 om 10:11.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 10:21   #145
NVG
Burgemeester

Standaard

Volgens mij is muziek nog steeds marktgestuurd. Wet van vraag en aanbod...ooit al van gehoord.....Of zie je er weer een complot in van de VRT om ons tegen het Blok op te zetten, geef toe...'t zou een mooi verhaaltje zijn!
NVG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 11:51   #146
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daarenboven zijn 'carrierevrouwen' vaak valse, mannenhatende, feministische geiten waar ik zo al niets van moet hebben.
Lees: ik ben een "man lul" en doe het in mijn broekkie wanneer ik een sterke vrouw tegenkom.
Oud 13 september 2004, 12:09   #147
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Lees: ik ben een "man lul" en doe het in mijn broekkie wanneer ik een sterke vrouw tegenkom.
bwah, die 'sterke' vrouwen...
gewoon beetje mee spelen en ze worden meestal zo geil als boter.
stretch-T-shirt aandoen (als ge spieren hebt tenminste 8) ), droge humor, intelligent taalgebruik en ze staan meestal zo nat als de dijk van oostende bij 10 beaufort.
girls will be girls.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 12:30   #148
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
stretch-T-shirt aandoen (als ge spieren hebt tenminste 8) ), droge humor, intelligent taalgebruik en ze staan meestal zo nat als de dijk van oostende bij 10 beaufort. girls will be girls.
Uit welk boek heb je dat? Of gelezen in P-magazine? Uit ervaring kan ik me moeilijk voorstellen, je kan jouw 'twisted version' van eugenetica moeilijk als intelligent bestempelen.
Kijk, als kinderloze, ambitieuze, bitch van een carrierevrouw kan ik je nu al zeggen dat dat pure nonsens is en alleen maar als macho praat kan afgedaan worden van een male chauvinist pig die zo doorprikt wordt. Droge humor is beter intelligente humor, bewust intelligent taalgebruik doet mij eerder denken aan een idioot die daarna gequoteerd wordt met zijn malapropismen, het is beter van intelligent te ZIJN. Natuurlijk heb je wannabe carrierevrouwen die trappen in de idiotie van die wannabe don juan, maar dan spreken we van een perfect match toch? Goed voor jouw eugenetische theorieën.

Want geef toe, iemand die volgende quotes reeds op zijn palmares in ons quote-archief heeft staan kan moeilijk vanuit ervaring spreken denk ik

Citaat:
kinderrijke moeders zorgen voor het voortbestaan van ons volk en dat is veel meer waard dan het egoïsme van je eigen pleziertjes, dromen en ambities najagen.
Citaat:
wanneer die kinderloze, feministische carriérejaagsters lekker veel belastingen zouden betalen om het opvoedersloon te bekostigen van de échte vrouwen: diegenen die kinderen baren

Laatst gewijzigd door oriana : 13 september 2004 om 12:32.
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 12:36   #149
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
stretch-T-shirt aandoen (als ge spieren hebt tenminste 8) ), droge humor, intelligent taalgebruik en ze staan meestal zo nat als de dijk van oostende bij 10 beaufort.
girls will be girls.
En niet vergeten dat ge na dat toneeltje nog 200 euro moet afdokken bij het buitengaan...
Oud 13 september 2004, 15:05   #150
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Grappig toch die Herr Fritz...
RnB en Rap zijn eigenlijk zo westers als maar zijn kan.
Yep, naar het schijnt is Isabel A er mee begonnen.
Oud 13 september 2004, 15:10   #151
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
girls will be girls.
wil er iemand mitgard wakker maken, hij is nog aan het dromen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 16:29   #152
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Verdomme, ingenious, 'k had nu juist een stretch t-shirtje gekocht om u te verleiden.

Niet dan??
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 16:35   #153
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Verdomme, ingenious, 'k had nu juist een stretch t-shirtje gekocht om u te verleiden.

Niet dan??
een stretch t-shirt is voor janetten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 17:18   #154
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Wat was het volgende op de lijst? Droge humor, intelligent taalgebruik? Hmm...verdomme.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 17:22   #155
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Uit welk boek heb je dat? Of gelezen in P-magazine? Uit ervaring kan ik me moeilijk voorstellen, je kan jouw 'twisted version' van eugenetica moeilijk als intelligent bestempelen.
Kijk, als kinderloze, ambitieuze, bitch van een carrierevrouw kan ik je nu al zeggen dat dat pure nonsens is en alleen maar als macho praat kan afgedaan worden van een male chauvinist pig die zo doorprikt wordt. Droge humor is beter intelligente humor, bewust intelligent taalgebruik doet mij eerder denken aan een idioot die daarna gequoteerd wordt met zijn malapropismen, het is beter van intelligent te ZIJN. Natuurlijk heb je wannabe carrierevrouwen die trappen in de idiotie van die wannabe don juan, maar dan spreken we van een perfect match toch? Goed voor jouw eugenetische theorieën.

Want geef toe, iemand die volgende quotes reeds op zijn palmares in ons quote-archief heeft staan kan moeilijk vanuit ervaring spreken denk ik
typisch de verzuurde praat van feministische vrouwen die jaloers zijn op de mannelijke esthetiek van kracht, moed, nobelheid, leiderschap...
kom eens wat meer van de grond meisje, dan zul je de mannen wel weer appreciëren

Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 17:29   #156
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Een vrouw mag best kiezen om kinderen te krijgen en huisvrouw te worden, maar de Staat mag zich niet moeien hiermee door andere burgers te dwingen om deze huisvrouwen een opvoedersloon te betalen.
Ik vroeg om bewijzen dat vrouwen minderwaardig zijn voor het Vlaams Blok, bij deze nog steeds niet bewezen. Logisch, want voor leugens vind je geen bewijsmateriaal.
Oud 13 september 2004, 17:43   #157
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
typisch de verzuurde praat van feministische vrouwen die jaloers zijn op de mannelijke esthetiek van kracht, moed, nobelheid, leiderschap...
kom eens wat meer van de grond meisje, dan zul je de mannen wel weer appreciëren
Oh maar ik kan die eigenschappen best wel in een man appreciëren.. heel erg zelfs, ik heb die echter niet in jouw posts teruggevonden
Je moet het niet zo veralgemenen hoor, mijn post was niet tegen dé man, in 't algemeen bedoeld, die was echt wel een reactie op de post van jou.
Gezien de reacties van andere mannen hier op 't forum is jouw mening absoluut niet representatief dus zij zullen mijn reactie evenmin persoonlijk opvatten.
Dat jij daar tevens meent uit te kunnen afleiden dat ik euh, om het met jouw intelligent taalgebruik te zeggen, niet in het minst gehinderd door droge humor "niet genoeg van de grond zou komen" is wel een heel snelle en ongefundeerde conclusie.

Laatst gewijzigd door oriana : 13 september 2004 om 17:46.
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 17:48   #158
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U, u bent geweldig

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 18:33   #159
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

waarom staat er nu in godsnaam ineens een foto van brad pitt in uw post??
trouwens het feit dat je je anders zou voordoen dan je bent juist om een vrouw te verleiden, zegt veel over je. bij deze vraag ik me af waarom ik op jouw post gereageerd heb... juist ja, brad pitt...
bovendien heeft een snuggere vrouw het echt wel door als je je anders voordoet dan je bent.

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2004, 18:45   #160
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Mitgard is verliefd op Brad Pi-hit!
Mitgard is verliefd op Brad Pi-hit!

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be