![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dan moet jij mij is uitleggen, meer meer... Natuurlijk meer want ze krijgen kinderen. Minder minder???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Wilders er beter aan gedaan had, dan het op één bepaalde groep te gooien, de Marokkanen in dit geval, het gewoon op een volledige migratiestop te 'gooien'.
![]() Tot op een bepaalde hoogte kan ik hem dan weer geen ongelijk geven, Europa wordt overspoeld en dat klopt niet echt meer. Stof tot 'nalezen'?(Ok eentje van 2011 nog dit artikel) Als gevolg van de revolutionaire onrust in Noord-Afrika zal Europa binnenkort overspoeld worden door vluchtelingen uit die landen. Dat is de prijs die Europa nu moet betalen voor de jarenlange steun aan Arabische despoten. De vluchtlingenstroom uit Tunesië richting het Italiaanse eilandje Lampedusa is slechts het begin van een oncontroleerbare golf van illegale immigranten. Jarenlang zorgde de Tunesisiche dictator Ben Ali dat zijn burgers het land niet of nauwelijke konden verlaten. Hij deed dat met steun van de Europese Unie. Na het aftreden van Ben Ali staat het elke Tunesiër vrij het land te verlaten in eigen bootjes. Ondertussen ontstaat op het eiland Lampedusa een humanitaire crisis. Italië heeft aan Tunesische autoriteiten politiehulp aangeboden om de stromen vluchtelingen bedwang te houden. Tunesië heeft dit aanbod geweigerd. Daarna vroeg Italië om 100 miljoen euro hulp van de EU. De nieuwe vluchtelingenstroom is een collectief probleem van de hele EU, en moet gezamelijk aangepakt worden. Zorgen dat de migranten niet meer aan land kunnen komen is alleen geen oplossing. Volgens verschillende Duitse kranten is de tijd gekomen dat Europa zich niet meer kan afsluiten voor de toestand in Noord-Afrika. In plaats daarvan moet Europa zorgen voor een economische opleving in landen als Tunesië en Egypte door de markten te openen en stabliteit en democratie te brengen. Maar of dat nu zo’n populaire boodschap is valt nog te bezien. Bron
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 maart 2014 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde NSB-er stond dus achter het wegvoeren van een zekere bevolkingsgroep Nederlanders. Wilders stelt zich nu vergelijkbaar door te stellen dat een deel van de Nederlanders niet in Nederland thuishoort … Rausch moet. En als hij dit stelt maakt hij zichzelf kwetsbaar daar dit inhoudt dat dit dus eveneens van toepassing zou kunnen zijn op hemzelf en z’n kiezers. Als dit voor de ene Nederlander geldt, geldt dit in dat geval dus ook voor de andere Nederlander Iedereen die dit gedachtengoed aan wil hangen, met WOII in gedachte, is niet goed bij z'n hoofd of heeft zelf geen familie welke verlies en die ellende heeft gekend. Wat dat betreft bere trots op m'n oma, 13 onderduikers, waaronder enkele Joden. Weinig Joden hebben het overleefd, maar ze deed haar deel. Nu, in de huidige tijd, als ze nog geleefd zou ze het weer gedaan hebben en indien nodig 13 Nederlandse Marokkanen in huis nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
hahaha wat een citaat, u bent toch geen priester van de nazi partij. Manneke u graaft uzelf ten onder, zoek dringend een psycholoog, anders krijgen we te horen dat je er overmorgen er niet meer bent PSYCO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Manneke?hij is een kaaskop,nederlander en geschifte calvenist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Adrian M : 22 maart 2014 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik lees net op geenstijl dat “de dokwerker” in Amsterdam nu ook al besmeurd is met de aanwezigheid van de Jihad vlag. Veel ranziger kan dan niet meer worden zou ik denken. Weet je wat ook zo merkwaardig is, vroeger op mijn werk noemde zij mij weleens smalend de Turken en Marokkanenvriend omdat ik ook met die mensen goed kon opschieten, ondanks dat mij houding tegenover deze mensen als individu ongewijzigd is ben ik vandaag op basis van de visie van zogenaamde antiracisten een racist en een islamofoob. Laatst gewijzigd door Ulrik : 23 maart 2014 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Is inmiddels overigens wel duidelijk dat dit niet geldt voor alle PVV-ers, maar deze partij trekt dit soort gevaarlijke lui wel aan. Laatst gewijzigd door Adrian M : 23 maart 2014 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() op dat vlak lopen jullie dus nog jaren achter in vergelijking vlaanderen,de pvv is gewoon deja vu voor vlamingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Mijns inziens dienen ze aangepakt en een aanklacht ingediend te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Als de media ook een onderlinge gedragscode af zouden spreken, geen enkele aandacht aan schenken, zou dit pas echt z'n nekslag zijn. In die zin kunnen ze Wilders maken en breken. Laatst gewijzigd door Adrian M : 23 maart 2014 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer de aandacht wat afzakt brengt hij zichzelf met een rel in het nieuws en de media gaat er onmiddelijk op in ...brengt geld op. Na een week heeft nauwelijks iemand enig idee hoe of wat, het enige wat men zich nog herinnert is de één of andere rottige uitspraak. Meer inhoud weet hij niet te geven dan slechts wat one liners waar hij mee scoort. Zelfs een kleuter zou nog meer inhoud geven aan een stelling op een basisschool. Waarom overigens gevonden wordt dan hij goed debateert is mij een compleet raadsel? Laatst gewijzigd door Adrian M : 23 maart 2014 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een andere mogelijkheid is dat er een concurrent in een meer toegankelijkere en minder extremere vorm van Wilders op het toneel zou verschijnen die zijn stemmen kan afsnoepen... Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 23 maart 2014 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Adrian M : 23 maart 2014 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Iets waar ook politici flink schuldig aan zijn, zaken worden nogal eens popi jopie gebracht zonder ook maar enige diepgang. Maar goed dat zal de tegenwoordige maatschappij wel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk dat Wilders en zijn volgelingen veel oproepen van de emoties die wij als kind hebben ervaren in de familie. Niet iedereen wil/kan zo openlijk vertellen ,als jij hier doet. |
|
![]() |
![]() |