![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze omruilen voor Marrokkanen, negers of Chinezen ? Nee dank u. Als ik iets omruil of volledig verander is het om er voordeel bij te hebben. Niet om van de regen in de drop te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik kan ze me al inbeelden. Die stonden waarschijnlijk mee te joelen vlak naast een synogoge op het Museumplein tijdens de 'wij zijn allemaal Marokkanen' protestmars. Compleet met Hamas-vlag en "Wilders hond van Israel" protestbord, als signalen van linkse goedmens tolerantie natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil jij meer Marokkanen of minder?
Als je er meer wil vertel me dan eens hoe jou dat persoonlijk profijt oplevert. Heel concreet.
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Er zijn énorm veel mensen die goed geld verdienen aan Marrokkanen. Magistraten, politie, cipiers, staathoekwerkers en sociaal assistenten allerhande hebben een groot aantal uit deze groep als klanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
Veur outer en heerd ! Laatst gewijzigd door Herbstnebel : 23 maart 2014 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil meer Nigerianen in Wallonië.
http://www.knack.be/nieuws/wereld/ho...den-in-nigeria Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Magistraten, politie, en cipiers hebben meer werk voor hetzelfde loon door de vreemde criminelen. Ze doen er dus geen goede zaak mee. Staathoekwerkers en sociaal assistenten (eigenlijk hetzelfde) die hebben er inderdaad belang bij. Maar ik kan me niet voorstellen dat die er kapitalen aan verdienen, en ik ben dan ook bereid om, wanneer die wegens gebrek aan bruin tuig werkloos worden, bij te dragen in hun levensonderhoud via een of ander (liefst tijdelijk) solidariteitsmechanisme waardoor ze toegang hebben tot een slaapplaats en gaarkeuken zolang het nodig is.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 maart 2014 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementslid
|
![]() Daar is niks mis mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat met huisjesmelkers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() N-VA noemt de uitspraken van Wilders verwerpelijk en racistisch
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...EP_140323_7dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar links hoeft nu niet zo hypocriet uit de hoek te komen: het is hun desastreuze immigratie-politiek die verantwoordelijk is voor dit racisme.
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Toch bizar dat een hele hoop N-VA'ers 'minder' gestemd hebben..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Voer je oorlog om grondstoffen, krijg je vluchtelingen. Waar zou jij naartoe vluchten, meneer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb "meer" gestemd. Ik dacht dat het een grapje was. Daarom wil ik nu ook meer mensen uit Guineé (na die uitbraak van Ebola moeten we die mensen zeker binnenlaten, we mogen niet alleen Ebola-vrij zijn, maar moeten solidair worden), meer Turken, meer......
Als Termont minder Roma wil is het een zuivere racist, en Aboutaleb burgemeester van Rotterdam die overduidelijk stelt dat hij minder oost-europeanen wil (nochtans LID van Europa) is dan helemaal een racistische xenofoob. Maar daar hoor je blijkbaar niemand over. Ik doe dat niet. ik wil MEER van alles, en MINDER Vlamingen, die vuilakken. ben ik nu niet flink?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 maart 2014 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN