![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Verbod/legalisering op alle genotsmiddelen? | |||
Ja ik ben consequent en drank moet verboden worden. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Ja ik ben consequent en vind dat cannabis bij het aanbod van recreatieve drugs kan komen. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 63,64% |
Neen ik ben niet consequent en drank moet de enige recreatieve drug blijven. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ga eens naar een optreden kijken in een café of andere gelegenheid met wat collega's. Wat ben je verplicht om te doen als je zin hebt om een sigaretje te roken? Jups, in 't rookkot gaan roken, en daar gaan degenen die een joint willen roken ook zitten. Soms zit ik liever een halve avond daar ipv binnen, dan moet ik niet over en weer lopen om een sigaret te roken, de muziek hoor je daar ook en 't drinken brengen ze wel naar buiten. Maar als je dan 's morgens je collega's ziet binnenwaggelen met een kater van jewelste en de collega's die 's avonds joints roken doen al 't werk onder die anderen hun gat, tja, dan zie je de dingen helemaal anders dan dat de ontradingscampagnes je willen opdringen. Ik heb er geen probleem mee dat mensen één van beide gebruiken, maar ik zie wel dat het éne meer nadelen heeft dan het andere. Daar komt nog bij dat er veel mensen baat hebben van de medicinale werking van die planten. Dat is een vrij belangrijk iets en daar zouden ze meer over moeten uitbrengen, in de USA enNederland kennen ze het als medicijn, waarom hier niet? Soms zijn kruiden en planten beter dan de zoveelste pil uit de apotheek die bijwerkingen heeft maar voor die bijwerkingen geven ze een andere pil en die pil heeft dan weer............
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Zo zuur dat U voorstander bent van een zero tolerantie?
Citaat:
Dat is wel heel underground en voor België moet je daar in Nederland voor zijn. Ze hadden mij eens gevraagd mee te doen aan zo'n project, maar er liepen er al eens tegen de lamp met cel tot gevolg dus... Maar er zijn wel degelijk mensen van kanker genezen door een aftreksel van cannabis af te koken in pure alcohol en oraal in te nemen als zalf. Het woord is er al lang uit, keiveel medicinale gebruikers zijn al reeds aanwezig in België ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Ik ben groot genoeg om te beseffen dat ik na 20 pinten niet mag rijden.Ik zie ook in dat mn bob na 3 pinten geen bob meer is.
Ik geloof echter niet dat Peche naar Nederland rijd, nx rookt, om dan met een grammetje terug te rijden. Als dat waar is, dan ben ik een grote zondaar en Peche een heilige die een kroon verdiend. Met scha en schande heb ik mn les geleerd.Dus als ik het ga uithangen rijd ik niet. En als mn bob onbetrouwbaar wordt dan stop ik met drinken. Sorry, Peche dat ik twijfelde aan je goedheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou ik blowen om mijn rijbewijs 15 dagen kwijt te zijn en naar Belgie te bellen voor een lift? Sommigen leren ook hun les he Vlaamse realist lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forums.ansaar.nl/gezondheid-z...en-kanker.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ga je zelf de oplossing doorsturen, of moet ik dat voor je doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Uw link is te erg voor woorden.
Google hemp oil medicine. Laatst gewijzigd door Peche : 21 april 2014 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen de mensen een pint drinken (van een deftig merk
![]() De 0.5 voor alcohol is voor de ene weinig en voor de andere zelfs te veel. Vroeger (nu weet ik het niet) was het in Spanje 0.8 en dat vond ik eigenlijk vrij veel maar daar stonden ze al van 's morgens al korte te drinken in de lokale bar. Om zo'n test te ontwikkelen voor cannabis zullen ze het toch eerst moeten toelaten want nu, denk ik, kan er slechts één universiteit proeven doen mits toelating. Op die manier blijft het nattevingerwerk voor 't gerecht. Wat voor mij wel niet kan is de chemische rommel, van speed tot gbh en al wat er tussen ligt. Want dat vergeten ze tegenwoordig wel eens, terwijl ze op alcohol, tabak en cannabis zitten te vitten gaan hun kinderen naar de discotheek of een fuif en drinken ze geen alcohol, roken ze geen sigaret of joint, ze pakken daar een buisje of een pilletje. En niemand die weet in welke garage ze die rommel bijeen hebben gekapt of van waar het komt. Gbh vinden zelfs niet met een verkeerscontrole... Hoe ze dat dan rijmen met die befaamde stepping-stone theorie weet ik niet, degenen die de rommel slikken namen daarvoor niets, water of redbull. Wat is daar dan de befaamde trigger? Ligt het daar dan aan de huisartsen die een pilletje voorschrijven dat wel wettelijk in orde is? Aan de hoeveelheid antidepressiva in belgië te zien mss wel. Citaat:
Het is niet enkel de thc die werkzaam is, cbd is er nog zo eentje. Veel verschillende soorten met veel verschillende werkingen en toepassingen. Kijk: http://www.wiet-zaden.nl/forum/viewt...hp?f=21&t=5773 En al die verschillende geneeskrachtige dingen blijven ze achterhouden? In handen van "criminelen"??? Als je 5 verschillende pillen moet slikken begin je wel met lede ogen te kijken naar de verslagen van patiënten die met een natuurmiddeltje geholpen zijn...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 21 april 2014 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Namelijk; Bart De Wever is een slechte mens, want hij wil een boete geven aan cannabisrokers. Ik vind het wél de moeite waard om dat eens ernstig te bestuderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of de recente onderzoeken die aantonen dat cannabis kankercellen neutraliseert? Welke onderzoeken moeten voldoen ? De rechtse of de linkse? Natuurlijk gaat iemand dat graag zat lalt en praatjes verkoopt dat hij na 20 pinten zijn auto nog in een gaatje parkeren kan, de wetenschappelijke onderzoeken van alcohol ontkennen. De onderzoeken tonen aan dat illegale drugs 4x minder doden en overlast veroorzaakt dan alcohol. Dus ALLE drugs doen het beter tezamen dan 1 product. Dat zijn de onderzoeken, geen enkele minderjarige op spoed door cannabis, duizend per jaar door alcohol! Geen enkele overdosis door cannabis, 9% sterven er jaarlijks door alcohol. Dat zijn de onderzoeken die jij weigert in te zien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Men vindt het schandalig dat ze zelf 100 blowers op straat pakken die ze zelf doorverwijzen, als er dan van die 100 zo'n 10 op de aangeboden hulp in gaan krijgen we persberichten van stigmatisatie. Terwijl hangen er verkeersborden "go for zero" en sterven er WEKELIJKS 4 -waaronder onschuldige- mensen in het verkeer door alcohol. Duizend minderjarigen in spoed door een alcoholvergiftiging.. Ge moet just zuur rechts zijn he ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als het systeem ons alles weerhoudt en enkel vergif aanbiedt, dan zullen er mensen zijn die erger vergif durven pakken he. In tijden van crisis vroeger gingen wij veel naar de Provinciestraat voor wat hasj. We liepen daar nog geen vijf minuten rond en we kregen alles aangeboden dat ge u kunt inbeelden. Zo moet het dan wel? Ik weet niet hoe dat vandaag is... Citaat:
Ze zeggen dat 2 glazen de maximum is voor alcohol, tijd dat we controleren dat mensen zich daar wel aan houden. Leuk he, zo'n controle ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees de site eens rustig door voor je snel impulsief iets post: http://www.hightimes.com/read/rick-s...p-oil-medicine Citaat:
![]() De wereld is groter dan het conservatief klein vlekje Vlaanderen hoor... De denkwereld dat politici hier voor u klaarleggen strookt niet altijd met de realiteit van de rest van de wereld. Laatst gewijzigd door Peche : 22 april 2014 om 07:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Wanneer U "Hemp Oil Medicine" zou googelen, zelf uw ogen zou opendoen en zo zelf uw mening erop zou durven bouwen. Zou U misschien wel eens ontdekken dat er al reeds honderden kankerpatiënten genezen zijn door cannabis.
Laatst gewijzigd door Peche : 22 april 2014 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Dus drinkers en rokers brengen de maatschappij geld op. Bovendien sterven ze jonger waardoor er minder pensioenen worden uitbetaald.
Je mag me gerust een dankbrief sturen Peche. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat drank op een uur tijd meer opbrengt dan het overlast veroorzaakt... Misschien had U gedronken en bent U dat nu vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Ja, black out, na dat 13 de glas wijn.
Moet je niet gaan werken? |
![]() |
![]() |