Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 21 april 2014, 13:23   #141
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
En als er iemand is die wel heel de dag die helm wilt dragen? Wat dan? Wat is daar dan het probleem mee?
Dat het verboden is om wel heel evidente redenen.
stuyckp is offline  
Oud 21 april 2014, 13:23   #142
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zoveel verschil zie ik ook niet. Het kan toch niet zo zijn dat net het puntje er teveel aan is voor Robinus.

Hij zou dus graag hebben dat het straatbeeld (en vooral ook de Antwerpse bevolkingsloketten) er zo uitzien:

(dit zijn geen KKK adepten, maar pentiti, mensen die boete doen voor hun zonden)

en dit zijn dan de KKK adepten, bemerk de lichtjes geknakte punt:

en dan hebben we uiteraard onze vrijheid-blijheid-burka fanaten:

(die linksonder zou hem wel eens achterstevoren kunnen ophebben, het verschil is niet zo groot).

Nee Robinus gaat echt niet over een puntje vallen: het recht op meningsuiting voor KKK-boerka's is stukken belangrijker dan een puntje.
Vigilant is offline  
Oud 21 april 2014, 13:23   #143
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Ken je er veel zo? En doen die dat alle dagen ?
Gaan die er ook mee slapen ?
stuyckp is offline  
Oud 21 april 2014, 13:24   #144
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Och sorry, ik ben de KKK-boerka vergeten. Wat een drama voor Robinus dat die mensen hun overtuiging niet op straat mogen uiten.
Laten we ervan uitgaan dat Robinus niet met twee maten en gewichten weegt, en in zijn queeste naar vrijheid van meningsuiting voor extremisten, die KKK-boerka's niet over het hoofd ziet. Hij gaat toch niet discrimineren tussen extremistische visies, of wel?

Kwa look zijn de islamitische boerka en de KKK-boerka niet erg verschillend.
De ene is blauw of zwart, de andere is wit en iets puntiger dan de islamitische versie. Maar dat zal Robinus worst wezen. Als men er maar zijn mening kan mee uiten.
Het zal je misschien verbazen, maar ik vind dat ook zij hun mening moeten kunnen uiten. Ik zou wel een nachtje cel willen riskeren om hen met een honkbalknuppel per ongeluk een aantal keer te raken. Nu kan ik niet zien wie ik moet raken.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 13:25   #145
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet in mijn leefwereld, dus niet relevant. Vind je dat nu zelf niet een beetje bekrompen?
Weet je wat bekrompen is? Je mening niet durven uiten zonder gezichtsbedekking, zodat je niet herkend kan worden.

Dat is zelfs laf.

Onze voorouders hebben niet gestreden voor VvM opdat je je gezicht zou moeten bedekken om van diezelfde VvM gebruik te maken.
SDX is offline  
Oud 21 april 2014, 13:27   #146
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het zal je misschien verbazen, maar ik vind dat ook zij hun mening moeten kunnen uiten. Ik zou wel een nachtje cel willen riskeren om hen met een honkbalknuppel per ongeluk een aantal keer te raken. Nu kan ik niet zien wie ik moet raken.
En waarom zou je hen met een honkbalknuppel willen raken en de islamitische boerka's niet?
Hun ideeën zijn zeer gelijklopend.
De KKK-ers hebben het niet begrepen op zwarten, de islamitische boerka's hebben het niet begrepen op ongelovige kaffers, van wit tot en met zwart.
De KKK-ers willen een raszuivere witte staat, de islamitische boerka's een geloofszuiver kalifaat. Eigenlijk is er dus zo geen als geen verschil.
Vigilant is offline  
Oud 21 april 2014, 13:27   #147
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Je vindt dus dat ze hun mening moeten kunnen uiten, maar je gaat ze wel te lijf met een honkbalknuppel. Zoek de contradictie!

Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 april 2014 om 13:28.
stuyckp is offline  
Oud 21 april 2014, 13:29   #148
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Vrouwen die onder een laken lopen om respect voor hun vrouwzijn te krijgen, geef toe, gekker kan het niet.
Ik vind dat helemaal niet zo gek. Niet voor iedereen draait het om uiterlijk schoon, blijkbaar. Niet elke vrouw wilt op iedere moment van de dag dat die op straat rondloopt gekeurd worden door mannen.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 13:31   #149
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Je vindt dus dat ze hun mening moeten kunnen uiten, maar je gaat ze wel te lijf met een honkbalknuppel. Zoek de contradictie!
Wil hij nu zeggen dat islamitische boerka's ook met een honkbalknuppel te lijf mogen gegaan worden? (kwestie van niet te discrimineren).
Vigilant is offline  
Oud 21 april 2014, 13:31   #150
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik lees wetten in het algemeen als zaken die toegelaten zijn als je bepaalde onaangename gevolgen ervoor wilt riskeren. Niets contradictorisch aan.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 13:33   #151
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wil hij nu zeggen dat islamitische boerka's ook met een honkbalknuppel te lijf mogen gegaan worden? (kwestie van niet te discrimineren).
Ik vind dat je daar een stevige gevangenisstraf voor moet krijgen. De mogelijkheid op zich kan niemand ontnomen worden.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 13:33   #152
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik vind dat helemaal niet zo gek. Niet voor iedereen draait het om uiterlijk schoon, blijkbaar. Niet elke vrouw wilt op iedere moment van de dag dat die op straat rondloopt gekeurd worden door mannen.
Ach zo, mannen lopen de hele dag vrouwen te keuren op straat?
Een mannenblik die een vrouw kruist is een vleeskeuring?
Ben je zo oversext?
Vigilant is offline  
Oud 21 april 2014, 13:34   #153
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik vind dat je daar een stevige gevangenisstraf voor moet krijgen. De mogelijkheid op zich kan niemand ontnomen worden.
De ene wil je in elkaar kloppen, de andere niet.Hoewel hun visie even extreem is. Je discrimineert dus.
Vigilant is offline  
Oud 21 april 2014, 13:35   #154
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkele, zichzelf respecterende vrouw, gaat zich 'vrijwillig' onder 'n tent stoppen, tenzij als verkleedpartijtje of als 't karnaval is, en al zeker niet omdat zij vindt dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor intimiderend of ongeoorloofd gedrag van mannen.

't Is niet enkel 'n belediging voor alle vrouwen ter wereld, maar ook nog eens voor alle mannen.
SDX is offline  
Oud 21 april 2014, 13:37   #155
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Geen enkele, zichzelf respecterende vrouw, gaat zich 'vrijwillig' onder 'n tent stoppen, tenzij als verkleedpartijtje of als 't karnaval is, en al zeker niet omdat zij vindt dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor intimiderend of ongeoorloofd gedrag van mannen.

't Is niet enkel 'n belediging voor alle vrouwen ter wereld, maar ook nog eens voor alle mannen.
Geen enkele normale vrouw doet zichzelf zoiets aan. Ik blijf erbij, je moet geestelijk gestoord zijn omdat te doen. Die geestelijke stoornis komt door religieuze indoctrinatie en doet zich enkel voor in de moslimwereld.
Vigilant is offline  
Oud 21 april 2014, 13:37   #156
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De ene wil je in elkaar kloppen, de andere niet.Hoewel hun visie even extreem is. Je discrimineert dus.
Ik maak geen onderscheid tussen iemand die racistische uitspraken doet in KKK-outfit of in boerka of zelfs zonder gezichtsbedekking. Ik wil voor elk van hen een nachtje cel riskeren.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 13:39   #157
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkele normale vrouw doet zichzelf zoiets aan. Ik blijf erbij, je moet geestelijk gestoord zijn omdat te doen. Die geestelijke stoornis komt door religieuze indoctrinatie en doet zich enkel voor in de moslimwereld.
Tuurlijk niet, geen enkele.

Enkel geestelijk gestoorden.
SDX is offline  
Oud 21 april 2014, 13:39   #158
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik lees wetten in het algemeen als zaken die toegelaten zijn als je bepaalde onaangename gevolgen ervoor wilt riskeren. Niets contradictorisch aan.
Toch wel, als jij iemand die in een KKK pakske op straat komt te lijf gaat met een honkbalknuppel, dan beperkt jij die persoon in zijn vrije meningsuiting. Iets waar je zelf voorstander voor beweert te zijn. Dus je bent een vat vol tegenstrijdigheden en een geweldige hypocriet.
stuyckp is offline  
Oud 21 april 2014, 13:40   #159
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
En als je iemand van de KKK op dezelfde manier te lijf gaat, wat dan ?
stuyckp is offline  
Oud 21 april 2014, 13:41   #160
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
De mogelijkheid tot wat kan niemand ontnomen worden ?
stuyckp is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be