Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2014, 23:08   #141
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht

LOL

In Afrika en moslimgebied dat aan Europa grenst vind een bevolkingsexplosie plaats. Denk aan landen als Mali, Niger, Tsjaad, Somalië, Mauritanië, enz.. Mensen zullen daar ook de komende decennia nog proberen weg vluchten. Uiteraard richting Europa, niet richting Antarctica. Dankzij de EU kunnen ze, eens aangekomen in Lampedusa, met de trein naar Brussel.

Het ontgaat u ook dat alle Vlaamse partijen pro-immigratie zijn, behalve dan het Vlaams Belang..
Als maar een kleine 10 % van de mensen Vlaams Belang stemt .... kan je enkel maar uit concluderen dat het merendeel van de mensen pro-immigratie is ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 23:15   #142
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Was mij nog niet opgevallen. Waaraan zou ik dat moeten merken ???
U zal dat niet merken en het zal U ook niet opvallen....Maar dat het allemaal zo simpel meer is als het ooit geweest is daar ben ik wel van overtuigd...Spreek maar eens met mensen die nog maar met een buitenlander willen trouwen....
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 23:19   #143
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als maar een kleine 10 % van de mensen Vlaams Belang stemt .... kan je enkel maar uit concluderen dat het merendeel van de mensen pro-immigratie is ?
Is het dan daarom dat zowat alle partijen voorafgaand aan verkiezingen bijna zo rechts reageren als het voormalige Blok?
Voorafgaand wel te verstaan...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 03:50   #144
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
De meeste Latijns Amerikaanse landen zijn ondertussen democratischer dan België.
We moeten dat herleiden tot zijn ware proporties. Heeft iemand het recht om anderhalf uur te kakken op Joden? Natuurlijk heeft ie dat, maar als je weet wat op zo'n bijeenkomsten, louter bedoeld om te provoceren, enkel regelrechte neonazi's, islamitische extremisten en extreemlinkse sympathisanten komen opdagen, dan acht ik de kans niet onbestaande dat enkele leden van voornoemde clubjes, na anderhalf uur ongebreideld brullen en kakken op joden, bij het verlaten van de bijeenkomst de eerste de beste voorbijganger die de pech heeft net daar te passeren en er ietwat joods uit ziet, de schedel inslaan.
Aangezien een burgemeester op zo'n moment naast de plicht de op zo'n moment vooral door extremistische agitatoren fel gesmaakte en van vitaal belang bevonden vrijheid van meningsuiting te verdedigen ook de taak heeft de openbare orde te vrijwaren en beide belangen tegen elkaar moet afwegen, begrijp ik de beslissing van iemand die weet dat, mocht het uit de hand lopen, hij de kop van jut is.
Meer moet daar allemaal niet achter gezocht worden, maar de haatvlekken van extreem rechts, links en islamitisch, waarvan diverse exemplaren ook op dit forum rondwaren, zien hierin natuurlijk een nieuwe opportuniteit om moord en brand te schreeuwen over het grote onrecht die onze samenleving in het hard werd aangedaan.
"We hebben al niet meer de vrijheid gezellig samen te komen en Joden te beschimpen - boehoe..."
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 03:52   #145
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Is het dan daarom dat zowat alle partijen voorafgaand aan verkiezingen bijna zo rechts reageren als het voormalige Blok?
Voorafgaand wel te verstaan...
"Bijna, maar toch niet he-le-maal..."
Of hoe één simpel woordje alles verklaart...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Laatst gewijzigd door Nierika : 5 mei 2014 om 03:54.
Oud 5 mei 2014, 04:58   #146
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Die 33000 gepensioneerden hebben dan ook allemaal een dubbel paspoort ? Is het zo moeilijk om uw ongelijk toe te geven ? Sportiviteit is niet je sterkste kant blijkbaar ?
Ik kan gerust toegeven dat de getallen niet meer te controleren vallen en ik dus maar groffe schattingen doe. Dat de getallen niets bewijzen is omdat er op grote schaal Belgische paspoorten zijn uitgedeeld. De snelbelgwet weet u.
Uw bron is dus gemanipuleerd en de mijne is helemaal verzonnen. Als je liegt moet je het goed doen hé.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 06:10   #147
vlaams realist
Banneling

Standaard

Grootse verkiezingsstunt voor alle partijen. Laurent is in beeld geweest en haalt alle kranten. Laurent blij.
De burgemeesters en Milquet hebben krachtdadig opgetreden. Zij ook blij.
Toch is er een principe gesneuveld. De meeting was enkel op uitnodiging.
De speakers zijn in Belgie nog niet veroordeeld. In Frankrijk wel, dus er zit een ranzige kant aan.
De politie had met 1 mannetje en 1 microfoon mogelijk antisemitische uitspraken kunnen opnemen om daarna de schuldigen aan te klagen.
Kostprijs= 1 werkdag. Resultaat, bewijs en aanklacht mogelijk.

Hoe verliep het nu? Verbod gebaseerd op een drogreden. 100 werkdagen,2 waterkanonnen en véél persaandacht. Resultaat, Laurent, de burgemeesters en Milquet blij. De belastingsbetaler betaald de rekening.
Oud 5 mei 2014, 06:15   #148
vlaams realist
Banneling

Standaard

Ik leer wel iets bij. Had het Vlaams belang daar vergaderd, dan had je op protest van de buurtbewoners kunnen rekenen.
Die clown die joden haat om stemmen te ronselen word niet aangevallen door die buurtbewoners.
Begrijpe wie begrijpe kan.
Oud 5 mei 2014, 06:26   #149
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fred 90% is voor asielzoekers, maar niet voor economische "vluchtelingen".
Europa heeft dan ook nog eens het vrij verkeer van werknemers tussen Europese lage loon lidstaten en de rest opgelegd.
Verwacht nu al maar de eerste hoog opgeleide "vluchtelingen" uit de Oekraïne, want die denken hetzelfde als iedereen. Kans op oorlog en ik ben weg.
Europa steelt dan ook nog eens 12 miljard van zijn belastingbetalers om wat stokebrand te spelen in de Oekraïne, waar duidelijk is dat er 2 partijen zijn die er niet voor terugschrikken een burgeroorlog te starten.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 09:40   #150
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Tuurlijk zijn ze dat.
Alles wat slecht is, is rechts ... Wie er anders over denkt, behoort tot het domme plebs; en is geen intellectueel...
Verbazingwekkend rake analyse voor iemand die hier enkele pagina's terug zich beklaagt over het feit dat nazisme en facisme als rechts worden bestempeld...

Laatst gewijzigd door Nierika : 5 mei 2014 om 09:48.
Oud 5 mei 2014, 09:46   #151
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zal dat niet merken en het zal U ook niet opvallen....Maar dat het allemaal zo simpel meer is als het ooit geweest is daar ben ik wel van overtuigd...Spreek maar eens met mensen die nog maar met een buitenlander willen trouwen....
We zijn nu naar het schijnt met 11132000 in dit land, met 50.000 meer dan vorig jaar.
Naar goede gewoonte hebben we weer voornamelijk analfabeten ingevoerd.
Elk jaar iets meer dan de bevolking van een stad als Tienen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 09:53   #152
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
We zijn nu naar het schijnt met 11132000 in dit land, met 50.000 meer dan vorig jaar.
Naar goede gewoonte hebben we weer voornamelijk analfabeten ingevoerd.
Elk jaar iets meer dan de bevolking van een stad als Tienen.
Mja, moest de verboden bijeenkomst nu daar over gegaan zijn, viel er nog iets voor te zeggen dat de discussie naar aloude gewoonte - alweer - deze richting uitgaat...

Oud 5 mei 2014, 09:55   #153
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Mja, moest de verboden bijeenkomst nu daar over gegaan zijn, viel er nog iets voor te zeggen dat de discussie naar aloude gewoonte - alweer - deze richting uitgaat...
Wachtende op Nierika...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 5 mei 2014, 09:56   #154
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik lees heel de nest niet.
Ik antwoordde gewoon op op de vorige post.
Daarbij , geen enkele draad blijft bij zijn onderwerp.
Oud 5 mei 2014, 10:04   #155
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik lees heel de nest niet.
Ik antwoordde gewoon op op de vorige post.
Daarbij , geen enkele draad blijft bij zijn onderwerp.
Ja, dat u heel de nest niet leest, was me allang duidelijk.
Dat geen enkele draad bij zijn onderwerp blijft evenzeer.
Daarom ook dat ik er op wijs.
Als steeds hetzelfde clubje elke draad binnenvalt met steeds hetzelfde mantra's omdat het zich de moeite niet getroost heel de nest niet te lezen, kan dat al eens gebeuren natuurlijk ...

Oud 5 mei 2014, 10:05   #156
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wachtende op Nierika...
Dat wordt een uitputtingsslag...

Oud 5 mei 2014, 10:13   #157
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, dat u heel de nest niet leest, was me allang duidelijk.
Dat geen enkele draad bij zijn onderwerp blijft evenzeer.
Daarom ook dat ik er op wijs.
Als steeds hetzelfde clubje elke draad binnenvalt met steeds hetzelfde mantra's omdat het zich de moeite niet getroost heel de nest niet te lezen, kan dat al eens gebeuren natuurlijk ...
Dus ik mag niet antwoorden op de vorige post als deze niets met de draad te maken heeft ?
Oud 5 mei 2014, 10:18   #158
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat wordt een uitputtingsslag...
U beweert dat het gegeven gemakkelijk te vinden moet zijn maar u bent niet in staat het te leveren?

Die uitspraken die u vermeld komen uit een reportage van Paul Muys, getoond op 17 november 1988 in het programma Panorama op de BRT (de huidige VRT).
Ik ben nog steeds op zoek naar de uitspraken van DILLEN en de context waarin deze gebeurden.
Tot nog toe nougatbollen...
Ik wacht... en ben héél geduldig...
Oud 5 mei 2014, 10:28   #159
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dus ik mag niet antwoorden op de vorige post als deze niets met de draad te maken heeft ?
Tuurlijk mag u dat, maar ook die post was natuurlijk maar een antwoord op een eerdere post waarin iemand de kans schoon zag van het onderwerp af te dwalen...

Oud 5 mei 2014, 10:34   #160
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U beweert dat het gegeven gemakkelijk te vinden moet zijn maar u bent niet in staat het te leveren?

Die uitspraken die u vermeld komen uit een reportage van Paul Muys, getoond op 17 november 1988 in het programma Panorama op de BRT (de huidige VRT).
Ik ben nog steeds op zoek naar de uitspraken van DILLEN en de context waarin deze gebeurden.
Tot nog toe nougatbollen...
Ik wacht... en ben héél geduldig...
Neen, die komen niet uit die reportage. Die staat immers online op YouTube en die heb ik al integraal bekeken. Het kan ook niet in 1988 uitgezonden zijn geweest, daar ik u al heb gesteld in mijn privé-bericht dat uitgerekend die uitspraak voor mij duidelijk maakte dat mijn Vlaams-nationalistische stem niet mocht gerecupereerd worden door die partij. In 1988 was ik 12, het moet dus een jaar of zes later geweest zijn.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be