![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit komt voor de jeugdrechtbank! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De verjaringstermijn voor aanranding van eerbaarheid/verkrachting is 10 jaar vanaf de leeftijd van 18 te tellen als ik mij goed herinner, dus een paar maanden na datum is zeker nog op tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het ook mag zijn:
Dan zou 25 mei dan wel eens doomsday kunnen worden voor de "schuldige" !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 mei 2014 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de wet is ze als -16 jarige niet wilsbekwaam en zijn die jongens strafbaar. Met of zonder toestemming van dat meisje. Dat is het enige wat telt voor de rechtbank! . Laatst gewijzigd door giserke : 7 mei 2014 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() De schijnheilige dametjes en heertjes van die zogenaamde katholieke "elitescholen" zijn vaak nog de ergste varkens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder het enige waar de meerderheid "hier" op hoopt.
![]() |
#149 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar we weten er uiteraard het fijne niet van en we zullen het ook nooit te weten komen. Mij "stoort" het vooral dat een minister haar macht en positie blijkbaar zou gebruiken om haar zoon buiten schot te houden (als moeder begrijpelijk, daar niet van). Of misschien vooral haar eigen naam niet in die affaire te willen zien verschijnen, zeker zo vlak voor de verkiezingen. Dit mag van mij dan ook onderzocht worden. Als ze effectief zaken heeft proberen 'regelen' mag dat voor mij zeker geweten zijn. Wat het seksschandaaltje betreft: dit is een storm in een glas water! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() En haar ouders zijn medeplichtig voor aanranding van de eerbaarheid van hun dochter, omdat ze door die uitspraak toegelating hebben gegeven om hun dochter te laten aanranden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je hecht blijkbaar vooral veel belang aan "de wet", als het je goed uitkomt.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 mei 2014 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet ik me in vredesnaam voorstellen bij een 'onfatsoenlijk milieu'?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zaak in de kiem gesmoord wat betreft de pers. Ja ja, de onschuld, wat mooi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() 2. Zegt veel over magnificat's visie op meisjes en vrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Toch wel vreemd dat ik hier nergens lees dat het parket zich beter met echte criminaliteit zou bezig houden. Of is het voldoende dat het gaat om wat men een 'elite-school' noemt en er blijkbaar een minister zou bij betrokken zijn om dan alle schroom over boord te gooien ? In een draad over holebi ouderschap, lezen we over hoe absoluut de rechten van het kind en zijn welzijn wel zijn. en blablabla. Maar plots blijken die rechten toch weer niet zo absoluut ? Vreemd. Of toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -16=sexueel minderjarig ergo sex=verkrachting,met of zonder toestemming
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |