![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen moeten jaloers zijn op elkaar, elkaar beconcurreren en een groter auto willen dan hun buren. Laatst gewijzigd door Thuleander : 17 mei 2014 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een Vlaamse ondernemer (die straks wellicht voor de N-VA stemt) of met een Waalse functionaris (die straks wellicht voor de P$ stemt)? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 mei 2014 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Met andere ondernemers, waaronder ook Vlamingen maar zeker niet exclusief. Maar alzeker niet met een Waalse functionaris of een functionaris van een andere nationaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal de beste bereidingen bestellen, WAAR nodig en in de taal NODIG om mijn smaakpapillen het best te pamperen. Kwestie voor respekt voor goed en lekker leven. Indien anderen meer plezier vinden in taal-enggeestigheid en opteren voor kwaliteit-mediocriteit, maar 't moet wel in 't VLAAMS: van harte gegund.
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee djimi, ik blijf onverstoord VB stemmen ook al zou ik straks de enige VB stemmer zijn, dan nog. Stel dat het VB de kiesdrempel niet meer zou halen doordat het merendeel van haar kiezers N-VA is gaan stemmen, dat zou pas betekenen dat er een boel verloren Vlaamse stemmen zijn. Dat daar al die overlopers naar de N-VA maar eens aan denken.
Laatst gewijzigd door Garry : 18 mei 2014 om 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat het VB de kiesdrempel niet meer zou halen doordat het merendeel van haar kiezers N-VA is gaan stemmen, dat zou pas betekenen dat er een boel verloren Vlaamse stemmen zijn. Dat daar al die overlopers naar de N-VA maar eens aan denken.
GEEN VERLOREN VLAAMSE STEM BETEKENT, KIEZEN VOOR HET VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Ik hou van sociale cohesie die spontaan ontstaat, niet het van bovenaf opgelegde kunstmatige Vlaanderen-verhaal..
Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 mei 2014 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen 'we' dat wel weten?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders zouden 'we' het niet vragen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien had u uw vraag anders kunnen stellen:
"Wat is dat toch met Voorpost en hun vlaggen-fetisjisme?" Of gaat u ervan uit dat Voorpost in naam van 'dé' Vlamingen spreekt? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorpost is een verwaarloosbaar groepje extremisten. Quantité négligeable. Nee, ik had het wel degelijk over het vlaggen-fetisjisme van de Vlamingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar je neiging om te trollen?
![]()
![]() |
![]() |