![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat, eens het over inside jobs en de reactie van Israël gaat, de remmen al iets losser gaan en de sereniteit wat zoek raakt. Dat valt me, eerlijk waar, tegen van jou omdat ik in de korte tijd dat je hier bent tot mijn vreugde heb gemerkt dat je wel een tegenwicht durft bieden voor de ontmenselijking die de mensen achter de moslims hier op dit forum moeten ondergaan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 25 mei 2014 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Dank je, dit is menselijkheid. Ik meen het.
En wat het nieuws dat je brengt betreft, da's verschrikkelijk. Ik trek me terug uit dit topic. Het is zo al erg genoeg en ik voel dat ik ga ontsporen in mijn posts en dat verdienen die stakkers absoluut niet. Dit is zo verschrikkelijk erg, onrechtvaardig en triest!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 25 mei 2014 om 01:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar dacht ik niet echt aan. Ik dacht aan Belgische joden. Naturei Karta ken ik niet eens, maar ik ken bv. wel Jewish Voice for Peace, ook fervent antizionistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nierika, mensen zijn heus wel begaan met wat er gebeurd is .. en dood is dood .. het is nu ook niet dat men ze persoonlijk kent ofzo .. er vallen dagelijks doden in aanslagen, terreurdaden etc., zeg jij dan ook telkens RIP
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat Israel boven alle kritiek zou moeten staan omdat die kritiek door racisten wordt misbruikt, daar doe ik niet mee mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het lijkt sterk op het werk van een professional .. edit: ik trek m'n woorden terug, een professional zou immers toch een masker opgezet hebben? (en niets wijst erop dat dit het geval was) Laatst gewijzigd door bembem : 25 mei 2014 om 01:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In ieder geval zal Reynders erg aangeslagen zijn. Je maakt als Belgisch politicus zo'n internationale terrreurdaad niet elke dag vanop de eerste rij mee. Maar ik herhaal dat volgens mij groter is dan België. Er zijn straks verkiezingen in heel Europa, en de buitenlandse pers en ook Israël heeft het over een toenemend anti-semitisme in heel Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heeft Washington al gereageerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En het zijn die pipo's die dan graag partijen als N-VA gelijkstellen aan een bende collaborateurs en/of verwijzen naar de jaren '30. Bedankt voor de link. Laatst gewijzigd door hamac : 25 mei 2014 om 03:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Ik denk dat het is omdat zijn tante niet bij het VB is, als je me begrijpt.
![]() |
#154 |
|
![]()
![]() |
#155 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iets ontgaat me. Volgens jou was dat wellicht een 'afrekening'? Is dat al de officiele versie geworden? Of de gewenste versie? Ik zie nochtans op het eerste zicht meer gelijkenissen met de islamitische moordpartij op kinderen in Frankrijk. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Erg wat er gebeurde , en mijn medeleven voor de nabestaanden.....maar ik vraag mij serieus af hoe de politieke wereld zou reageren had er gisteren een gek er beginnen op los schieten op pakweg een metal festival ? En de slachtoffers 4 langharige metalheads waren geweest ipv 4 Joden .....
Hadden ze dan ook zo "getweet" om hun afschuw kenbaar te maken, waren ze dan ook zo geschokt geweest en bovenal....hadden ze dan ook hun ultieme debat gecanceld ? Don't think so ....
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al helemaal niet in de, zogenaamd Pro Palestina, massabetogingen, die meestal bol staan van anti Joodse slogans en regelrechte oproepen tot een nieuwe genocide. En waaraan, met veel overtuiging, wordt deelgenomen door linkse politici... Vanaf 2'45" echt interessant... http://www.youtube.com/watch?v=NDUvk8JnCZk
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het is walgelijk dat zovelen ervan uitgaan dat alle miserie die de joden over zich heen krijgen, verdiend is. Joden varen hun eigen koers, daar heb ik respect voor. Beats the half-hearted way we deal with shit!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() De daders geen moslims? Daar twijfel ik aan vermits de moordenaar naar de kelen geschoten heeft.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Die keel-schoten lijken me eveneens een verwijzing naar de 'Qasas'
![]() |