![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is nooit iets daarvan bewezen geraakt.
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() @Trojan. Zie posting #142.
Zie je nu dat het geen zin heeft jouw inspanningen als parels voor de trollen te gooien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mogelijke kandidaten zijn er altijd wel genoeg geweest, maar daar maak je geen (waterdichte) case mee.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Harrie problemen, buiten de algemeen bekende?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hey trojan, weekend is voorbij
je hebt beloofd dat je nu de naam ging posten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Staercke "was er" volgens een of andere onderzoeker (zie www.bendevannijvel.com). Er zijn voor hem teveel toevalligheden. Trouwens, dit onderzoek is niet onopgelost door die leuke complottheoriëen, maar door de totale mismeestering ervan. Het is trouwens ook zeer opvallend hoe De Staercke zich sinds zijn vrijlating in 2001 stil houdt.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 2 juni 2014 om 14:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke problemen heeft die misschien, buiten een voor de hand liggende conspiricytitis?
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja mensen die bannen hebben problemen met zichzelf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja, misschien wel twintig maal, zonder evenwel enig valabel bewijs
Citaat:
Citaat:
Met zijn misdaad-CV, en onder voorwaarden vrij, zou ik mij ook stilhouden.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 juni 2014 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat valabel bewijs was er wel. Leg mij dan eens uit wie het zou kunnen geweest zijn. Trouwens, als je Haemers coke gaf kon hij alles aan. Wel, schieten op alles en iedereen voldoet ook aan die beschrijving, dacht ik.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 2 juni 2014 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() helemaal niet, "herkennen" en "erkennen" zijn twee totaal verschillende begrippen. Vandaar...
Citaat:
Weten dat hij na enkele "lijntjes" alles aankan, is onvoldoende om van hem die "reus" te maken. Haemers was een gangster, niet zozeer een "killer". We zullen nooit het fijne weten, maar imo moesten die killers eerder worden gezocht in het milieu van para-commando's, (verdachte) shooting clubs. Ook Van den Boeynants zijn naam is meermaals gevallen.Wat mij betreft, is die ook niet "zomaar" door Haemers ontvoerd, maar was VDB hem nog geld schuldig. Ieder zal er waarschijnlijk zijn eigen idee over hebben. Hopelijk brengen de kraaien het ooit eens uit (zoals het spreekwoord zegt).
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |