![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() De allereerste keer dat SDX het tegen mij had, was haar boodschap: 3 x PA = 3 X RD (of iets in die aard). Ik begreep er niéts van, vroeg zelfs nog of het een raadseltje was. Blijkbaar was ze boos omdat ik een "thumbs up" gegeven had op een reactie van Nierika die haar niet zinde. PA = persoonlijke aanval, RD = rood driehoekje.
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss moeten we de moderatie een beetje motiveren...
Zou het helpen moesten we maandelijks een door de forumgebruikers verkozen "mod van de maand" belonen? Die mag dan z'n foto in een virtueel kadertje hangen en een forummer/ster naar keuze voor een week bannen of zo...
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vrouwtje toch, er is heel wat meer nodig om mij boos te maken dan wat lettertjes op 'n scherm. Hetgeen ik wou aantonen, en jij blijkbaar nog steeds niet begrepen hebt, was; dat je nogal hypocriet overkwam. Ergens maakte je je druk om wat iemand schreef, je repliceerde erop met iets in de trant van; "Moet dat nu in zulke bewoordingen, 't kan ook beschaafd"(o.i.d), ondertussen 'n 'thumbsup' plaatsen onder 'n bericht waar - althans voor dit forum - 3 scheldwoorden = 3 persoonlijke aanvallen, in voorkwamen, 't bericht waar je je over uitte, dat jij niet echt beschaafd of beleefd vond, bevatte echter geen woorden als; 'smeerlap, idioot, racist', maar je 'thumbsup'-bericht bevatte die woorden wel. Bovendien was 't in de eerste plaats zelfs meer als 'n soort grapje bedoeld, omdat eno die uitdrukking steeds gebruikt. Mij zal 't eerlijk gezegd worst wezen als iedereen hier iedereen voor rotte vis uitscheldt, dat zegt m.i. niets over de geadresseerde, maar wel degelijk heel veel over de afzender.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 juni 2014 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
#146 |
Super Moderator
|
![]() Beste mensen,
Het is stilaan welletjes geweest. Wanneer u iemand verdenkt een dubbelnick te zijn die een ban omzeilt, kan u dit melden via de normale weg, liefst ook met een paar 'bewijzen'. Wie blijft de publieke ruimte gebruiken om te treiteren, krijgt de klassieke behandeling voor persoonlijke aanval als de geviseerde het meldt. Pontifex. |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pontifex. Als jij niet in staat bent om te bewijzen, hoe zou ik dit dat moeten doen ? Laatst gewijzigd door Rudy : 12 juni 2014 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ff een bijkomstige vraag zijn alle berichten van permgebanden verwijderd? Anders wordt het moeilijk met de zoektermen om iets terug te vinden
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ok. Postings van permanent gebanden worden tot nu toe nooit verwijderd. Zelfs de topics niet van ondertussen permanent gebanden. Volstaat dit antwoord ? |
|
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het gaat erom een bepaalde naam te linken van een permgebande en een eventuele dubbelnick nu. Trouwens ik denk van wel want alle alter ego's van PINDAR zijn bevoorbeeld steeds gewist en dus zal dit het geval zijn met anderen ook, daarom reageer ik op jouw reactie maar de vraag mag ook aan Pontifex gesteld worden
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 12 juni 2014 om 13:45. |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() non-conformist
Provinciaal Gedeputeerde Geregistreerd: 8 September 2013 Berichten: 863 Hmmmz...
#153 |
Super Moderator
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Enkel draden geopend door bannelingen die onder een andere naam terugkeren, worden verwijderd. De draden van tijdelijk gebanden blijven gewoon open. Pontifex. |
|
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Pandareus, sinds eind maart 2014 geregistreerd, maar kennelijk op de hoogte van ieders inbreng ! Bovendien een meester in het bederven van een topic en al helemaal niet vies van iemand te chockeren!
Vlijtig ventje ook, als je zijn aantal berichten bekijkt. Dat roept toch wel wat vragen op. |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en berichten van de honderden dubbels van pindar ook hoor...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Jan Becaus topic is het beste voorbeeld van wat ik hier schreef.
![]() |
![]() |
#159 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hetzelfde met dit: http://forum.politics.be/showthread.php?t=203557 Zo'n threads zou men misschien beter afsluiten als ze eenmaal zo ontspoord zijn. Worden zo'n ruziemakers eigenlijk niet tot de orde geroepen? Laatst gewijzigd door Miauw! : 16 juni 2014 om 00:33. |
||
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom zou je een topicstarter en correcte deelnemers bestraffen voor de daden van anderen? Zo wordt het wel gemakkelijk hé. Die kerel staat mij niet aan, even de ezel uithangen op zijn RAFs en hopla, de draad is gesloten... Kom zeg! ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |