![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Zielig gewoon en het zijn ook stuk voor stuk hoeren. Niet meer of niet minder. Ze zouden beter een zwarte dildo kopen.
Rassenvermenging is geen goede zaak. In feite is het een straf Gods (voor wie daarin gelooft alleszins). Voor het verhaaltje van de Toren van Babel was alles mooi gescheiden en dat was ook zo door God gepland dat het zo moest zijn (Hij zal het dus ook wel geweten hebben dat daar niets goeds kon van komen) werd er ws. niet vreemd gekopuleerd. Er was ook maar een taal (ook voor hen die daarin gelooft). |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist het al eerder te schrijven:
Vrouwen! Der Untergang! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Wel dat weet ik nog zo niet. Gij zijt natuurlijk beter op de hoogte van alles wat met de islam te maken heeft. Maar zoals ik zei had God alles gescheiden voor die bende wilden een Toren van Babel maakten die tot aan de hemel moest reiken. Nog steeds voor hen die daarin geloven natuurlijk. Vanuit dat standpunt gezien wou hij dus moedwillig alles scheiden, omdat hij ws. in al zijn wijsheid wist dat mengen wat niet mengbaar is toch maar voor problemen zorgt. In de context van vandaag was hij dus misschien een racist.
En ja een paar 10000 jaren later komt er nog zo'n racist mat de naam Mohamed. Want ontkennen dat Mohamed een racist pur sang is zal enkel een achterlijke aanhanger van de Islam durven doen. Zijn volgelingen zijn zelfs zo dom dat ze niet eens inzien dat het in feite de duivel zelve is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Na ettelijke generaties vol met incest, hadden ze zich dusdanig vermenigvuldigd (een letterlijk gebod van god, dat ijverig werd gevolgd blijkbaar ![]() Mooi verhaaltje, maar je moet het niet zo bruut verkrachten, Prof_eet. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 10 juni 2014 om 12:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Worden ze betaald om hun minnaar te pijpen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ook al!!! Regelrechte schande zeg!!!
Ik blijf erbij: Den Bijbel is geschreven geweest door de Herman Brusselmans uit die periode punt In den beginne was er niets en uiteindelijk is dat ook nog ontploft ... ![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2014 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ben jij tegen het copuleren met een vreemdeling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb smetvrees ... Ik hoop dat het een beetje geloofwaardig overkomt in K&K. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet enkel over God.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, als ik moet kiezen tussen een neger of een marokkaan als partner van mijn dochter dan kies ik voor de Marokkaan.
Marokkanen zijn namelijk nog relatief trouw. |
![]() |
![]() |