Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juni 2014, 10:40   #141
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Geen idee, de Rijksvoorlichtingsdienst geeft aan dat hij al jaren voor de KLM vliegt als gastvlieger. Verzekeringstechnisch zal het dus allemaal wel goed zitten.
Als gastvlieger valt overigens gemakkelijk op te lossen met een flex contract.
Het jaar zou ik op moeten zoeken, wel geweten, hij heeft z'n licentie behaald om op een Boeing 745 te vliegen. Als wel een licentie voor o.a. Fokker 70 en 100
Eigenlijk vind ik het een beetje vernederend voor de normale beroeps piloot.

Die moet hard werken en studeren om zijn licentie te halen en te houden.

En dan komt die een 'gastvlieger' die dat allemaal een beetje belachelijk maakt omdat hij er in slaagt (nou moe) om dat in zijn vrije tijd met de vingers in de neus te doen.

Uit hoofde van functies die ik had kan ik meespreken over de 'ervaring' van onze F-16 koning vlieger en, echt waar, ik voel me te kort gedaan wanneer ik de koning met dezelfde vleugel op zijn uniform zie rondlopen als diegene die ik droeg.

Koningen zijn gewone mensen zonder buitengewone gaven, ze hebben alleen voorlichtingsdiensten die graag sprookjes vertellen die bepaalde mensen graag horen.

Maar we weten ondertussen dat sprookjes niet waar zijn.
Oud 17 juni 2014, 10:51   #142
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Uit hoofde van functies die ik had kan ik meespreken over de 'ervaring' van onze F-16 koning vlieger en, echt waar, ik voel me te kort gedaan wanneer ik de koning met dezelfde vleugel op zijn uniform zie rondlopen als diegene die ik droeg.
Dankzij de Fluppe hadden we wel een schone blok in Goetsenhoven hé.
Oud 17 juni 2014, 11:02   #143
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skx7 Bekijk bericht
Ge voelt u misschien beter dan Filip maar in elk geval ben je te min voor mij. Hoog uit de lucht willen kletsen en schrijffouten maken. Tjah, Filip maakt minder kemels in zijn Koning spelen. Bon ja, ik ga het laten rusten, je weet gewoon niet beter.
hihi u hebt me betrapt op een spellingsfout. Het doet natuurlijk niets af van de waarheid van mijn bericht, maar goed, je weet gewoon niet beter.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2014, 11:02   #144
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je weet nooit dat daar oorlog uitbreekt hé...
hij heeft zelfs de grondwettelijke macht om er een oorlog uit te roepen,daar is zelfs geen ministeriële dekking voor nodig.

en niemand (zelfs geen Kleine Brogel wandelaars) die dat nogal ongepast vindt ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2014, 11:04   #145
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Dankzij de Fluppe hadden we wel een schone blok in Goetsenhoven hé.
betwistbare woordkeuze
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2014, 11:23   #146
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
betwistbare woordkeuze
Oud 17 juni 2014, 11:26   #147
skx7
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
hihi u hebt me betrapt op een spellingsfout. Het doet natuurlijk niets af van de waarheid van mijn bericht, maar goed, je weet gewoon niet beter.
uw eigen intelligentie bewierroken en ondertussen spellingskemels maken heeft meer impact op de inhoud van uw post hierboven dan je zelf zou kunnen denken
skx7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2014, 12:03   #148
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
uw eigen intelligentie bewierroken en ondertussen spellingskemels maken heeft meer impact op de inhoud van uw post hierboven dan je zelf zou kunnen denken

Sommige bronnen stellen dat empathisch/empatisch niet erg eenduidig is. Je hebt het dus echt wel heel erg ver moeten zoeken, maar volgens het groene boekje heb je gelijk. Proficiat daarvoor spellingsriddertje. De impact op mijn post is echter nihil. Verder bewierrook ik mijn eigen intelligentie niet door te stellen dat ik hoger sta dan koning Filip, dat is namelijk niet zo uitzonderlijk.

Trouwens, vooraleer spellingspolitie te spelen, zou ik eerst zorgen dat ik mezelf grammaticaal uit de slag kan slaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 17 juni 2014 om 12:05.
Oud 17 juni 2014, 12:16   #149
skx7
Vreemdeling

Standaard

tjah, benieuwd welke bronnen dit moeten geweest zijn eerlijkgezegd. het woord is zo oud als de griekse beschaving en heeft in alle germaanse talen dezelfde schrijfwijze. enlighten me... of ben je zoals BDW niet zo goed in studies en bronnen interpreteren (zie vb KUL studie en de 135k extra jobs met het NVA model... haha)
skx7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2014, 15:04   #150
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tjah, benieuwd welke bronnen dit moeten geweest zijn eerlijkgezegd. het woord is zo oud als de griekse beschaving en heeft in alle germaanse talen dezelfde schrijfwijze. enlighten me... of ben je zoals BDW niet zo goed in studies en bronnen interpreteren (zie vb KUL studie en de 135k extra jobs met het NVA model... haha)
Leer jij eerst maar je grammatica jongen. Daarna mag je spellingsagent spelen. Want inhoudelijk gaat het precies niet zo goed hé?
Oud 17 juni 2014, 15:51   #151
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Eigenlijk vind ik het een beetje vernederend voor de normale beroeps piloot.

Die moet hard werken en studeren om zijn licentie te halen en te houden.

En dan komt die een 'gastvlieger' die dat allemaal een beetje belachelijk maakt omdat hij er in slaagt (nou moe) om dat in zijn vrije tijd met de vingers in de neus te doen.

Koningen zijn gewone mensen zonder buitengewone gaven, ze hebben alleen voorlichtingsdiensten die graag sprookjes vertellen die bepaalde mensen graag horen.

Maar we weten ondertussen dat sprookjes niet waar zijn.
Kan ik me zeer zeker iets bij voorstellen.
Dat WA weldegelijk vliegt bij de KLM jaren geleden bij toeval vernomen van een vroegere sportvriend. Oud F16 piloot bij de KLU, alswel later op het KLU passigiers toestel. Uiteindelijk vertrokken naar de burgerluchtvaart. Niet onmogelijk dat u hem als F16 ooit tegengekomen bent, zulk een een wereld lijkt me nogal klein (jaren 80/90)

Laatst gewijzigd door Adrian M : 17 juni 2014 om 16:04.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be