![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die moet hard werken en studeren om zijn licentie te halen en te houden. En dan komt die een 'gastvlieger' die dat allemaal een beetje belachelijk maakt omdat hij er in slaagt (nou moe) om dat in zijn vrije tijd met de vingers in de neus te doen. Uit hoofde van functies die ik had kan ik meespreken over de 'ervaring' van onze F-16 koning vlieger en, echt waar, ik voel me te kort gedaan wanneer ik de koning met dezelfde vleugel op zijn uniform zie rondlopen als diegene die ik droeg. Koningen zijn gewone mensen zonder buitengewone gaven, ze hebben alleen voorlichtingsdiensten die graag sprookjes vertellen die bepaalde mensen graag horen. Maar we weten ondertussen dat sprookjes niet waar zijn.
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hihi u hebt me betrapt op een spellingsfout. Het doet natuurlijk niets af van de waarheid van mijn bericht, maar goed, je weet gewoon niet beter.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]()
![]() |
#147 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige bronnen stellen dat empathisch/empatisch niet erg eenduidig is. Je hebt het dus echt wel heel erg ver moeten zoeken, maar volgens het groene boekje heb je gelijk. Proficiat daarvoor spellingsriddertje. De impact op mijn post is echter nihil. Verder bewierrook ik mijn eigen intelligentie niet door te stellen dat ik hoger sta dan koning Filip, dat is namelijk niet zo uitzonderlijk. Trouwens, vooraleer spellingspolitie te spelen, zou ik eerst zorgen dat ik mezelf grammaticaal uit de slag kan slaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 juni 2014 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Vreemdeling
|
![]() tjah, benieuwd welke bronnen dit moeten geweest zijn eerlijkgezegd. het woord is zo oud als de griekse beschaving en heeft in alle germaanse talen dezelfde schrijfwijze. enlighten me... of ben je zoals BDW niet zo goed in studies en bronnen interpreteren (zie vb KUL studie en de 135k extra jobs met het NVA model... haha)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Dat WA weldegelijk vliegt bij de KLM jaren geleden bij toeval vernomen van een vroegere sportvriend. Oud F16 piloot bij de KLU, alswel later op het KLU passigiers toestel. Uiteindelijk vertrokken naar de burgerluchtvaart. Niet onmogelijk dat u hem als F16 ooit tegengekomen bent, zulk een een wereld lijkt me nogal klein (jaren 80/90) Laatst gewijzigd door Adrian M : 17 juni 2014 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |