Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2014, 16:51   #141
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Als er 1 arabier vermoord is als wraakactie vanwege de moord op drie onschuldige joodse tieners, dan denk jij dat "de joden bezig zijn om te proberen de 6 miljoen te overtreffen"??

Waarom slinger je zulk soort ongelooflijk grove leugens over de joden de ruimte in?
Je blijft kansen missen om die misdaad te veroordelen, dat wou ik maar even illustreren.

En waarom? Omdat je in wezen niets verschilt met de mensen die dergelijke misdaden plegen. 70 jaar geleden, in andere omstandigheden, was je een prima kampwachter geweest. Je hebt er de mentaliteit voor.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2014, 04:51   #142
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je blijft kansen missen om die misdaad te veroordelen, dat wou ik maar even illustreren.

En waarom? Omdat je in wezen niets verschilt met de mensen die dergelijke misdaden plegen. 70 jaar geleden, in andere omstandigheden, was je een prima kampwachter geweest. Je hebt er de mentaliteit voor.
Bs'd

Geen antwoord op mijn vraag, alleen maar een ad hominem.

Nog eens proberen maar:

Als er 1 arabier vermoord is als wraakactie vanwege de moord op drie onschuldige joodse tieners, dan denk jij dat "de joden bezig zijn om te proberen de 6 miljoen te overtreffen"??

Waarom slinger je zulk soort ongelooflijk grove leugens over de joden de ruimte in?
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2014, 04:58   #143
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Die walgelijke, illegale en schandalige anschlusspraktijken van illegale kolonies van Israel op Palestijns gebied en van Palestina en de Gazastrook 1 gigantisch groot concentratiekamp maken lijken mij verdacht veel op nazi-geïnspireerde praktijken.
Bs'd

Oh. Dus huizen bouwen en de grens sluiten voor vijandige buren dat lijkt veel op de massamoorden van de nazi's?

Citaat:
En het verdedigt zich door onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te vermoorden. Hoe is dat dan ethisch te verantwoorden?
Dus volgens jou, als de joden echt ethisch willen zijn, dan moeten ze zich laten uitmoorden? Dan zijn ze goed bezig?

Lijkt erg veel op: "De enige goede jood is een dode jood".

Maar Israel verdedigt zich niet door "onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te vermoorden". Israel verdedigt zich door de vijand uit te schakelen.

Citaat:
Bombardeer dan die raket installatie, en niet het volledige dorp.
En wat nu de arabieren de raketinstallatie midden in het dorp zetten?

Citaat:
Mocht de VS niet zo diep in Israel zijn gat zitten (onbesneden!), dan had de wereld allang dat Joods probleemland op zijn vingers getikt.
Je bedoelt dat de wereld dan Israel al had vernietigd en een nieuwe holocaust had aangericht?
Oud 8 juli 2014, 05:00   #144
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Als iemand van wie er een deel van zijn stamboom doodloopt omdat zijn familieleden het in hun van elke goddelijke moraal verstoken atheïstische hoofden hadden gehaald hun leven te riskeren door joden te verstoppen voor de nazi's, kan ik alleen maar hopen dat uw haat slechts het gevolg is van uw domheid en gebrek aan geschiedkundig onderricht.
Bs'd

Leg aub even uit waar mijn geschiedkundig onderricht tekort schiet.
Oud 8 juli 2014, 19:45   #145
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Leg aub even uit waar mijn geschiedkundig onderricht tekort schiet.
Zes jaar lager onderwijs en zes jaar middelbaar onderwijs valt niet 'even' samen te vatten.

Had je destijds maar beter je best moeten doen.
Oud 8 juli 2014, 21:15   #146
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Oh. Dus huizen bouwen en de grens sluiten voor vijandige buren dat lijkt veel op de massamoorden van de nazi's?
Huizen bouwen op iemand anders zijn grond gebied, en dat grondgebied erna annexeren lijkt mij verdacht veel op de praktijken van Nazi - Duitsland in 1938 - 1938 met Oostenrijk, en Tsjecho-Slowakije.

Grenzen hermetisch afsluiten en de mensen erin half laten verhongeren door internationale hulp te boycotten lijkt voor mij aardig op een concentratiekamp, ja (geen uitroeiingskamp).
Citaat:
Dus volgens jou, als de joden echt ethisch willen zijn, dan moeten ze zich laten uitmoorden? Dan zijn ze goed bezig?

Lijkt erg veel op: "De enige goede jood is een dode jood".
Welke drug heb jij gepakt om dat in mijn tekst te lezen?

Citaat:
Maar Israel verdedigt zich niet door "onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te vermoorden". Israel verdedigt zich door de vijand uit te schakelen.
Fijn, schakel die vijand uit, maar blijf van de onschuldigen af (iets dat ze nu niet doen)

Citaat:
En wat nu de arabieren de raketinstallatie midden in het dorp zetten?
Er bestaat zoiets als slimme bommen...

Citaat:
Je bedoelt dat de wereld dan Israel al had vernietigd en een nieuwe holocaust had aangericht?
Op de vingers tikken is niet uitroeien, haal die neus uit de thorah, want een overdaad zorgt klaarblijkelijk dat je hersencellen bij massa's afsterven om zo'n dwaze gevolgtrekking te kunnen maken...
Oud 9 juli 2014, 23:27   #147
microwezen
Parlementsvoorzitter

microwezen's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Huizen bouwen op iemand anders zijn grond gebied, en dat grondgebied erna annexeren lijkt mij verdacht veel op de praktijken van Nazi - Duitsland in 1938 - 1938 met Oostenrijk, en Tsjecho-Slowakije.

Gék he.
Stel je voor dat België Baarle iedere dag een paar vierkante meter groter maakt, er een paar walen in dumpt, om vervolgens over 40 jaar bij Utrecht te eindigen. Een kijken hoe die 'Ollanders gaan reageren op al die Franstalige borden langs de weg.
Het is het resultaat van denken!
microwezen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2014, 23:48   #148
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microwezen Bekijk bericht

Gék he.
Stel je voor dat België Baarle iedere dag een paar vierkante meter groter maakt, er een paar walen in dumpt, om vervolgens over 40 jaar bij Utrecht te eindigen. Een kijken hoe die 'Ollanders gaan reageren op al die Franstalige borden langs de weg.
Misschien kan België dan ook in een slachtofferrol kruipen en voortdurend lullen over "antisemitisme" en "Jodenhaat"?
Oud 10 juli 2014, 23:56   #149
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ref erg informatieve site over WOII in nederland:
De Tweede Wereldoorlog met een link naar Amsterdam

ook over surinaamse joden, maar niets is hier verteld over de zwarte/afro mix joden in suriname, omdat die een lagere kaste zijn in de joodse rassenhierarchie. Veel zwarte joden zijn hierom zwaar verbitterd omdat zij nu beseffen dat zij gewoon voor de gek gehouden zijn en misbruikt zijn als kanonnen voer. Ik ontmoette eentje vier weken geleden hier in delft en zijn trauma's zitten toch erg diep.

http://www.dedokwerker.nl/

kijk mbt Eliyahu tekst, abortus embryo's:

Het koelbloedig vermoorden van een pasgeboren baby die er ziek, zwak of duidelijk gehandicapt uitziet is feitelijk even oud als de evolutie van ons intelligente mensapen. De natuur kent geen ethiek en de middelen van bestaan waren altijd al schaars sedert de oertijd dus 'leven laten leven dat zinloos is om geleefd te worden' (hindoe nazi gezegde) , dus ja, sorry als een baby een afwijking heeft, zo een jong leven verder laten leven om levenslang te lijden en verdrietig te zijn als Untermensch is wreder kan je zeggen.

Zelf heb ik veel moeten lijden omdat ik niet lang, blank, grootgeschapen en sterk ben. De lange, blanke superieure mannen zijn duizenden malen meer waard dan mij en absoluut hoger, en daarom ben ik in haat opgevoed gewoon. Tot nu toe maakt mijn hindoe fascistische vader mij geestelijk kapot omdat ik ziek werd vroeger en geen ingenieurs titel kon halen, vorig jaar stampte hij mij de dood in en was ik maandenlang dus suicidaal en depressief. alles wat ik waard ben heeft mijn hindoe fascistische vader gewoon kapot getrapt vorig jaar nadat ik even down was en hij genoot ervan als sadist om mij zo te zien lijden. Nu ben ik bezig met het hele herstelprogramma want veel is kapot gemaakt door hem in mijn innerlijke psyche, hij is arts dus hij weet hoe hij mij geestelijk kapot moet maken als mislukte viesbruine koeliezoon.

Tsja als ik gehandicapt was bij mijn geboorte dan hadden mijn hindoestaanse ouders mij zeker ook laten aborteren of euthanaseren, vaak worden zulke zieke zwakke babies bij hindoes gewoon doodgehongerd en men laat hen dan sterven in de wieg en de familie zal hen dan wel ritueel cremeren.

Hindoes vinden het vermoorden of euthanaseren van zieke, gehandicapte babies heel goed omdat het reincarnaties zijn van demonen en zondige zielen. Hierom is er geen ethiek in het Hindoeisme en er zijn geen morele normen en waarden, het is een religieuze filosofie zonder ethiek.

zelf zou ik allang zelfmoord hebben gepleegd als ik niet intelligent was sedert ik jong was, omdat verder lijden als Unterkoelie gewoon heel Onintelligent gedrag is.

dewanand
hindoe fundamentalist, goudbruine huidskleur, niet blank, niet lang in absolute zin dus. Extremofiel, koelie aapachtig, intelligent organisme.

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 11 juli 2014 om 00:08. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 05:01   #150
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:

Gék he.
Bs'd

Tja, ze hadden heel wat keren nog een extra staat kunnen hebben, maar elke keer kozen ze voor oorlog, en nu kunnen ze die extra staat in Israel wel schudden.

Niet dat het ze wat uitmaakt, want ze willen geen extra arabische staat, wat ze willen is de vernietiging van Israel.

En dat zullen we maar niet doen.
Oud 23 juli 2014, 05:06   #151
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:

Gék he.
Bs'd

Israel heeft minder dan 0,2% van het land wat de arabieren hebben.

Waarom wordt dat piepkleine stukje land ze niet gegund?

Oud 23 juli 2014, 06:28   #152
Peche
Banneling

Standaard

Waarom is het hen niet gegund? Omdat ze een stukje gekregen hebben van het Westen, maar steeds meer pakken.
Zie zelf wat Palestina was in 1947 en vandaag.
Hoe kan je zoiets normaal vinden????? En dan verschieten dat de joden telkens de klos zijn geweest? Beste E, de joden zijn een uitstervend ras.
Er komt een tsunami met zelfmoordterroristen af. Het zijn geen enkele honderd duizenden die hun leven willen opofferen voor dat doel he, het gaat om miljoenen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 06:42   #153
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Waarom is het hen niet gegund? Omdat ze een stukje gekregen hebben van het Westen, maar steeds meer pakken.
Zie zelf wat Palestina was in 1947 en vandaag.
Bs'd

Zie hier wat Palestina was in '47:

Zie hier wat het nu is:

Citaat:
Hoe kan je zoiets normaal vinden?????
Natuurlijk is het niet normaal. Maar Israel is met weinig tevreden.

Citaat:
En dan verschieten dat de joden telkens de klos zijn geweest? Beste E, de joden zijn een uitstervend ras.
Tja, dat zeiden ze 3000 jaar geleden al.

Citaat:
Er komt een tsunami met zelfmoordterroristen af. Het zijn geen enkele honderd duizenden die hun leven willen opofferen voor dat doel he, het gaat om miljoenen.
Daar hebben ze machinegeweren voor uitgevonden.
Oud 26 juli 2014, 07:28   #154
Peche
Banneling

Standaard

Over die besnijdenis, bestaat dat topic nog?
Eigenlijk vind ik dat niet zo gek mannen besnijden. Niet voor religieuze redens, maar hygiënische redens en om een spaanse kraag te voorkomen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2014, 14:29   #155
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Over die besnijdenis, bestaat dat topic nog?
Eigenlijk vind ik dat niet zo gek mannen besnijden. Niet voor religieuze redens, maar hygiënische redens en om een spaanse kraag te voorkomen.
Ik ben ongesneden, en heb geen kaasrand.
Dat noemen ze persoonlijke hygiëne op zijn 20ste eeuws.
Oud 26 juli 2014, 14:43   #156
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamil Bekijk bericht
2
Dank U.

Langs de andere kant, de 2 religies die besnijdenis verplichten, dat zijn zandbakkiestaanse modellekes. Beetje weinig zoet water in die omgeving, en opfrissen met zand onder't velleke. Daar zou ik toch ook voor passen.

Al was het maar om het gezeur van de vrouwkes te vermijden. Zand tussen de lippen (alle versies) is zeker niet ideaal.

Laatst gewijzigd door maddox : 26 juli 2014 om 14:44.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2014, 14:53   #157
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dank U.

Langs de andere kant, de 2 religies die besnijdenis verplichten, dat zijn zandbakkiestaanse modellekes. Beetje weinig zoet water in die omgeving, en opfrissen met zand onder't velleke. Daar zou ik toch ook voor passen.

Al was het maar om het gezeur van de vrouwkes te vermijden. Zand tussen de lippen (alle versies) is zeker niet ideaal.
Zo is het dan ook ontstaan. En omdat men destijds nog geen aanbevelingen van een Ministerie van Volksgezondheid had, was het wel zo makkelijk om er een religieuze verplichting van te maken. Dan werd het tenminste serieus genomen. Jammer genoeg nemen ze duizenden jaren later die oeroude, inmiddels achterhaalde, aanbevelingen nog steeds serieus.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2014, 14:57   #158
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Alsof een chirurgische ingreep zonder enig benul van bacteriën en dergelijke een goeie zaak is.

Ik denk dat het lood om oud ijzer was in de 7-18de eeuw, velleke eraf, met kans op infectie, of later een infectie onder het ongewassen velleke.
Oud 26 juli 2014, 15:12   #159
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamil Bekijk bericht
Ik zie bij die Joden niet veel ontsmetting en vooral verboden is verdoving.
Bloed , voorhuid en pijn maakt Jaweh gelukkig zijn.
Alle monotheïstische religies hebben nu eenmaal dat verwrongen, perverse idee dat hoe meer je lijdt, hoe liever god je ziet.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2014, 15:28   #160
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vraag dat maar aan Lot, die zijn vrouw veranderd wist worden in een zoutpilaar, of Job, die als weddenschap gruwelijk moest lijden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be