![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Neen, ik bedoel heel simpelweg een correcte vermogensbelasting waardoor die concentraties niet te groot kunnen worden. Ik heb het niet over Jan met een huurhuis of Piet met een spaarboek of Jef met een groepsverzekering, maar over Francois met 60 miljoen euro op de rekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door december : 24 juli 2014 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat in de praktijk niemand last van hebben. Het zal de prijzen van het vastgoed en de rente bij de banken verlagen. In een krappe markt gaan de subsidies uiteindelijk niet naar de ontvanger van de subsidie, maar naar de verkoper/producent/financier die zijn winstmarges verhoogt.
Het kindergeld zal voor het merendeel van de Vlaamse gezinnen verhogen of gelijk blijven. Die paar Vlaamse gezinnen die zich vijf koters kunnen veroorloven, zullen dat met een beetje minder kindergeld ook wel afkunnen. U bedoelt: een ernstige onderwijshervorming die reële problemen aanpakt, in plaats van doctrinaire massa-experimenten op de kap van onze jeugd? Goed zo, geen tweede VSO. Citaat:
Sinds duidelijk is dat de N-VA in de federale regering komt zijn de rentetarieven naar een historisch dieptepunt van 1,56% gezakt. Het vertrouwen is hersteld.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jep, nog meer jobs voor buitenlanders... Goed bezig....
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() WELKE WELSTAND ? DE STAATSCHULD ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als al die mensen die financieel gezien onder de armoedegrens zitten een beter salaris willen (70% van de bevolking onder de armoedegrens, en onderste 50% zelfs heel ver onder de armoedegrens), dan betekent dit direct dat de CEO's die al die arbeiders moeten uitbetalen minder zullen verdienen. De hoeveelheid geld in de omloop verandert niet, maar ze zou dan eerlijker verdeeld worden Ik heb hier gisteren een topic over geopend, waaruit blijkt dat 70% van de Amerikanen onder de armoedegrens zit terwijl de rijkste 1% met peperdure wagens rond rijdt en een jaarsalaris van gemiddeld 1,5 miljoen dollar heeft. De rijkste 1% van de Amerikanen bezit bijna de helft van alles wat er in Amerika waarde heeft. Ze hebben een levensstandaard die zo'n 40 keer hoger is dan de norm. Zo ken ik zelf een CEO die zichzelf en zijn twee dochters op een namiddagje shark cage diving in Guadalupe trakteerde, goed voor $11 000 kosten op een namiddag. Stelt echt niks voor voor die mensen Die harde schreeuw om een eerlijke verdeling is er op basis van morele principes. Helaas zijn het niet morele principes die een land besturen, maar wel geld en macht. Dit systeem blijft zichzelf eindeloos in stand houden Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 24 juli 2014 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() In die paar maanden dat ik elk jaar in België ben doe ik interimjobs omdat ik verplicht word.
Er werken daar Ganezen, Kameroeners, Turken, Marokkanen, Portugezen en slechts de helft zijn autochtone Belgen. De meeste van die vreemdelingen zijn hier niet geboren. Dat ze toch in dienst zijn komt blijkbaar omdat bedrijfsleiders subsidies krijgen om buitenlanders aan te nemen. Is dat niet heel wraakroepend? Iemand moet me dat toch eens volledig uitleggen |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() Misschien heeft het technisch gezien een andere benaming dan "subsidies" maar ik hoor van het vast personeel dat het iets met geld te maken heeft.
De lonen zijn voor iedereen gelijk dus daar ligt het niet aan. Waarom leidt zo'n bedrijf Ganezen op die nog geen 300 woorden Nederlands kennen, en in het Nederlands orders moeten ontvangen, begrijpen en verwerken? Ik praat er zelf Engels of Frans tegen omdat ze te weinig Vlaams kennen. In the end it all comes down to money Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 24 juli 2014 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo gaan we er niet komen, he vriend. We zullen uw verhaal dus voorlopig maar in de classeur "flutverhalen" steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Registratie op verdeling na echtscheiding mag ook op het huidige niveau blijven: ik wil niet opdraaien voor een ander zijn echtscheiding.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder moet ge eens leren u niet te moeien als ge niks beschaafd te zeggen hebt. Ook in andere topics is dat uw stijl. Een beetje ambras maken for the fun of it Ik wou dat ik u met een simpele toets uit het forum kon smijten zodat ik er geen tijd meer aan hoef te verspillen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |