![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Een islamtrolletje die de islamfoben aan het trollen is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel wil ik eens in uw teelballen komen knippen? Als u ze wast, doe ik het met plezier!
Niet want maar waarom. En als u daar zelf het antwoord niet op weet of als u het niet begrijpt uit voorgaande posts dan vind ik dat maar heel treurig voor u. Maar kom. U hebt een moeder. Ik hoop dat ze niet besneden is. Gezien u kunt lezen en schrijven, schat ik u ouder dan 7 jaar. Uw moeder zal ik ruwweg 30 schatten. Wat gaat u er van zeggen als uw moeder zo een afgrijselijke behandeling moet ondergaan?
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat met plezier zou kunnen doen dan ben je een sadist van het meest zuivere soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Gezond verstand om te beginnen.
2. De moeite doen om er eens ernstige naslagwerken over te lezen.
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die vrouwen zonder enig mededogen tot zo'n barbaarse handeling wil dwingen, verdient mijn medelijden niet!
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag u om het u eens even voor te stellen wat dat voor uw moeder zou zijn. Hebt u niet het minste eerbied voor haar? Geen enkele volwassen vrouw zal uit vrije wil zo een gruwelijke behandeling overwegen.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ernistige ken ik niet
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat jij het je niet kan voorstellen, dat het niet bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kom jij toch aan dat cijfermateriaal??????? Voor de rest heb je wel 100% gelijk! Kinderen hebben geen keuze, en het ontbreken van sexueel genot kan leiden tot ernstige mentale problemen! Kijk maar eens rond bij de extremisten van allerlei slag op dit forum... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is geen Moslim, maar één of andere VB'er die een nick heeft aangemaakt om de moslims in een slecht daglicht te stellen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Denk je echt dat dit zonder complicaties kan gebeuren?
http://www.quranicpath.com/images/kh...rcumcision.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aantal sterfgevallen is hoger dan die 10% want er zijn ook meer kindersterftes bij bevalling en nieuwe inwendige bloedingen. Die 10% mag je zien als een lage schatting want het betrof 10% na de ingreep, nog eens 20% jaren later. Ik kan me wel voorstellen dat een ingreep in het ziekenhuis betere resultaten zal geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() 2 jaar geleden op dit forum
http://forum.politics.be/showthread.php?t=171827 |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Plus nog eens 1-2% extra kindersterfte bij geboorte bij besneden vrouwen om nog maar te zwijgen van cisten, wildgroei, bloedingen, ontstekingen, aids, virale ziektes, enz
http://en.wikipedia.org/wiki/Gender_...ties_in_health Comfort Momoh, a midwife who specializes in FGM, claims that the short-term mortality rate is around 10 percent, due to complications like infection, haemorrhage, and hypovolemic shock.[32] FGM may also complicate pregnancy and place women at a higher risk for obstetrical problems, such as prolonged labor.[29] Moreover, based on a 2006 study conducted on 28,393 women by WHO, neonatal mortality is increasing among women with FGM, where an additional ten to twenty babies are estimated to die per 1,000 deliveries |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opdracht ISIS besnijden van vrouwen Irak is hoax! http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...-is-hoax.dhtml |
|
![]() |
![]() |