Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in :
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders 28 44,44%
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon 28 44,44%
weet het niet 9 14,29%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2004, 21:00   #141
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ach jongen maak geen problemen waar er geen zijn. Verschillende volkeren? Je bekrompenheid bereikt een nieuw hoogtepunt. Een andere taal betekent niet meteen een verschillend volk. Ik heb het geluk om op de taalgrens te wonen en het is hier leuk leven; Walloniërs zijn trouwens veel hartelijker dan de Vlamingen, moest je het nog niet weten.
Verder hoop ik dat je binnekort naar Duitsland emigreert, ze zullen daar extréém vereerd zijn met de komst van de nieuwe fuhrer.
Dat heb ik gemerkt toen ik in het verleden enkele jaren er heb gewoond. Er ging praktisch geen dag voorbij of de woorden "salle Vlamant" dook op. Walen minachten de Nederlandse taal en in Wallonnië wordt dit niet onder stoelen en banken gestoken. Daar ik jaren er gewoond heb kan ik het echt wel weten. Ik weet waarover ik spreek.

Laatst gewijzigd door Sunshine : 28 september 2004 om 21:01.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 21:09   #142
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Het doet je gewoon denken aan "DIE GOEDE OUDE TIJD" 8)

weer het onnozel kind aan het uithangen bij gebrek aan gemotiveerde antwoorden-?
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 21:10   #143
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach jongen maak geen problemen waar er geen zijn. Verschillende volkeren? Je bekrompenheid bereikt een nieuw hoogtepunt. Een andere taal betekent niet meteen een verschillend volk. Ik heb het geluk om op de taalgrens te wonen en het is hier leuk leven; Walloniërs zijn trouwens veel hartelijker dan de Vlamingen, moest je het nog niet weten.
Verder hoop ik dat je binnekort naar Duitsland emigreert, ze zullen daar extréém vereerd zijn met de komst van de nieuwe fuhrer.
Wees maar gerust dat vroeg of laat een nieuwe Fuhrer uit het Volk zal opstaan en op de handen van het Volk gedragen zal worden. Geschiedenis heeft de neiging zich te herhalen. De Romeinen waren een Volk die eigenlijk voorlopers waren van de Nazi's, ook heel gedisciplineerd met een door expansie uitgebouwd machtig rijk. Nu nog wordt de Romeinse tijd met respect en bewondering aanschouwd. Een glorieus Rijk gesticht onder naam van capabele sterke leidersfiguren komt steeds terug na verloop van tijd. Het hakenkruis vond trouwens z'n roots vanaf het Romeinse imperium. Een symbool die steeds opnieuw zal opduiken, of je het nu wilt of niet. Niet te stoppen !
Oud 28 september 2004, 21:12   #144
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Omdat je niet op de bank mag tekenen.
Wel op zon-en feestdagen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Dat heb ik gemerkt toen ik in het verleden enkele jaren er heb gewoond. Er ging praktisch geen dag voorbij of de woorden "salle Vlamant" dook op. Walen minachten de Nederlandse taal en in Wallonnië wordt dit niet onder stoelen en banken gestoken. Daar ik jaren er gewoond heb kan ik het echt wel weten. Ik weet waarover ik spreek.
Op de één of andere manier heb jij altijd al wel ergens gewoond waar er problemen zijn. Ik hecht hier dus maar niet te veel geloof aan. Als je er toch enkele jaren hebt gewoond, veronderstel ik tenminste dat je 'flamant' kan spellen.
Net alsof er een burgeroorlog aan de gang is... alsjeblieft zeg...
't Is niet meer dan normaal dat Walloniërs het Nederlands verachten. 't Is moeilijk om aan te leren en geef toe, het klinkt echt vreselijk.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 21:15   #145
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom ben ik er dan zeker van dat ik geschorst word als ik betrapt zou worden terwijl ik een hakenkruis op de bank teken?
Vanwege de Linkse dictatuur die angstvallig alles ervoor doet om z'n macht te kunnen behouden. Links schijt immers in z'n broek voor hetgeen de Swastika representeert.
Oud 28 september 2004, 21:17   #146
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
--de walen profiteren van onze miljarden die jaarlijks in hun bodemloze putten worden gestort-enkel voor de centen willen ze belgie als geheel behouden en voor de rest beste vriend trekken zij van ons geen bal aan --als gij de walen tof vindt dan zult ge wel constant uw parolleke in t frans voeren en dan zult ge hun ook wel constant naar de mond praten-- ik werk dagelijks met walen en ik ken ze maar al te goed

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 28 september 2004 om 21:18.
Oud 28 september 2004, 21:18   #147
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanwege de Linkse dictatuur die angstvallig alles ervoor doet om z'n macht te kunnen behouden. Links schijt immers in z'n broek voor hetgeen de Swastika representeert.
Zonder reden uiteraard. Ik zal mijn leerkracht dan ook van een antwoord bedienen in de aard van : "Vuile communist godverdomme, een swastika drukt liefde en genegenheid uit ! "

Ja, ik zie het helemaal zitten.
Oud 28 september 2004, 21:19   #148
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
--de walen profiteren van onze miljarden die jaarlijks in hun bodemloze putten worden gestort-enkel voor de centen willen ze belgie als geheel behouden en voor de rest beste vriend trekken zij van ons geen bal aan --als gij de walen tof vindt dan zult ge wel constant uw parolleke in t frans voeren en dan zult ge hun ook wel constant naar de mond praten-- ik werk dagelijks met walen en ik ken ze maar al te goed
Ben jij niet veel te bekrompen om ook nog maar kennis te maken met je Frans pratende collega's?

ps: Waarom heb je zo een eigenaardig gebruik van de zinstekens?
Oud 28 september 2004, 21:24   #149
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel op zon-en feestdagen.

Op de één of andere manier heb jij altijd al wel ergens gewoond waar er problemen zijn. Ik hecht hier dus maar niet te veel geloof aan. Als je er toch enkele jaren hebt gewoond, veronderstel ik tenminste dat je 'flamant' kan spellen.
Net alsof er een burgeroorlog aan de gang is... alsjeblieft zeg...
't Is niet meer dan normaal dat Walloniërs het Nederlands verachten. 't Is moeilijk om aan te leren en geef toe, het klinkt echt vreselijk.
Uiteraard ben ik in contact gekomen met verschillende problemen van de maatschappij, vandaar dat ik het ook niet negeer of in de doofpot stop zoals linkie-winkies dat wel doen. Een Vlaams Blokker weet dan ook over wat hij of zij spreekt.
Wat het woord "flamant" betreft, ik wist dat ik het verkeerd schreef, maar kon niet meer op de correcte schrijfwijze komen, daar ik dit woord weinig hoef neer te schrijven. Thx om m'n geheugen terug wat op te frissen. Je woont op de taalgrens slechts, ik zat er midden in. Hetgeen ik daar allemaal meegemaakt heb ginds bij de Walen was niet om over te stoefen. MInachting, scheldpartijen van zodra ze hoorden dat je in feite een Vlaming was die Frans sprak.
Om nog niet over de maffia te spreken die er in Wallonië vollop heerst, voornamelijk de Italiaanse maffia is er enorm actief.
Oud 28 september 2004, 21:25   #150
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ben jij niet veel te bekrompen om ook nog maar kennis te maken met je Frans pratende collega's?

ps: Waarom heb je zo een eigenaardig gebruik van de zinstekens?
het onnozelaarke uithangen is natuurlijk voor iedereen veel interessanter dan een eigen mening te bezitten-- en de zinstekens gebruik ik zoals ik wil --verstaan snotneus?
Oud 28 september 2004, 21:27   #151
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het onnozelaarke uithangen is natuurlijk voor iedereen veel interessanter dan een eigen mening te bezitten-- en de zinstekens gebruik ik zoals ik wil --verstaan snotneus?
Typisch fascistisch links, als ze hun gelijk niet kunnen halen worden ze persoonlijk.
Oud 28 september 2004, 21:28   #152
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard ben ik in contact gekomen met verschillende problemen van de maatschappij, vandaar dat ik het ook niet negeer of in de doofpot stop zoals linkie-winkies dat wel doen. Een Vlaams Blokker weet dan ook over wat hij of zij spreekt.
Wat het woord "flamant" betreft, ik wist dat ik het verkeerd schreef, maar kon niet meer op de correcte schrijfwijze komen, daar ik dit woord weinig hoef neer te schrijven. Thx om m'n geheugen terug wat op te frissen. Je woont op de taalgrens slechts, ik zat er midden in. Hetgeen ik daar allemaal meegemaakt heb ginds bij de Walen was niet om over te stoefen. MInachting, scheldpartijen van zodra ze hoorden dat je in feite een Vlaming was die Frans sprak.
Om nog niet over de maffia te spreken die er in Wallonië vollop heerst, voornamelijk de Italiaanse maffia is er enorm actief.
Ben je zeker dat je ook werkelijk in Walloniê gewoond hebt? Nu ik kan begrijpen dat ze jouw skinhead soort daat niet moeten.

De maffia in Wallonië... Als je het mij vraagt, is de maffia overal. En het is de schuld van Wallonië dat daar zogezegd maffia aanwezig is?
Oud 28 september 2004, 21:29   #153
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Enfin iemand die ook weet waarover hij spreekt en die z'n ogen in z'n hoofd weet te gebruiken in tegenstelling tot dat links grut. Daarom ook dat het Koningshuis zo zit mee te heulen met Wallonïe, omwille van de centen. Immers, zodra onafhankelijk Vlaanderen een feit is geworden is het ... foetsi miljarden centen voor Wallonïe, maar ook gedaan met het Koningshuis en hun rijkelijk op lui gat zittend leventje. Dat wil het Koningshuis immers behouden, hun rijkeluis leventje, vandaar dat ze doodsbang zijn voor het Vlaams Blok en meeheulen met de Walen. In werkelijkheid is het Koningshuis anti-Vlaams gezind. Dit is altijd zo geweest.

Laatst gewijzigd door Sunshine : 28 september 2004 om 21:30.
Oud 28 september 2004, 21:32   #154
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het verstaan, mijnheer. Ik verdien de gaskamer, al zeg 'k het zelf.

Citaat:
Typisch fascistisch links, als ze hun gelijk niet kunnen halen worden ze persoonlijk
Wederom zie ik mij verplicht om mijn juf van het derde leerjaar te quoten: " Kijk eens even naar jezelf, als het niet te moeilijk is. "
Oud 28 september 2004, 21:35   #155
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Typisch fascistisch links, als ze hun gelijk niet kunnen halen worden ze persoonlijk.
Welkom en gegroet Wolf ! Een waardig lid van eigen volk zoals Odinkontakt die hun soortgenoten niet verwaarlozen in tegenstelling tot het links gespuis dat een ware voedingsbodem is voor allochtonen en moslims om hun criminaliteit in te laten gedijen ten nadele van eigen volk.
Oud 28 september 2004, 21:36   #156
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ben je zeker dat je ook werkelijk in Walloniê gewoond hebt? Nu ik kan begrijpen dat ze jouw skinhead soort daat niet moeten.

De maffia in Wallonië... Als je het mij vraagt, is de maffia overal. En het is de schuld van Wallonië dat daar zogezegd maffia aanwezig is?
efkes blazen en gij vliegt met uw waalse kerstballen de deur uit -- zo simpel is dat snotneus
Oud 28 september 2004, 21:36   #157
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Welkom en gegroet Wolf ! Een waardig lid van eigen volk zoals Odinkontakt die hun soortgenoten niet verwaarlozen in tegenstelling tot het links gespuis dat een ware voedingsbodem is voor allochtonen en moslims om hun criminaliteit in te laten gedijen ten nadele van eigen volk.
ik kan mij vergissen maar noemde wolf odinkontakt nu daarnet ' links fascistisch ' ?
Oud 28 september 2004, 21:37   #158
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
ik zou het niet beter kunnen zeggen sunshine
Oud 28 september 2004, 21:38   #159
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
efkes blazen en gij vliegt met uw waalse kerstballen de deur uit -- zo simpel is dat snotneus
Voel de liefde.
Oud 28 september 2004, 21:38   #160
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het verstaan, mijnheer. Ik verdien de gaskamer, al zeg 'k het zelf.

Wederom zie ik mij verplicht om mijn juf van het derde leerjaar te quoten: " Kijk eens even naar jezelf, als het niet te moeilijk is. "
Als je het zelf zegt en het persé wil ondergaan, wie ben ik dan om jouw dit recht te ontnemen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be