Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Wie is bereid te vechten voor het volk?
Ja ende met hart en ziel. 31 49,21%
Ja geen andere keus 6 9,52%
Neen ik ben volgeling van de multicult 26 41,27%
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2004, 19:43   #141
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
sunshine, ik sta er versteld van dat een dergelijke nazistische onzin nog uit de pen van iemand kan vloeien. Hoe durf je zo te spreken over een bevolkingsgroep: "ze kenden hun plaats dus de holocaust was niet nodig".
Dus als men als een groep zijn plaats niet kent dan is een holocaust wel toegestaan?
Jij bent gevarlijker dan alle moslims samen.
Zeg linkie-winkie, je moet wel weten wat je wil hé. Is er iemand die beweert dat de holocaust prima is, dan krijgt deze afkeurende reacties. Als iemand daarentegen beweert de holocaust te vergaand te vinden, dan krijgt dezen ook afkeurende reacties. En dat durft zich dan een "denkend mens" te noemen ...
Maak jezelf nog maar veel belachelijk. Je bent reeds op de goede weg !

Laatst gewijzigd door Sunshine : 9 oktober 2004 om 19:44.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 19:46   #142
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Zeg linkie-winkie, je moet wel weten wat je wil hé. Is er iemand die beweert dat de holocaust prima is, dan krijgt deze afkeurende reacties. Als iemand daarentegen beweert de holocaust te vergaand te vinden, dan krijgt dezen ook afkeurende reacties. En dat durft zich dan een "denkend mens" te noemen ...
Maak jezelf nog maar veel belachelijk. Je bent reeds op de goede weg !
Raad eens...

Iedereen haat jou.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 19:50   #143
Sunshine
Banneling

Standaard

Uiteraard moet een minderwaardig volk dat z'n plaats weigert te herkennen op z'n plaats gezet worden. Doch, dit staat niet gelijk aan holocaust. Holocaust is een poging om het minderwaardig Untermenschenras volledig uit te roeien.
Wetten uitvaardigen is meer dan genoeg om de Untermensch op z'n plaats te houden, alsook het toezicht dat deze wetten gerespecteerd worden. Indien ze echter de totale oorlog verklaren, tja, in dat geval hebben ze er uiteraard zelf om gevraagd en kunnen bepaalde utopische ideeën wel moreel verantwoord zijn om tot uitvoering gebracht te worden.
Oud 9 oktober 2004, 22:03   #144
denkende mens
Partijlid

Standaard

Jezus, je beseft niet wat je zegt! Je bent echt heeeeeeeel wereldvreemd! er moet inderdaad iets mis zijn met onze samenleving als rotte individuen als jij hier rondwaren!!
Jij bent gewoon stapelgek! Ik dacht dat jouw soort al lang was uitgestorven.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 22:10   #145
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Jezus, je beseft niet wat je zegt! Je bent echt heeeeeeeel wereldvreemd! er moet inderdaad iets mis zijn met onze samenleving als rotte individuen als jij hier rondwaren!!
De stopzetting van de serie musti heeft ernstige gevolgen.
Oud 9 oktober 2004, 23:12   #146
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel als "denkend" mens heb je blijkbaar misgedacht. We zijn zelfs met heel velen verspreid over de gehele wereld. Bij tal van meetings worden nieuwe leden geronseld. Ik vrees dat je nog veel verkeerd zal denken in je verdere leven. Ik ben blij geen rot individu zoals jij te zijn die eigen Volk in de steek laat en blind is voor het dagelijkse veelom door allochtonen of moslims gepleegd criminaliteit.
Oud 9 oktober 2004, 23:15   #147
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel als "denkend" mens heb je blijkbaar misgedacht. We zijn zelfs met heel velen verspreid over de gehele wereld. Bij tal van meetings worden nieuwe leden geronseld. Ik vrees dat je nog veel verkeerd zal denken in je verdere leven. Ik ben blij geen rot individu zoals jij te zijn die eigen Volk in de steek laat en blind is voor het dagelijkse veelom door allochtonen of moslims gepleegd criminaliteit.
Heel velen...? Ja, dat hebben we wel gezien in de documentaire van Louis Theroux. Een massa opkomst: 200 verdorven zielen.

Hoe kan je trouwens neo nazi's ' ronselen ' ....?!? Jezelf zwart sminken en dan iemand zijn broer neersteken of zo ?
Oud 9 oktober 2004, 23:20   #148
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gebruiksaanwijzing voor Sunshine:
Niet ernstig te nemen.

't Zal je heel wat uitroeptekens besparen.
Oud 10 oktober 2004, 00:08   #149
denkende mens
Partijlid

Standaard

over de gehele wereld? Ik dacht dat alleen Vlaanderen telde? Jouw volkje praat zichzelf constant tegen.

en de zin moet zijn: "...of moslims gepleegde criminaliteit." Het wordt eens tijd dat je leert schrijven. Er zijn nog mensen die je dat gezegd hebben he. Blijkbaar zijn de vriendjes van de allochtonen beter in de taal dan de Nazisten. Maar ja, zij zijn nooit een groot licht geweest he!

Ik vind het trouwens grappig hoe serieus je jezelf wel neemt. Je denkt dat er zovelen als jou zijn. Mag ik je er op wijzen dat Vlaams Blokkers slechts voor een klein percentage uit uischot als jou bestaat. De meesten stemmen voor het Blok omdat ze teleurgesteld zijn in de andere partijen, niet omdat ze racistisch zijn. Of misschien zijn ze gewoon dom. Dan lijken ze eigenlijk toch wel een beetje op jou.
Oud 10 oktober 2004, 00:08   #150
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Vechten voor het volk?

Laat me niet lachen!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2004, 08:23   #151
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Trots zijn op het Vlaenderland is even debiel als trots zijn op uw eigen kak.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2004, 11:36   #152
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
over de gehele wereld? Ik dacht dat alleen Vlaanderen telde? Jouw volkje praat zichzelf constant tegen.

en de zin moet zijn: "...of moslims gepleegde criminaliteit." Het wordt eens tijd dat je leert schrijven. Er zijn nog mensen die je dat gezegd hebben he. Blijkbaar zijn de vriendjes van de allochtonen beter in de taal dan de Nazisten. Maar ja, zij zijn nooit een groot licht geweest he!

Ik vind het trouwens grappig hoe serieus je jezelf wel neemt. Je denkt dat er zovelen als jou zijn. Mag ik je er op wijzen dat Vlaams Blokkers slechts voor een klein percentage uit uischot als jou bestaat. De meesten stemmen voor het Blok omdat ze teleurgesteld zijn in de andere partijen, niet omdat ze racistisch zijn. Of misschien zijn ze gewoon dom. Dan lijken ze eigenlijk toch wel een beetje op jou.
Racistisch zijn betekent opkomen voor eigen Volk opdat deze niet door schadelijke elementen zoals allochtonengrut aangetast wordt. Racisme is dan ook helemaal geen vies woord. Allochtonen bezitten dit niet meer of niet minder dan een Vlaming. Vandaar zal een marokkaan ook nooit een soortgenoot bestelen en komen ze bij een ruzie massaal bijstand leveren om de ongelukkige Vlaming trachten in z'n bloed te laten drinken, zelfs al weten ze niet waarom een bepaalde ruzie opgang werd gebracht. Raar dat jullie allochtonen nooit als racisten bezien, terwijl ze het zelfs nog meer zijn dan een Vlaming. Hoeveel malen diverse allochtonen me het zelf open en bloot toegegeven hebben is niet meer op twee handen te tellen.
Oud 10 oktober 2004, 11:41   #153
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Racistisch zijn betekent opkomen voor eigen Volk opdat deze niet door schadelijke elementen zoals allochtonengrut aangetast wordt. Racisme is dan ook helemaal geen vies woord. Allochtonen bezitten dit niet meer of niet minder dan een Vlaming. Vandaar zal een marokkaan ook nooit een soortgenoot bestelen en komen ze bij een ruzie massaal bijstand leveren om de ongelukkige Vlaming trachten in z'n bloed te laten drinken, zelfs al weten ze niet waarom een bepaalde ruzie opgang werd gebracht. Raar dat jullie allochtonen nooit als racisten bezien, terwijl ze het zelfs nog meer zijn dan een Vlaming. Hoeveel malen diverse allochtonen me het zelf open en bloot toegegeven hebben is niet meer op twee handen te tellen.
8)

Niet weer je ingebeelde homovrienden, nazi vriendinnen en allochtonenkennissen.... NEE !

Laatst gewijzigd door Musketo : 10 oktober 2004 om 11:42.
Oud 10 oktober 2004, 12:10   #154
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
8)

Niet weer je ingebeelde homovrienden, nazi vriendinnen en allochtonenkennissen.... NEE !
Ik ken heel veel mensen debbie, ook gespuis. Immers, hou je vrienden dicht bij je maar je vijanden nog dichter. Met de ene hand schud ik hun hand, met de andere hand plof ik een mes in de rug van m'n vijand om het zo te zeggen. 8)
Als je denkt dat ik niets afweet van de vijand, dan heb je het mis. IK kom regelmatig bij het gespuis om te horen wat ze onder elkaar te vertellen hebben. Het Blok is een actueel onderwerp bij hun die hun schrik aanjaagt. Leuk !
Oud 10 oktober 2004, 12:15   #155
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ken heel veel mensen debbie, ook gespuis. Immers, hou je vrienden dicht bij je maar je vijanden nog dichter. Met de ene hand schud ik hun hand, met de andere hand plof ik een mes in de rug van m'n vijand om het zo te zeggen. 8)
Als je denkt dat ik niets afweet van de vijand, dan heb je het mis. IK kom regelmatig bij het gespuis om te horen wat ze onder elkaar te vertellen hebben. Het Blok is een actueel onderwerp bij hun die hun schrik aanjaagt. Leuk !
Niet zo leuk als dit :

Oud 10 oktober 2004, 12:22   #156
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Niet zo leuk als dit :

Die zat blijkbaar!
Oud 10 oktober 2004, 14:23   #157
denkende mens
Partijlid

Standaard

Er wordt met veel modder gegooid van beide kanten maar er wordt niet als volwassen mensen gedebatteerd. Ik begrijp dat dat met achterlijke mensen van het genre "nazi" heel moeilijk is.
Maar zoals men als zei, men hoeft ze niet serieus te nemen.
Oud 10 oktober 2004, 14:47   #158
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er wordt met veel modder gegooid van beide kanten maar er wordt niet als volwassen mensen gedebatteerd. Ik begrijp dat dat met achterlijke mensen van het genre "nazi" heel moeilijk is.
Maar zoals men als zei, men hoeft ze niet serieus te nemen.
Het probleem met die neonazi's is wel dat ze zo graag en zoveel willen typen. Dat [size=3]sun$$hine[/size] geval bijvoorbeeld heeft zich nog maar geregistreerd sinds vorige maand en heeft al meer dan 1000 replieken geplaatst. Dan heb ik het niet eens over de rest van zijn paramilitaire bende, die typen alsof de militaire staatsgreep al morgenochtend plaats zal vinden. Waarschijnlijk hebben ze teveel PC-spelletjes gespeeld. Tegen hen zou ik zeggen: Game Over.

Laatst gewijzigd door thePiano : 10 oktober 2004 om 14:48.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2004, 15:40   #159
Musketo
Banneling

Standaard

Een neo-nazi met de nickname ' sunshine ' ? WTF?!
Oud 10 oktober 2004, 16:23   #160
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

als het land waar ik leef bedreigd word,en er moet voor worden gestreden,wel dan zal ik mijn thuisland verdedigen tot de dood onthou dat goed...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be