![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij wil nu wat natrappen door eender wie met mij in discussie is blindelings gelijk te geven. Meer is er niet aan de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Er is een torenhoog kwaliteitsverschil tussen de uitgaven voor en die vanaf de druk in kleuren..... Ik ben mijn collectie gestopt toen ze begonnen zijn met die 'team'versies.
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Abou Jahjah over Belkacem in P-Magazine: Hij was aspirant-lid van de AEL. Hij had net zo goed in de andere richting kunnen evolueren. Die jongen was echt bezig met de democratie. Het AEL heeft een generatie allochtonen gepolitiseerd, ongeacht of ze nu voor of tegen ons waren. Maar na de repressie tegen ons waren die gasten teleurgesteld. Sommigen trokken de foute conclusie, geloofden niet meer in de democratie en vervoegden het salafisme (een radicale stroming binnen de islam, red.). Die radicalisering had hoe dan ook plaatsgevonden. Maar had men het AEL niet zo repressief aangepakt, dan had Sharia4Belgium vandaag niet bestaan. Idem in Humo: "Men heeft de Arabisch-Europese Liga kapotgemaakt, en een fragment ervan heeft dan Sharia4Belgium gecreëerd. AEL was het alternatief dat veel van die jongeren ontnomen is. Zo gaat het altijd: als je democratische krachten vernietigt, creëer je extremisme." Idem in Het Laatste Nieuws: "Belkacem stond in 2004 ook op die lijst, maar sympathie voor hem heeft Abou Jahjah niet. 'Hij was vroeger bij ons, hij onderschreef de democratie. Maar wij zijn een eerder linkse beweging, terwijl hij nu ultrarechts conservatief is. Ik heb geen sympathie voor hem, want ik neem hem niet au sérieux.'" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Voorts heb ik op dit forum (of elk ander forum) nooit iets over De Winter of die gast van Sharia4Belgium gezegd. Dat ligt gewoon buiten mijn interesses om over te discussiëren. Trouwens, u liegt gewoon in uw posten. Ik neem u niet serieus als discussie tegenstander. En dat zeg ik in alle oprechtheid. Laatst gewijzigd door geertvdb : 19 oktober 2014 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Dat is wat u blijft roepen.
Maar die zogenaamde 'leugens' weerleggen lijkt u minder goed af te gaan. Laatst gewijzigd door Thuleander : 19 oktober 2014 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Stop gewoon met liegen en uw valse beschuldigingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Op deze thread hebt u al 4 keer gelogen.
De eerste leugen was deze: De VRT moet zijn allochtonenquota halen natuurlijk. Het is bovendien dan nog een valse beschuldiging. Moet ik echt ook de 3 andere leugen gaan opzoeken? Ge weet toch zelf wanneer ge liegt, of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/vr...mal-11686.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor een absurde kerel ben jij eigenlijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 20 oktober 2014 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
![]() Citaat:
We kunnen dat vaststellen in Europese grootsteden waar het kolonialisme ongehinderd plaatsvindt. Citaat:
Ben je nu serieus? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() @Geertje en dalibor
Wat een soep zeg. Jullie gaan mekaar toch echt wat beter moeten helpen. |
![]() |
![]() |