Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

Discussietools
Oud 1 oktober 2004, 13:00   #141
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaaslandLuc
Hoever wil je teruggaan in de geschiedenis om aan te tonen dat Brussel of Brabant niet Vlaams zijn? Liefst beginnen ergens voor 1100.
wel wanneer zijn vlaanderen en brabant 1 geworden? 500 jaar na het openbloeien van Brussel?

PUUR vlaams dus
Oud 1 oktober 2004, 13:03   #142
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
wel wanneer zijn vlaanderen en brabant 1 geworden? 500 jaar na het openbloeien van Brussel?

PUUR vlaams dus
En dan zouden Flaminganten in het verleden leven...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 1 oktober 2004, 13:03   #143
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

De Waalse uitbater van Bierset heeft eerst kontakt opgenomen met DHL om zich als alternatief aan te bieden. Zie VRT nieuws.

Maar natuurlijk is dat de Vlamingen hun schuld he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 1 oktober 2004, 13:07   #144
lawrence_O0007
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
De Waalse uitbater van Bierset heeft eerst kontakt opgenomen met DHL om zich als alternatief aan te bieden. Zie VRT nieuws.

Maar natuurlijk is dat de Vlamingen hun schuld he.
Tja, zolang er sukkels bij zijn die zich laten verlijden aan de anti-blok propaganda zal vlaanderen nooit onafhankelijk worden en zullen deze spelletjes blijven duren.
twordt tijd dat wij vlamingen de klauwen weer eens boven halen.
lawrence_O0007 is offline  
Oud 1 oktober 2004, 13:07   #145
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lawrence_O0007
euuuh! Wrong!

VL 57%, wal 43%
euhhhhhhhh fout!
u was een fijn kandidaat

bron om je leugen te ontmaskeren? ha vlaanderen zelf natuurlijk

http://aps.vlaanderen.be/statistiek/...erkanar006.xls

Citaat:
Belgacom, proximus bvb.
belgacom is een belgisch bedrijf, anders was het flemacom of iets idioots als dat
proximus is eveneens belgisch
verdoe mijn tijd niet met dergelijke onzin

Citaat:
Verklaar?
Wat geeft wallonie terug? Arbeidskrachten? Die hebben we in vlaanderen meer en beter want ze spreken om te beginnen al 2 talen meer als we de modus v.d. bevolking bekijken.
simpel, inkomensbelasting en vennootschapsbelasting om te beginnen
die zijn in brussel veel groter dan in rekening wordt gebracht wanneer men de transfers berekent
bekijk maar eens het BNP per provincie of gewest, het zal je snel duidelijk worden wie de motor is van belgie

Laatst gewijzigd door gm10 : 1 oktober 2004 om 13:08.
gm10 is offline  
Oud 1 oktober 2004, 13:08   #146
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
En dan zouden Flaminganten in het verleden leven...
vanaf 1500 dan als het op de VLAAMSE roots van brussel aankomt
Oud 1 oktober 2004, 13:12   #147
Tegendradigaard

Standaard

gm10
zoals in in een ander forum zei : bij onafhankelijkheid van Vlaanderen en indien Brussel niet in Vlaanderen blijft dan zullen alle Vlaamse bedrijven en overheidsinstellingen zich terugtrekken uit Brussel en zullen die tienduizenden werknemers in Vlaanderen gaan werken en krijgt Brussel 0,000 euro belastingen voor die mensen.

In een onafhankelijk Vlaanderen kan dan ook werk gemaakt worden van een gunstig belastingsklimaat voor bedrijven zodat de bedrijven Brussel zullen verlaten naar een fiscaal aantrekkelijker land en weeral zoveel extra inkomsten voor Vlaanderen en zoveel verlies voor Brussel.

En die bedrijven zullen verhuizen hoor gm10. Want om de poen is het hen te doen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 1 oktober 2004, 13:17   #148
lawrence_O0007
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
euhhhhhhhh fout!
u was een fijn kandidaat
bron om je leugen te ontmaskeren? ha vlaanderen zelf natuurlijk

http://aps.vlaanderen.be/statistiek/...erkanar006.xls
Man gij bent toch een OEN zeg! Lees enkele mails terug. Daar staat dat we over de cijfers van de F.E.T. bezig waren ja? Wat kom jij dan af met deze zever? Ten tweede, heb je die stat zelf gelezen? Daar staat in: Tijd: 2002, ruimte: vlaams gewest. As dumb as a door knob!

Citaat:
belgacom is een belgisch bedrijf, anders was het flemacom of iets idioots als dat proximus is eveneens belgisch verdoe mijn tijd niet met dergelijke onzin
Alles is relatief t.o.v. Doch is ongeveer 70% v.d. werknemers vlaams duss.... Ik weet het want ik werk er oen.

Citaat:
simpel, inkomensbelasting en vennootschapsbelasting om te beginnen
die zijn in brussel veel groter dan in rekening wordt gebracht wanneer men de transfers berekent
Wat inkomensbelasting betreft: Als je als vlaming in Bxl werkt betaal je in vlaanderen belasting en idem voor de wallons!

Moet jij ni met de playstation gaan spelen want je kent gewoon gene zak van de materie en je futile poging om ergens de eerste de beste statistiek op te vissen sloeg ook al nergens op. Ik ga vanaf nu dus al jou replies gewoon hartstikke negeren.

Citaat:
bekijk maar eens het BNP per provincie of gewest, het zal je snel duidelijk worden wie de motor is van belgie
Wine wine wine. Vlaanderen beste vriend.
Oud 1 oktober 2004, 13:19   #149
lawrence_O0007
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
gm10
zoals in in een ander forum zei : bij onafhankelijkheid van Vlaanderen en indien Brussel niet in Vlaanderen blijft dan zullen alle Vlaamse bedrijven en overheidsinstellingen zich terugtrekken uit Brussel en zullen die tienduizenden werknemers in Vlaanderen gaan werken en krijgt Brussel 0,000 euro belastingen voor die mensen.

In een onafhankelijk Vlaanderen kan dan ook werk gemaakt worden van een gunstig belastingsklimaat voor bedrijven zodat de bedrijven Brussel zullen verlaten naar een fiscaal aantrekkelijker land en weeral zoveel extra inkomsten voor Vlaanderen en zoveel verlies voor Brussel.

En die bedrijven zullen verhuizen hoor gm10. Want om de poen is het hen te doen.
Klopt. Als we van de walen eenmaal vanaf zijn kunnen we de belastingdruk zowiewo al decimeren omdat we dat geld v.d. transfers in eigen zak kunnen houden. Daardoor wordt vlaanderen nog aantrekkelijker economisch gezien.
Oud 1 oktober 2004, 13:26   #150
Tegendradigaard

Standaard

Voila GM10 dat moet je toch plezier doen he. Geen slachtofferrol gekruip, geen geklaag, gewoon puur optmisme voor Vlaanderen.

Oud 1 oktober 2004, 13:37   #151
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man gij bent toch een OEN zeg! Lees enkele mails terug. Daar staat dat we over de cijfers van de F.E.T. bezig waren ja? Wat kom jij dan af met deze zever? Ten tweede, heb je die stat zelf gelezen? Daar staat in: Tijd: 2002, ruimte: vlaams gewest. As dumb as a door knob!
aha, de tijd hanteert blijkbaar zijn eigen "vlaamse statistieken"
toch maar de bron vertrouwe,n denk ik

tenzij je bron ook kan posten, zoals ik deed?

Citaat:
Wat inkomensbelasting betreft: Als je als vlaming in Bxl werkt betaal je in vlaanderen belasting en idem voor de wallons!
onzin
je betaal belasting waar je werkt
en de werkgever betaalt de arbeidersbijdrage aan de staat waar het bedrijf gevestigd is

Citaat:
Moet jij ni met de playstation gaan spelen want je kent gewoon gene zak van de materie en je futile poging om ergens de eerste de beste statistiek op te vissen sloeg ook al nergens op. Ik ga vanaf nu dus al jou replies gewoon hartstikke negeren.
no probs

Citaat:
Wine wine wine. Vlaanderen beste vriend.
medoc? pinot noir?

of bedoel je wHine?

Laatst gewijzigd door gm10 : 1 oktober 2004 om 13:38.
gm10 is offline  
Oud 1 oktober 2004, 13:38   #152
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila GM10 dat moet je toch plezier doen he. Geen slachtofferrol gekruip, geen geklaag, gewoon puur optmisme voor Vlaanderen.
beetje misplaatst, maar in elk geval beter dan "arm vlaanderen"
Oud 1 oktober 2004, 13:40   #153
Tegendradigaard

Standaard

waarom misplaatst ?

Oud 1 oktober 2004, 13:41   #154
lawrence_O0007
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
aha, de tijd hanteert blijkbaar zijn eigen "vlaamse statistieken"
toch maar de bron vertrouwe,n denk ik tenzij je bron ook kan posten, zoals ik deed?
JA ik zal effe de FET inscannen van 4 maand gelee inscannen. Tsss...

Citaat:
onzin je betaal belasting waar je werkt
Bull. Ik werk in Brussel en betaal mijn belasting echt niet daar zene!
Je sprak toch over inkomensbelasting, niet over RSZ en BV?

Citaat:
en de werkgever betaalt de arbeidersbijdrage aan de staat waar het bedrijf gevestigd is
Bravo!

Citaat:
medoc? pinot noir?
Mattheus.
Oud 1 oktober 2004, 13:44   #155
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
JA ik zal effe de FET inscannen van 4 maand gelee inscannen. Tsss...
please do
anders kan ik niets anders dan de officiele vlaamse cijfers te geloven

Citaat:
Bull. Ik werk in Brussel en betaal mijn belasting echt niet daar zene!
Je sprak toch over inkomensbelasting, niet over RSZ en BV?
voila, en waarom? omdat brussel de BELGISCHE hoofdstad is

Citaat:
Bravo!
op dit moment is dit belgie, ergo 60% voor vlaanderen (minus wat transfer-kleingeld)
in een onafhankelijk brussel is dat 0% voor vlaanderen

Citaat:
Mattheus.
leuk zomerwijntje (aan die prijs)
Oud 1 oktober 2004, 13:46   #156
lawrence_O0007
Vreemdeling

Standaard

[quote=gm10]aha, de tijd hanteert blijkbaar zijn eigen "vlaamse statistieken"
[quote]

Effe vergeten:
De discussie ging over het aandeel van vlaanderen vs. wallonie in de werkloosheid, heden.

Jij komt dan af met cijfers van het vlaamse gewest die de scholing/activiteit per leeftijd per geslacht weergeven en dan nog van 2 jaar oud. Wetende dat er sinds 2002 wel wat veranderd is zijn deze cijfers geen vergelijk en dus volkomen irrelevant.
Oud 1 oktober 2004, 13:47   #157
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarom misplaatst ?
dat weet je even goed als ik waarom ik dat denk
het staat je vrij niet akkoord te gaan
Oud 1 oktober 2004, 13:50   #158
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

[quote=lawrence_O0007][quote=gm10]aha, de tijd hanteert blijkbaar zijn eigen "vlaamse statistieken"
Citaat:

Effe vergeten:
De discussie ging over het aandeel van vlaanderen vs. wallonie in de werkloosheid, heden.

wat is dit dan? "60% vlamingen actief tegenover 40% bij de walen, afgerond "

Citaat:
Jij komt dan af met cijfers van het vlaamse gewest die de scholing/activiteit per leeftijd per geslacht weergeven en dan nog van 2 jaar oud. Wetende dat er sinds 2002 wel wat veranderd is zijn deze cijfers geen vergelijk en dus volkomen irrelevant.
wat is dit dan?

"Activiteitsgraad naar geslacht, leeftijdsgroep en onderwijsniveau

[font=Arial]Totaal[/font][font=Arial]15-24 jaar[/font][font=Arial]38.9[/font][font=Arial][/font][font=Arial]25-49 jaar[/font][font=Arial]87.9[/font][font=Arial][/font][font=Arial]50-64 jaar[/font][font=Arial]42.1[/font][font=Arial][/font][font=Arial]Totaal[/font][font=Arial]66.8[/font]
"
Oud 1 oktober 2004, 13:52   #159
lawrence_O0007
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
please do
anders kan ik niets anders dan de officiele vlaamse cijfers te geloven
Neem dan cijfers die het onderwerp toelichten waarover de discussie uiteindeiljk ging. Ik zal het even abstrageren: Ik zeg bvb, "20% v.d. wijn wordt in wallonie verkocht." En jij antwoord "fout want uit deze cijfers van 2002 staat dat 7 procent van de vlaamse mannen bier drinkt en 30% v.d. vrouwen water"

Dit heeft dus niet meteen een vergelijkende basis snappie?

Citaat:
op dit moment is dit belgie, ergo 60% voor vlaanderen (minus wat transfer-kleingeld)
"Wat" transfer geld is wel voldoende om in 1 jaar tijd de volledige vlaamse schuld te dichten! D.w.z. als vlaanderen 1 jaar noegabollen zou betalen aan de rest van het profitareaat de vlaamse schuld ingelost is!!!
Oud 1 oktober 2004, 13:52   #160
Tegendradigaard

Standaard

Gm10 : je vergeet telkens weer dat in geval van onafhankelijkheid vele bedrijven Brussel zullen verlaten om zich ook in Vlaanderen zelf te vestigen. En dan valt jouw berekening aan de hand van de huidige situatie in duigen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be