![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moslima met hoofddoek | |||
zeker doen, versterkt imago van multiculturaliteit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,00% |
doen maar eisen dat ze haar muts afdoet als ze in contact komt met burgers |
![]() ![]() ![]() |
9 | 22,50% |
niet doen zoals al mijn colelga's je gaat failliet gaan eraan |
![]() ![]() ![]() |
25 | 62,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil nooit door zo een figuur bediend worden. Punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Moslims worden wijsgemaakt dat ze ver boven ons, de Kufar, staan. Door te eisen dat we geconfronteerd worden met haar geloof bevestigd ze dat ze dit standpunt ook aanneemt. Voor mij is dit dan een belediging.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 30 november 2014 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo had ik het nog niet bekeken, maar hier heeft u een punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het risico met eender welke godsdienstfanaat die je zou aanwerven of die je als collega zou krijgen, is steeds dat hij/zij de werksfeer verpest, als het inderdaad een fanatieker is die bekeringsgezind is of graag publiciteit zoekt voor zijn hobby.
(dat heb je natuurlijk ook met een heel pak andere mensen, zoals vb. een te hevige voetbalsupporter ... stel je iemand voor die komt solliciteren met voetbalkleuren zoals vb. een sjaal of wat weet ik). Dan kan je beginnen afwegen: is hij/zij zo goed dat hij/zij een behoorlijke economische meerwaarde lijkt bij te kunnen dragen ... tegenover dat risico van hoger geschetst. En vervolgens: mag een zelfstandige of een werkgever ook van zijn/haar vrijheid gebruik maken en, als zijn hobby is om een absoluut godsdienstneutrale maatschappij na te streven, dit dat ook door te drijven tot in zijn eigen zaak en zijn eigen broodwinning ? Mag men in het kalotenonderwijs iemand weigeren als leraar, als hij onomwonden zegt dat hij niet gelovig is, en dit wil discreet maar altijd uitdragen door het gekende symbool op zijn kledij te pinnen ? Persoonlijk blijf ik ook gevoelig aan het feit dat die hoofddoek in mijn ogen wel degelijk een symbool is van a) vrouwen ongelijkheid b) anti homo c) sharia d) godsdienst-imperialisme .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind dat men dan punkkapsels, petjes, gothic kledij en dies meer ook moeten toelaten. Als punkkapsels of gekleurd haar en neusringen niet mogen op de werkvloer, dan hoofddoeken ook niet.
Laatst gewijzigd door Tomas : 30 november 2014 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkele voorbeelden van teksten ; "Fuck allah" , "mo de pedo" , "Fuck god" , "kerk = kindermisbruik" enz.... Het is niet omdat iemand zo op een sollicitatiegesprek komt ,dat hij niet goed kan functioneren binnen het bedrijf . Hij heeft een vizie , dat kan toch geen probleem zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem kan wel ontstaan tussen de werknemers onderling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sommige mensen vragen zich af of moslims die van het OCMW leven niet beschaamd zijn om uit de handen van die "Kufar" ( = varkens en honden) te leven. Neen dus... want zij beschouwen dit als een soort "Djizja". Een belasting die door niet moslims moet betaald worden aan moslims om, zowat samengevat, "het voorrecht van met hen te mogen samenleven en in leven te blijven". ((soera Het Berouw 29: Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de Laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de djizja met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn)) Laatst gewijzigd door TREBRON : 30 november 2014 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |