![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Joodse nerd Louis blijft de grootste nerddebiel die ik al ooit gezien heb. Hij heeft geluk dat hij zo goed behandeld werd ondanks z'n domheid, 't zou bij mij niet waar geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Louis Theroux, is die joods? Wanneer heeft hij dat gezegd? Is die dom ? Ik dacht dat jij niet hield van intimidatie? 't Is goed kerel, ga nou maar ergens een moslimmeisje van 15 in elkaar slaan of zo... ![]() Laatst gewijzigd door Musketo : 6 oktober 2004 om 12:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Geen enkel Untermensch spreek ik met een respectvolle titel aan. Hun gedrag in de maatschappij heeft dit feit er aan te danken.
In feite verdienen allochtonen zelfs geen grafzerk op het kerkhof in de Westerse wereld, dit getuigt nog van te veel respect voor een ras die de beschaving van de mens naar beneden getrokken heeft, maar bon. Alles op z'n tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Joden hebben een apart kerkhof, dat weet ik, en is trouwens een heel mooi kerkhof, tegen de grens met Nederland. En in Praag is er een prachtig Joods Kerkhof. Een toeristische trekpleister, net zoals Père Lachaise in Parijs.
![]() |
![]() |
#151 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Klaarheid : 7 oktober 2004 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Vreemdeling
|
![]() De website http://www.truthbook.com/UrantiaBook/U79.htm geeft een verklaring voor de herkomst van de Ariërs en de invasie van Europa door de Andieten, de voortbrengers van de Ariërs.
Planeet Aarde wordt in die tekst Urantia genoemd. Laatst gewijzigd door Klaarheid : 7 oktober 2004 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Sunshine, wat voor werk doe je ? Ik kan me niet inbeelden dat jij kan functioneren in een maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
sorry hoor maar de manier waarop jullie naar extremisten kijken is TOTAAL verkeerd en contraproductief.Ik zeg u, ga praten met die mensen, en probeer adh van die gesprekken in te zien wat de problemen zijn die vele van die mensen bezighouden. Misschien vinden jullie dat allemaal zeer relatief, maar ieders mening is een mening, hoe extreem die ook is. Voltaire: "Ik mag uw mening nog zo abject vinden, ik zal uw recht verdedigen hem te uiten"
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat m'n werk precies inhoudt, dat zijn jouw zaken niet maar ik kom nu en dan door m'n werk wel eens in contact met één of ander bekend politicus die connecties hebben met m'n bazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |