Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2004, 20:17   #141
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ask Sunshine...
Ik vrees dat die er nog niet klaar voor is. Als hij erachter komt dat er ook nog iets als geslacht is gaat hij niet meer weten wat eerst discrimineren.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 20:20   #142
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Ik vrees dat die er nog niet klaar voor is. Als hij erachter komt dat er ook nog iets als geslacht is gaat hij niet meer weten wat eerst discrimineren.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 20:59   #143
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Ze woonden niet echt in een trailer,de vrouw met de leuke tweeling reed met een grote wagen en de kinderen hadden ieder een paard.
Tja, cocaïne dealen, brengt op eh. 8) (de vriend van die Tom heeft het zelf toegegeven)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2004, 12:15   #144
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Die neger is wel B.A. van het A-team (is het enigste amerikaans programma waar ik naar kijk)
Alsof ik dat niet weet slimme ! Bekende of niet bekende B.A., het blijft een nigro.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2004, 12:27   #145
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Tja, cocaïne dealen, brengt op eh. 8) (de vriend van die Tom heeft het zelf toegegeven)
Die vriend van Tom is gewoon een meelopertje, een faggot. De reportage maakte het duidelijk dat hij niet dezelfde ideeën als Tom deelde, doch durfde dit niet voor de camera toegeven, daar Tom een belangrijke klant in z'n ogen is die hij niet wil kwijtgeraken.
Die Joodse nerd Louis blijft de grootste nerddebiel die ik al ooit gezien heb. Hij heeft geluk dat hij zo goed behandeld werd ondanks z'n domheid, 't zou bij mij niet waar geweest zijn.
Oud 6 oktober 2004, 12:48   #146
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Alsof ik dat niet weet slimme ! Bekende of niet bekende B.A., het blijft een nigro.
That's mr. Nigro to you !

Citaat:
Die vriend van Tom is gewoon een meelopertje, een faggot. De reportage maakte het duidelijk dat hij niet dezelfde ideeën als Tom deelde, doch durfde dit niet voor de camera toegeven, daar Tom een belangrijke klant in z'n ogen is die hij niet wil kwijtgeraken.
Die Joodse nerd Louis blijft de grootste nerddebiel die ik al ooit gezien heb. Hij heeft geluk dat hij zo goed behandeld werd ondanks z'n domheid, 't zou bij mij niet waar geweest zijn.
Een faggot? Is dat een nieuw woord voor iemand die naar de hoeren gaat?

Louis Theroux, is die joods? Wanneer heeft hij dat gezegd? Is die dom ?

Ik dacht dat jij niet hield van intimidatie?

't Is goed kerel, ga nou maar ergens een moslimmeisje van 15 in elkaar slaan of zo...

Laatst gewijzigd door Musketo : 6 oktober 2004 om 12:48.
Oud 6 oktober 2004, 15:33   #147
Sunshine
Banneling

Standaard

Geen enkel Untermensch spreek ik met een respectvolle titel aan. Hun gedrag in de maatschappij heeft dit feit er aan te danken.
In feite verdienen allochtonen zelfs geen grafzerk op het kerkhof in de Westerse wereld, dit getuigt nog van te veel respect voor een ras die de beschaving van de mens naar beneden getrokken heeft, maar bon. Alles op z'n tijd.
Oud 7 oktober 2004, 09:15   #148
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Geen enkel Untermensch spreek ik met een respectvolle titel aan. Hun gedrag in de maatschappij heeft dit feit er aan te danken.
In feite verdienen allochtonen zelfs geen grafzerk op het kerkhof in de Westerse wereld, dit getuigt nog van te veel respect voor een ras die de beschaving van de mens naar beneden getrokken heeft, maar bon. Alles op z'n tijd.
Sunshine, ik denk dat je gestoord bent en je moet laten behandelen. Ik ken allochtonen waaraan jij nog een lesje kunt leren.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 09:42   #149
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat probleem is louter academisch.. de moslims w�*llen nog niet eens op onze kerkhoven liggen.. daar voelen ze zich te goed voor!
Oud 7 oktober 2004, 12:44   #150
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rock Against Communism
dat probleem is louter academisch.. de moslims w�*llen nog niet eens op onze kerkhoven liggen.. daar voelen ze zich te goed voor!
Straf, waar blijven ze dan met hun doden hier in België?

Joden hebben een apart kerkhof, dat weet ik, en is trouwens een heel mooi kerkhof, tegen de grens met Nederland. En in Praag is er een prachtig Joods Kerkhof. Een toeristische trekpleister, net zoals Père Lachaise in Parijs.
Oud 7 oktober 2004, 20:58   #151
Klaarheid
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ik zelf spreek niet over 'ariërs', een oervolk dat de leefde van centraal-europa tot indië. wat wij concreet zijn, zijn afstammelingen van de keltisch-germaanse bevolking, die op haar beurt wellicht afstamt van de 'ariërs'.
niet om jezelf beter te voelen dan een ander 'ras' (daar is geen reden toe) maar om je etnisch/culturele roots te leren kennen is dit interessant voor sommige mensen.
er is door de eeuwen heen minder kruising geweest dan links graag zou willen hebben, vermits -god beware- rasvermenging en bastaardkinderen doorheen de geschiedenis steeds als een grote schande werden aanzien. dit duurde ongeveer tot de tweede helft van de twintigste eeuw.

Laatst gewijzigd door Klaarheid : 7 oktober 2004 om 21:03.
Klaarheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 21:01   #152
Klaarheid
Vreemdeling

Standaard

De website http://www.truthbook.com/UrantiaBook/U79.htm geeft een verklaring voor de herkomst van de Ariërs en de invasie van Europa door de Andieten, de voortbrengers van de Ariërs.
Planeet Aarde wordt in die tekst Urantia genoemd.

Laatst gewijzigd door Klaarheid : 7 oktober 2004 om 21:02.
Klaarheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 20:48   #153
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
By the way, snoodaard, was't nu Kansas of nie man? De kwis moet voort eh jong, daarna moogt ge weer den extreme komen uithangen hier, maar ge moet uw prioriteiten kennen eh. Superieur superieur. Pff.
Het was Pahrump.Op de grens van Nevada en California.Ik denk een 200km van Las Vegas.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 21:11   #154
Olivier
Banneling

Standaard

Sunshine, wat voor werk doe je ? Ik kan me niet inbeelden dat jij kan functioneren in een maatschappij.
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 22:08   #155
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Sunshine, wat voor werk doe je ? Ik kan me niet inbeelden dat jij kan functioneren in een maatschappij.
Waarschijnlijk leeft 'm van de ziekenkas, naar de gaskamer met die parasiet verdorie.
Oud 9 oktober 2004, 22:13   #156
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
naar de gaskamer met die parasiet verdorie.
ja van extremisme gesproken...
sorry hoor maar de manier waarop jullie naar extremisten kijken is TOTAAL verkeerd en contraproductief.Ik zeg u, ga praten met die mensen, en probeer adh van die gesprekken in te zien wat de problemen zijn die vele van die mensen bezighouden. Misschien vinden jullie dat allemaal zeer relatief, maar ieders mening is een mening, hoe extreem die ook is.

Voltaire: "Ik mag uw mening nog zo abject vinden, ik zal uw recht verdedigen hem te uiten"
Oud 9 oktober 2004, 22:24   #157
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
sorry hoor maar de manier waarop jullie naar extremisten kijken is TOTAAL verkeerd en contraproductief.Ik zeg u, ga praten met die mensen, en probeer adh van die gesprekken in te zien wat de problemen zijn die vele van die mensen bezighouden. Misschien vinden jullie dat allemaal zeer relatief, maar ieders mening is een mening, hoe extreem die ook is.

Voltaire: "Ik mag uw mening nog zo abject vinden, ik zal uw recht verdedigen hem te uiten"
Maar ik begrijp zeer goed waar Sunshine zijn ideeën vandaan haalt. Er zijn wel degelijk problemen met sommige vreemdelingen en die moeten aangepakt worden. Echter niet op zijn gore manier.
Oud 9 oktober 2004, 22:36   #158
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Ik werk onder een instantie die op zijn beurt rechtstreeks in opdracht van de overheid werkt, dus eigenlijk werk ik op onrechtstreekse wijze voor de overheid.
Wat m'n werk precies inhoudt, dat zijn jouw zaken niet maar ik kom nu en dan door m'n werk wel eens in contact met één of ander bekend politicus die connecties hebben met m'n bazen.
Oud 9 oktober 2004, 22:38   #159
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk leeft 'm van de ziekenkas, naar de gaskamer met die parasiet verdorie.
Ik ben geen parasiet maar werk voltijds voor m'n centen in tegenstelling tot het grote meerderheid der allochtonen. Pech voor jou !
Oud 9 oktober 2004, 22:44   #160
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:

Zeer juist Rock Against Communism. Die linkie-winkies beseffen niet eens dat ze een totaal verkeerd beeld hebben over iemand als ik. Zou ik me tussen hun begeven, ik durf wedden dat ze niet eens zouden doorhebben dat een neo-Nazi zich tussen hun begeeft. Ze geloven zodaning in hun gedemoniseerd gefantaseerd waanbeeld over extremen dat ze niet eens beseffen dat het hier om gewone mensen gaat als een ander die enkel verschillen in visie en veel minder soft zijn dan een linkie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be