![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze stonden aan de zijlijn, ze waren narren, net zoals Urbanus dat was met een bakske vol met stro.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel u voor u nooit uit de kudde te begeven... Beetje respect voor de astronauten he!!! ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 januari 2015 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar moet het uiteraard bij blijven. Het mag niet verboden worden laat staan dat er geweld mag komen om het te stoppen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we dan ook autorijden verbieden, omdat er een paar snelheidsduivels rondrijden die zich onverantwoord gedragen in het verkeer? |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou zowaar beginnen geloven dat de moslims het verschil niet meer kennen. |
|
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, maar dat geldt toch voor iedereen? Dat is nu juist de eigenheid van onze rechtstaat: de rechten zijn voor iedereen gelijk, maar ook de beperkingen gelden voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() De verwachtingen waren dan ook hoog gespannen...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, je gaat me dan ook niet horen zeggen dat gelovigen niet mogen protesteren tegen zoiets. Zolang de regels gevolgd worden en dat het recht op vrije meningsuiting gevrijwaard blijft.
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Man, als ik daaraan denk...het treft me diep in het hart dat ik nu vrij ben van enige invloed van een kudde die zich onder die invloed van die kudde blijft reageren of antwoorden..
Het heeft me moeite gekost om me er uit te worstelen, ik weet inmiddels allang wat me te doen staat...zo lang als het kan alleenstaande en kinderloos blijven, de redenen zijn immers met de huidige argumenten van de 'zogenaamde' overbevolking duidelijk... Ik ben dus individueel uit het zicht geraakt van de kudde..geisoleerd, en dat accepteer ik nu als vanzelfsprekend en velen zijn dat ook, hoe moeilijk het ook is in deze draconische tijden van chaos en onduidelijkheden, overal vage shit en dergelijke ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 18 januari 2015 om 22:18. |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef duidelijk dat ze dat wel hebben.m Maar ze hebben niet het recht ons hun geloof op te dringen. Het verbod om Mo af te beelden geldt voor Moslims niet voor ons. |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet, gelovigen en niet-gelovigen kunnen elkaar vinden, zolang er wederzijds respect is.
Maar niet iedereen wil in debat gaan, ze willen provoceren, uitdagen. En soms is dat nodig om alles eens in een ander perspectief te bekijken. Maar ondertussen moet de dialoog onderhouden blijven natuurlijk.
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus als dat via spot gebeurd ook al ben je atheïst verzaak je aan het verbod van alle kerken en religies ook toe te passen...en een mening uitten is niet hetzelfde als een spotprentje tekenen dat blijkbaar een grappige bijbedoeling zou hebben en dat is niet naar de zin van de islam... Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 18 januari 2015 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 januari 2015 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meent ge da nu? Thats the best we can do?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
GEEN, de wetgeving is enkel gebaseerd om voordeel te geven voor degene die dat opgezet hebben met een duidelijke bedoeling...de vrijheid te beknotten van het individu ! (en de vrijwilligheid te laten prevaleren boven de vrijheid van keuze ) |
|
![]() |