![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mocht datzelfde 'Europa' ooit worden verblijd met een gelijkaardige 'bevrijding', het scheet miljarden kiloliters slappe diarree dwars doorheen de broeken van de driedelige pakken waarin het zich een masker van menselijkheid probeert aan te meten. ![]() Wat in "Rojava" aan het gebeuren is zou immers wel eens het definitieve einde kunnen betekenen van de op paternalistische en patriarchale prietpraat gebaseerde zogezegde 'wereldorde', mocht dat gebeuren a.k.a evenement zich ooit als een hypervirulent virus over de hele planeet verspreiden. Ik twijfel er geen seconde meer aan dat het in alle Hoofdkwartieren van de Verenigde Staatsveiligheden Aller Landen inmiddels "Red Alert" luidt. LETTERLIJK!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 januari 2015 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan heel goed begrijpen waarom het op zo bitter weinig sympathie kan rekenen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Oeioei, opletten met zo'n stoere uitspraken knulletje.
Voor je het weet staat de staatsveiligheid aan je deur.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie of wat bedoel je precies met 'onze bloedeigen mede-ratten'?
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Don't walk behind me, because I may not lead. Don't walk in front of me, because I may not follow. Just walk beside me, and talk to me, and one day we might become friends." ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Of durf je niet? Laatst gewijzigd door Thuleander : 30 januari 2015 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() En ik maar denken dat het net dankzij de VS was dat de Koerden een verregaande autonomie hebben...
|
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Syria Kurds return to 'destroyed' Kobane Laatst gewijzigd door MultiMAN : 31 januari 2015 om 02:15. |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Overigens wordt ISIS door ook "vrouwelijke" (Arabische) piloten vanuit de lucht gebombardeerd. Laatst gewijzigd door Adrian M : 31 januari 2015 om 02:23. |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() De stad is helemaal vlak, met de grond gelijk gemaakt. Blijven staan, effe wuiven om bombardementen rond je oren te krijgen is compleet idioot. Dit ten verdienste van de Koerden toewijzen, is volstrekt achterlijk.
|
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() In het 50% Syrisch Koerdistan opgeslorpt gebied, dat gemakkelijk te bezetten valt zonder bombardementen, blijven ze staan zenne. Daar komen de schijtluizen niet.
|
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Pijnlijk, wat een afgang .... als ISIS verslagen worden door met name vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijdelijk tactisch terugtrekken uit een vlakke stad om open vizier bombardementen te vermijden is geen verdienste, laat staan een overwinning, van Koerden. Laatst gewijzigd door MultiMAN : 31 januari 2015 om 03:26. |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
By the way, nogal wat van die Koerdische vrouwen schijnen uitstekende scherpschutters te zijn. Als ISIS figuur lijkt het me tamelijk belangrijk om goed op z'n kloten te letten. Laatst gewijzigd door Adrian M : 31 januari 2015 om 03:42. |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() De helft van Syrisch Koerdistan inpalmen, dat is een overwinning. Hun droom om rond Kobani, dat in puin ligt, hun onafhankelijk staatje te bouwen, kunnen ze weer opbergen. Dat is een overwinning.
Aangezien de Koerden bijna alles kwijt gespeeld zijn aan IS, is elke mug goed om over een "overwinning" te spreken. Laatst gewijzigd door MultiMAN : 31 januari 2015 om 03:47. |
![]() |