![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wij zijn inderdaad zeer slecht bezig, met name door onze hebzucht en de eenzijdigheid van de wetenschap, die alles eenzijdig materialistisch bekijkt, zonder in staat te zijn een betere ethiek te scheppen. Dit vooral omdat ze niet meer in de Geest en de Ziel gelooft. Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De wetenschap gaat aan eigen succes te gronde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De microwezentjes zijn niet iets dat buiten de werkelijkheid staat; ze zitten er midden in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is nou handig van internet hé.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tenzij je cirkelredenaties of onzin als bewijs accepteert. God bestaat omdat rozen stekels hebben en water nat is. Dat soort "bewijsvoering" dus.
![]() |
![]() |
#148 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een agnost zal dus eeuwig blijven twijfelen of die theepot er wel of niet is tussen de aarde en de zon. Citaat:
Dan kan je beter je "ik weet het niet" pogen op te lossen en vooral te erkennen dat er nu eenmaal dingen zijn die je niet kán weten. Bovendien is Dr Pepper niet te zuipen. ![]() ![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 3 april 2015 om 17:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als jij Harrie als wetenschapper ziet, dan zegt dat een hoop over jouw denkwereld.
Rijp voor een dwangbuis ![]() ![]()
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil helemaal geen artificiële wereld. Wat we wil kunnen doen is een nieuw scenario schrijven en nieuwe wetten naleven. Te beginnen bij geboortebeperking en een compleet secularisme. Ieder individu zou vrij moeten zijn haar/zijn eigen cultuur uit te bouwen in alle vrijheid. Ik stel mij gerust kandidaat wereldleider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel dan de hele ideologie er rond. Los van god en terug onze menselijkheid in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heeft natuurlijk niets te zien met het waarheidsgehalte en/of het al of niet absurde gehalte van wat hij beweert... Maar dat is iets wat we van heel wat meer zogenaamde wetenschappers kunnen zeggen en wat van wel degelijk echte en goede wetenschappers in het begin van hun 'uitvindingen', 'inzichten' ook gezegd is geworden... Maar ja als atheïst hang je wel een enorm hoog gehalte van geloof aan wat 'wetenschappers' beweren... Als er op het ogenblik iemand, evenzeer als de theisten de wereld verkloten dan zijn het juist vele van jouw hooggeprezen wetenschappers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Het niets compelled u zoveel mogelijk niets te doen. Het is omdat wij toegeven aan allerlei impulsen, zonder hen de tijd te geven om echt te rijpen, dat wij ter plaatse blijven trappelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste omdat mijn atoomtheorie veel beter is dan het heelal van de wetenschap. Ten tweede omdat ik daarmede een aantal essentiële dingen veel beter kan verklaren dan de wetenschap doet. Ten derde omdat mijn atoomtheorie veel logischer is dan het heelal van de wetenschap. Ten vierde omdat ik daarmede het bestaan van God kan bewijzen, die immers de hoogste waarheid is. Mocht je dit alles niet kunnen begrijpen omdat het te moeilijk voor je is dan zou je mij tenminste het voordeel van de twijfel kunnen geven dat het wel eens waar zou kunnen zijn wat ik zeg. Laatst gewijzigd door harriechristus : 4 april 2015 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is de eeuwige en oneindige Geest, die alles verklaart, de Logica van alles dus. En deze Geest bestaat ook in ons. Ja, wij mensen zijn als kinderen der Goden (de microwezentjes dus) ook zelf Goden. De mens is een drie-eenheid van dier-zijn, mens-zijn en God-zijn. Laatst gewijzigd door harriechristus : 4 april 2015 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gedaan met vaccins, gedaan met dierenproeven om extra levens te kopen, gewoon de koers van het leven volgen. Het feit dat de Average Joe naar een bank een levenslang contract moet tekenen voor onderdak spreekt boekdelen. Je moet dat eens in alle perspectieven plaatsen en plakken op onze geschiedenis als mens.... Iedereen zou al honderd huizen geërfd moeten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sommige zaken vragen verstand, maar andere zijn klaar als dag. Diegene die verstand vragen laat je best met rust, en wij volgen beter het licht zodat we zien waar we lopen, in plaats van telkens in het donkere te blijven tasten. |
|
![]() |
![]() |