![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We spreken hier wel over Harlem en Manhattan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is ook vrij groot en heuvelachtig (de reden waarom er daar geen gebouwen op staan, het is bedrock). Dus het overzicht kan je snel kwijtspelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever heeft een vergadering in de ochtend waarop pers is uitgenodigd. Daarvoor gaat hij even gewoon met een werknemer joggen. Hij is wat laat, waarop hij zich verontschuldigd aan de journalisten ter plaatse. Die vinden het wel een ludieke anekdote, en sturen het door naar hun collega's hier. Het is kalm, het is in de vroege middag en ze willen op de redactievergadering kunnen zeggen dat ze "met iets bezig zijn". De eerste "artikeltjes" verschijnen.
Ik vraag me eigenlijk af hoe "machtig" die vierde macht is. Volgens mij zijn ze even lui als de overtypers van de Voelkische Beobachter.
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niets van, New York is recentelijk meerdere keren uitgeroepen tot ofwel de vuilste stad van Amerika, of tot één van de vuilste steden van Amerika.
Ik ontken zeker niet dat het al aanzienlijk verbeterd is, maar het blijft een vuile stad. En bijzonder lawaaierig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=LKYORcCIxYo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik kon kiezen tussen New York of Aziatische steden (Hong Kong, Taipei, Singapore, Macao, Kuala Lumpur ...) dan zou mijn keuze zeer snel zijn gemaakt voor een van de laatsten. "Bubonic plague carrying fleas found on New York city rats" (3 mrt 2015) http://www.independent.co.uk/news/wo...-10083563.html Meest geplaagde blokken: http://ny.curbed.com/archives/2015/0...ted_blocks.php Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2015 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Volgens mij heeft deze fascistische belastingregering weeral serieus diep in onze zakken gezeten. Waar was anders dat hele afleidingsmanoeuvre, dat een tweetje tussen De Wever en De Crem die graag nog eens in de spotlights staat, voor nodig ? Enkele dagen schreven de columnisten over niets anders. Perfect voor de pickpockets dus om in uw zakken te zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze zouden beter kijken naar beslissingen die genomen worden en die duiden. DRIE dagen hebben ze zitten zeveren over iets wat De Wever zegt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben vorig jaar in september een week in New York geweest. Vriendelijke mensen, bereid tot hulp. Ik heb op die week niemand horen roepen, niemand kwaad gezien of enige vorm van criminaliteit gezien. En het hotel was midden in Manhattan, 1 straat van de Empire state building.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Streng islamitisch? Een stad waar islamvrouw de ene dag met, en de andere zonder hoofddoek rondlopen. Heel gevaarlijke stad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry verward met Stormram. Maar u stelt iets zonder een link aan te brengen. Er zijn in de US een pak vuilere steden. De "gevoelige" gemeentes in Brussel zijn ook geen toonbeeld van properheid.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 juni 2015 om 20:24. |
![]() |
![]() |