![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Mussolini - Castelnuovo-Tedesco - Henry Mancini - Pink Panther. Like many artists who fled fascism, Castelnuovo-Tedesco ended up in Hollywood, Ik had daar nooit bij stil gestaan, dat Hollywood in zekere zin een deel van haar bestaan dankt aan nazisme en fascisme. En vond het verbazend dat Mancini bij hem in de leer was geweest. Castelnuovo-Tedesco was a significant influence on other major film composers, including Henry Mancini, Nelson Riddle, Herman Stein and André Previn. Maar misschien té los verband om een goeie vraag te zijn. Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 19 augustus 2015 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel: dergelijke losse, vergezochte verbanden zijn net de bedoeling van deze draad. Laat maar komen!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 augustus 2015 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Gouverneur
|
![]() Wie is de Duitser die Barry Lyndon met de NASA verbindt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duitser+NASA=Von Braun?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Carl Zeiss ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Kubrick filmde de kaarslichtscenes van Barry Lyndon met lenzen die Zeiss voor de Nasa had ontworpen om de achterkant van de maan te filmen. Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 20 augustus 2015 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Gouverneur
|
![]() Eentje om bezig te blijven. Niet te ver gaan zoeken
![]() Wat verbindt Jean Jacques Rousseau met John Nash ? . Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 21 augustus 2015 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ondanks zijn pedagogiek was Rousseau een slechte vader voor zijn kinderen terwijl John Nash goed was voor zijn schizofrene zoon (allee, voor zover ik weet toch!). Ik moet in een heel andere richting zoeken zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar zo gemakkelijk kan het nu ook weer niet zijn.
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Vrouwen versieren ! Theoretisch dan ...
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 21 augustus 2015 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Gouverneur
|
![]() In afwachting van een wetenschappelijke doorbraak in het Rousseau-Nash vraagstuk, nog eentje :
Wat is het verband tussen de Berlijnse Muur en een Supernova ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uiteindelijke verdwijning ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat : " Waar Hume Rousseau in het begin als ‘een van de meest aimabele mannen’ in zijn kennissenkring benoemde, werd hij in 1766 door een paranoïde Rousseau beschuldigd dat hij onderdeel was van een complot tegen Rousseau." Het komt niet overeen met de tip die u hierboven geeft maar ik vind op het ogenblik niets anders ![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Die van Rousseau is veel besproken. http://histoire.ens.fr/IMG/file/Lilt...sentations.pdf En die van Nash vind je in geuren en kleuren in : |
|
![]() |
![]() |