Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2015, 15:47   #141
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Een man waakt inderdaad over de familie eer.
Lap, een tweede reden om moslim te worden.....de familie-eer.....
Oud 24 juni 2015, 15:48   #142
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat maddox er de pop-corn heeft bijgehaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 15:50   #143
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een getrouwde vrouw wordt verondersteld trouw te zijn aan haar echtgenoot, omgekeerd evenzeer.
En als dat omgekeerd zo niet is , mag die vrouw dan de man motten ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 juni 2015 om 15:50.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 15:51   #144
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
En als dat omgekeerd zo niet is , mag die vrouw dan de man motten ??
Bs'd

Dat spreekt vanzelf.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 16:09   #145
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Bs'd

Wat betekent een huwelijk ook alweer?
Hangt er volledig van af, maar volgens de Blegische wetgeving is dat een verbintenis(contract) met een aantal voorwaarden.
1 ervan is dat de partners alleen met wederzijdse toestemming mogen gaan buitenspelen.
Oud 24 juni 2015, 16:10   #146
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bs'd

Opvoeding is daar een belangrijke taak in.
Tof, en als ze niet luisteren, dan sla je die opvoeding er maar in.
Oud 24 juni 2015, 16:15   #147
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bs'd

Dat spreekt vanzelf.
Lekker he, zo'n slaapkamerspelletjes. In't publiek/op't een grote bek, maar in't geniep ponyplay.
Ranselt uw vrouw U met de hardcover of paperback van 50 shades of grey?

Laatst gewijzigd door maddox : 24 juni 2015 om 16:16.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 16:35   #148
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Een witte vrouw moet klasse, stijl, trouw en respect uitstralen. (mijn mening)

Nuja, eigenlijk alle vrouwen in hun totaliteit, maar zij zeker.

Zowat het omgekeerde dus van deze.
neenee, een witte alleenstaande vrouw moet in het klooster intreden! dat deden ze in de middeleeuwen ook.

Die laat je toch niet los op straat lopen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 16:36   #149
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Los van religie ( ze zullen idd gestraft worden ) ,, is het gwn ronduit marginaal!
we zijn tenminste al content dat mannen die nooit doen nietwaar?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 24 juni 2015, 16:41   #150
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik snap "gelovigen" ook niet.

Maar die vettige dozen snap ik net zo min, niet dat ik vind dat ze daarvoor gestraft zouden moeten worden hoor. Ik hoop oprecht dat ze ermee trouwen om hen achteraf, eens hun "papieren" in orde zijn, te laten zitten. Kunnen ze overnieuw beginnen... en opnieuw. 😂
Het zijn gewoonlijk zeer marginale personen die daarin trappen, en écht denken dat "aziz" of "mohammed" werkelijk verliefd werd op een vrouw die vijf keer zijn gewicht en drie keer zijn leeftijd is. De anderen bezie ik gewoonlijk als labiele zweverige typetjes die de derde wereld gaan redden met eigen zweet.

De anderen "spelen" ermee, ieder zijn meug, maar in het HIV-Afrika, zou ik daar echt niet aan beginnen.

Of zou het toch waar zijn, dat "once you go black, you never go back" gedoe? Misschien gaan ze gewoon nooit meer terug naar Afrika.

Oud 24 juni 2015, 16:48   #151
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dan bent u met uw mening te achterlijk voor woorden. Vrouwen hebben volgens jou geen recht op zelfbeschikking waaronder waar en met wie ze seks hebben, maar indien familie van u, gebruikt u geweld, wat een misdrijf is.
Langzamerhand staat religie voor totale randdebielen, gefrustreerde etterbakjes die hun beperkte verstandelijke vermogens botvieren op vrouwen die niet in de pas lopen die zij bepalen.
Langzamerhand? Dat heeft toch altijd al de bedoeling geweest?

Oud 24 juni 2015, 16:50   #152
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Wie zich gedraagt als een hoer, zal ik behandelen als een hoer. Laten we aub niet de witte huilbeta uithangen en meegaan in het verhaaltje dat een vrouw zelfbeschikkingsrecht heeft en seks heeft waar en met wie ze wil.

Hoe zou jij reageren als jouw dochter/zus/moeder dit doet?
Iemand die single is heeft volgens U géén zelfbeschikkingsrecht om seks te hebben waar en met hij/zij het wil?

Dus alle vrijgezellen ook in het klooster?

Oud 24 juni 2015, 16:51   #153
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Echte mannen laten hun familie neuken door een vluchteling, idd.
Echte mannen "laten" niemand neuken.

Echt vrouwen neuken zèlf.

Oud 24 juni 2015, 16:52   #154
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Wat betekent een huwelijk ook alweer?
wie heeft het over huwelijk? Ik ga ervan uit dat deze speelse dames zo vrij zijn als een vogeltje.

Ik heb het nl. niet voor overspeligen (noch man, noch vrouw, dus daar gaat het niet niet over).

Of heb je enkel een probleem met overspelige gehuwde vrouwen die met een neger gaan wippen?

Laatst gewijzigd door circe : 24 juni 2015 om 16:55.
Oud 24 juni 2015, 17:22   #155
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het zijn gewoonlijk zeer marginale personen die daarin trappen, en écht denken dat "aziz" of "mohammed" werkelijk verliefd werd op een vrouw die vijf keer zijn gewicht en drie keer zijn leeftijd is. De anderen bezie ik gewoonlijk als labiele zweverige typetjes die de derde wereld gaan redden met eigen zweet.

De anderen "spelen" ermee, ieder zijn meug, maar in het HIV-Afrika, zou ik daar echt niet aan beginnen.

Of zou het toch waar zijn, dat "once you go black, you never go back" gedoe? Misschien gaan ze gewoon nooit meer terug naar Afrika.
'k Weet 't allemaal niet en eerlijk gezegd hoef ik 't ook niet te weten.

Ieder z'n meug en dat iedereen met zijn/haar lijf doet wat ie wil, zolang elke partij ermee instemt en nergens toe gedwongen wordt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 17:26   #156
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
'k Weet 't allemaal niet en eerlijk gezegd hoef ik 't ook niet te weten.

Ieder z'n meug en dat iedereen met zijn/haar lijf doet wat ie wil, zolang elke partij ermee instemt en nergens toe gedwongen wordt.
ho, dat spreekt vanzelf. Maar je leest regelmatig van die schrijnende verhalen over (gewoonlijk Engelse) oma's die zich door zo'n Mohammed volledig hebben laten inpakken en dan met de kop tegen de muur lopen.

Zelf ken ik een ooit-poetsvrouw, die nu niet bepaald uit zo'n marginaal milieu kwam, gescheiden, vier zonen, en opeens is daar de vriend van de jongste zoon , illegaal uit Afrika, en het is l' amour toujours. Een huwelijk werd gepland - ze was meer dan dubbel zijn leeftijd en alvast ZIJ liep op wolkjes. Hij werd maar niet geregulariseerd en ze heeft hem alvast vier jaar onderhouden. Dat was de laatste maal dat ik haar tegenkwam........ben in feite zelf nu curieus.

Oud 24 juni 2015, 17:34   #157
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Wie zich gedraagt als een hoer, zal ik behandelen als een hoer. Laten we aub niet de witte huilbeta uithangen en meegaan in het verhaaltje dat een vrouw zelfbeschikkingsrecht heeft en seks heeft waar en met wie ze wil.

Hoe zou jij reageren als jouw dochter/zus/moeder dit doet?
Wie zich hoe dan ook gedraagt hoef jij niet eens mee om te gaan, gewoon negeren zou ik zeggen, als je er niet tegen kan.

Jij bent Christen? Wie zonder zonden is werpe de 1ste steen, de vergeving door christus van Maria Magdalena, de nadruk die in 't christendom gelegd wordt op 'vergeving'...herken je dat?

Oordeel dan niet over 'n ander, dit zottespelleke heeft lang genoeg geduurd, ik dacht in 1ste instantie dat je er de gek mee hield.

En JA, of jij dat nu leuk vindt of niet, elke vrouw hééft zelfbeschikkingsrecht over haar eigen lichaam, daar kan jij, noch je hele meute religekken NIKS aan doen ... hopelijk!
Oud 24 juni 2015, 17:40   #158
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ongelooflijk dat er nog steeds mannen rondlopen die menen zich te kunnen bemoeien met wie IK in MIJN vagina toelaat! Je houdt het niet voor mogelijk!

Oud 24 juni 2015, 17:44   #159
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ongelooflijk dat er nog steeds mannen rondlopen die menen zich te kunnen bemoeien met wie IK in MIJN vagina toelaat! Je houdt het niet voor mogelijk!
Het is niet omdat er mensen zijn die een bepaalde nederigheid wensen bij andere mensen (vrouwen) , dat die mensen beslissen wat vrouwen wel en niet mogen doen he.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 17:47   #160
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ho, dat spreekt vanzelf. Maar je leest regelmatig van die schrijnende verhalen over (gewoonlijk Engelse) oma's die zich door zo'n Mohammed volledig hebben laten inpakken en dan met de kop tegen de muur lopen.

Zelf ken ik een ooit-poetsvrouw, die nu niet bepaald uit zo'n marginaal milieu kwam, gescheiden, vier zonen, en opeens is daar de vriend van de jongste zoon , illegaal uit Afrika, en het is l' amour toujours. Een huwelijk werd gepland - ze was meer dan dubbel zijn leeftijd en alvast ZIJ liep op wolkjes. Hij werd maar niet geregulariseerd en ze heeft hem alvast vier jaar onderhouden. Dat was de laatste maal dat ik haar tegenkwam........ben in feite zelf nu curieus.
Ik weet 't, heb al vaker dat soort reportages gezien op TV, 't is zielig.

Ik heb zelfs ooit zo iemand zijdelings gekend, 'n oudere vrouw, redelijk welgestelde weduwe, woonde naast 'n vriendin van me, had 'n Tunesische "vriend" die ze onderhield (geld, cadeautjes e.d.), maar niet bij haar inwoonde. Op 'n dag werd ze onwel en die vriendin van me belde 'n ambulance (de vrouw is niet veel later overleden in 't ziekenhuis), terwijl de ambulanciers haar wegbrachten was ze zo ongerust omdat diezelfde avond die vriend op bezoek zou komen en zij er niet zou zijn, ze was uiterst gestresseerd en deed alle moeite van de wereld opdat m'n vriendin toch maar niet zou vergeten hem in te lichten die avond en 'm vertellen dat ze ziek was en hoopte snel terug te zijn, ze was doodsbang hem te verliezen...terwijl ze stervende was.

Triest, maar als dat mens zich misschien nog 'n beetje goed voelde in haar laatste levensmaanden of jaren, tsjah.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be