![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niemand beweert dat er geen zieken of doden gaan vallen ten gevolge van Fukushima. Wat ik beweer is dat de impact veel kleiner is dan velen beweren en vrezen. Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Athelas : 9 juli 2015 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Amon Ra, wat zijn de laatste artikels dat U las in verband met Fukushima?
Die mensen zeggen al jaren dat er geen gevaar is voor de gezondheid. Maar ge moet toch al heel ver beginnen zoeken om daar nog nieuws over te vernemen, de dagelijks VRT/VTM/VT4 kijker zal het niet vernemen. Maar de signalen zijn duidelijk en wetenschappers geven alarmerend signaal. Los van alle chemische "normen en waarden", wildlife rondom de getroffen regio's vertonen uiterst bizar gedrag. Je kan dit niet negeren. Ben ik degene die de halvering als argument gebruikte? Als je gelooft dat alles met de uitspreiding ervan zal vervagen, think again... die boel stapelt op. Net omdat het in meltdown gegaan is en niet 1 reactor he. Dat is maal 4! Aan zee, constant aan het geven ... De halveringswaarde voor iedere stof is ook anders en in de link van reuters welke stoffen men terug vond in de wezens. Aan de experts dan te zeggen hoe onschadelijk het is? Zeg eens, hoe onschadelijk zijn de signalen van 2015 in de pacific ocean? |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
![]() Citaat:
Alle 3 zijn dodelijk. Alle 3 zijn te vinden in het milieu alleen is de distributie en concentratie zwaar verschillend. Wat is daar niet aan te snappen voor u?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in feite zouden we 2 evils niet mogen afmeten om één "beter" te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovenop nog plastic en bp rotzooi. En wie weet welke chemische troep bovenop. En dat alles samen is een moordende coctail. Daar maken we ons zorgen over.
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er nu iemand een rapport van visvangst 100km buiten fukushima met probleem van radio activiteit ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Mogen die daar vissen Brother Paul??????????????????????????????????????????
LOL????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Je beseft toch dat men mensen radioactieve isotopen doet drinken bij verscheidene medische onderzoeken hoop ik? Zoek eens Mo-99 op.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Wat U niet begrijpt, het is nog maar net aangekomen.
En er zal blijven toestromen, voor de komende 40 jaar minstens. En al dat toestroomt, zal veel langer dan 40 jaar kleven. Halveringswaarden of niet.... Dringt dat niet door? |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Hoelang duurt het volgens U vooraleer geconsumeerd water (met al dan niet radioactieve stoffen) je lichaam verlaat? Ge weet toch wat pis is hoop ik?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() http://www.globalresearch.ca/media-r...ushima/5445912
Volgens mij is The Blob gewoon fake en de cover up zelve! |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||||
|
![]() Citaat:
De hoeveelheid gecontamineerd water dat wegvloeit is gigantisch, maar dat geldt ook voor de hoeveelheid water in de oceaan zelf, het is de spreekwoordelijke druppel in een emmer wat schaal betreft. En ja, een druppel van het verkeerde kan effectief dodelijk zijn voor alles wat in de emmer leeft, maar in deze situatie is dat niet het geval. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
FUKUSHIMA radiation ![]() Citaat:
Of zal het blijven dalen, ook al blijft Fukushima de komende 40 jaar lekken in zee? Ik snap uw mentaliteit niet op dat vlak soms... koppig kan je wel zijn hoor. ( ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Neen, dat is niet waar. "We" maken ons zorgen over die cesium omdat dat radioactief is. 99% van de bevolking weet niet wat er gebeurt met hun tandpasta of hun scrubs. 99% van de bevolking heeft ook geen verstand van radioactiviteit en wenst dan maar de andere 1% de les te spellen over iets waar ze geen zak vanaf weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Terecht, echter overschat je het ene en onderschat je het andere.
|
|
![]() |
![]() |