![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Onderweg werden we tegengehouden...(gebeurde destijds heel zelden maar die keer wel) door de Gendarmes die zwaaiden met een hun rode salami ![]() Die genndarmes waren ,zoals dikwijls in die tijd zelf redelijk aangeschoten.Mijn vriend deed het raampje naar beneden en blies zijn wietwolk naar buiten . Manneke zei die vijftigjarige gendarme..uw sigaretten stinken dat het wreed is.....waarop mijn vriend zei.....dat is Semois toebak die mijne pa nog liggen had..... ![]() ![]() Die mannen uit de jaren 20 wisten helemaal niet wat dat was.....en dan nog....niemand maakte zich daar druk om. Ook tijdens concerten bv in Vorst Nationaal hong steeds een dichte wietwolk. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 juli 2015 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar toen kenden ze het toch al de flikken. Alhoewel, tijdens het concert geen last van die kerels. Na afloop, in de straatjes errond zijn er wel controle's geweest. Maar al bij al was er weinig pakkans. Het was wél zo dat je er voor in de bak kon vliegen, voor een onnozel pakske wiet van 25 gram. Zo een toebakszakje vol. Is een vriend van mij overkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als die dan een paar kwieten hadden gesnapt met wat wiet tussen hun toebak gerold dan werd deze belangrijke drugsvangst ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 juli 2015 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit hoorde ik nochthans ook graag :https://www.youtube.com/watch?v=2XiYUYcpsT4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En naar de muziek luisterde ik ook al. Ik was de jongste van een familie met viif kinderen. Twee grote broers, en twee grote zussen. Niets als goede voorbeelden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Foute voorlichting is niet goed. Ik ben met angst opgevoed. En later Nam ik niets nog serieus.
"maken ZE hierover zo een drukte?" "en zij doen toch ook iets?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The gratefull dead......jefferson airplane om maar een paar van de bekendste bands te vernoemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zogenaamde Acid Psychedelic Rock periode vooral uit San Francisco ... Gratefull Dead...Jefferson Airplane waren wel steengoede bands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik luisterde eerder naar punk en reggea. Dat gaat ook goed met trips. Maar in mijn tijd deden ze wel behoorlijk veel speed in die trips. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Muziek en drugs, het eeuwige koppel.
Bij mij heeft het nooit gewerkt. Muziek wordt bij mij zelden mooier of beter onder invloed van drugs. Ook muziek maken (vroeger gitaar, nu drums) werkt bij mij niet. Op het moment denk je dat je goed bezig bent maar als ik nadien, terug nuchter, de opnames beluister springen de tranen in mijn ogen en dat is dan niet van ontroering... Bij andere werkt het dan weer wel. "The Beatles were so high they even let Ringo sing a few tunes!" - B. Hicks
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 28 juli 2015 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |