![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft overduidelijk meer begrip voor een religieuze fanatiekeling die onschuldige mensen vermoordt dan voor iemands sexuele geaardheid.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Helemaal niet.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
juist , een zakenman met wat racistische citaten op zijn palmares. daar moet je echt uw voorbeeld aan nemen. ik denk trouwens dat Bennett niet zo'n goede woorden voor u over zou hebben, niet-jood zijnde. of geef je stiekem toestemming aan Eli om je account te gebruiken? dit begin ik meer en meer te denken... gaat tegen de forum regelmenten in he man. de toon, inhoud en de hoeveelheid spam die er uit uw uit uw account opeens komt nadat onze vriend geband werd trekt verdacht veel op Eli's korte CV van posts op politics.be. Eli promootte het stenigen van homo's. Naast het goedpraten van dagelijkse terreur op Palestijnen, en de evolutieleer als quatsch afdoen. anti-zionist? ik heb geen problemen met Meretz e.d., met links-zionisten valt er tenminste te praten. maar ik twijfel dat je deze partijen kent.. dus laat maar. noem me gerust anti-zionist als je dat goed doet slapen vanavond. Laatst gewijzigd door Tamam : 4 augustus 2015 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In Bennett zijn partij zitten ook niet-Joden. ![]() Meretz zijn wereldburgers, daar is niets zionistisch aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uit zijn milieu kwamen ook de moordenaars van Premier Yitzhak Rabin.