![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Geld kan ons hier niet uitkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien geloof ik in de eerste plaats in mijn atoomtheorie. Maar zouden de mensen die gaan geloven dat hebben we er nog een heel groot probleem extra erbij, namelijk een zeer groot religieus probleem tussen degenen die mij willen geloven en de andere godsdiensten. Ik denk vooral dat de christenen en de Moslims en ook de Joden er niet zo blij mee zullen zijn. Kortom: deze wereld gaat ten onder. Het zal mijn tijd wel duren en zo niet dan zal het een sensatie zijn dat mee te mogen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Wil geen revolutie per se.
Rechtvaardigheid, transparantie, referenda, secularisme, republiek, onafhankelijke media. Maar het wordt een fade out Line. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ruiken, proeven, horen, of voelen, volstaat ook hoor.
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is er nog een kleine kans dat hij door te berusten tot inkeer zal komen en van mentaliteit veranderen. Anders gaan we er allemaal aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Maar Harrie. We gaan sowieso dood. We dienen te leren het te aanvaarden in plaats van alles en iedereen onder te duwen om wat langer te leven ...
We are in it together. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marcus 9:1 (Voorwaar, Ik zeg u, er zijn sommigen onder degenen die hier staan, die de dood voorzeker niet zullen smaken, voordat zij zien dat het Koninkrijk Gods gekomen is met kracht), 13:30 en 14:62, Het heeft dan wel iets langer geduurd, maar uiteindelijk ben ik er dan toch... ![]() ![]() ![]() Wederkomst van Jezus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het, dat we moeten aanvaarden, niet alleen onze eigen dood, maar ook die van de hele wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Nou de wereld is een behoorlijke last te dragen.
Moeilijk in grijs te stellen als je de informatie op je af laat komen. Maar welke wijsheid kunnen we er uit halen? ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drie dingen dus, alle drie te danken aan de glorie van de wetenschap die niet kan nalaten steeds weer nieuwe dingen uit te vinden en deze vervolgens door het kapitalisme verkeerd te laten gebruiken. Oftewel: we gaan door het grote succes van de wetenschap, samen met het kapitalisme, ten gronde. En omdat het volk ook graag rijk wil zijn en de arme landen natuurlijk ook, is het geen halt meer toe te roepen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 5 september 2015 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Ik wil gewoon simpel leven. Ja ik droom al eens van rijkdom... Maar zou het nooit willen verwerven zoals enkelingen dat deden. En zij hebben de schuld van hun winst op ons geduwd.
Liever een minderheid dan een meerderheid? De minderheid maakt iedereen even arm en gaan over levens alsof het grassprieten zijn ... Voor mij hoeft het niet... Maar onze kinderen verdienen een betere wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij gaan ons voor in het slechte. Rijkdom met mate, dat wil zeggen: er moet een grens zijn aan wat de mens nog bezitten mag. Meer bezit geeft ook meer problemen en de mens wordt er niet gelukkiger van. Armoede is ook niet goed, dus een middenweg (zoals je zegt) is dan het beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een heel debiele actie als je het mij vraagt.
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ze liggen in dezelfde doos als de foto's van uw god.
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |