![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Dat moeten marathonlessen geweest zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Anderzijds is Reynders wel een van de eerste Franstalige ministers die NL sprak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Francken spreekt Frans?? Ja dat zal wel!!! Hij kan niet één Franse zin zonder fouten uitbraken. En zijn zwaar accent zorgt ervoor dat je niet eens weet welk Frans woord hij aan het uitspreken is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij doet zijn best zoals Di Rupo zijn best doet als hij Nederlands spreekt maar dat stopt daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat inderdaad zo lamentabel is, dan zou mij dat tegelijk spijten èn plezier doen. Spijten, want ik vind dat iedere Vlaming zeer behoorlijk Fr en Eng zou moeten kennen. Niet gelijk een white hemd dus. Maar plezier doen omdat het in mijn communautaire kraam past dat er eigenlijk nog maar twee federale Vlaamse ministers zijn die deftig Frans kennen. En dat is de dikke nek van Zustitie en fils �* papa Kleine Croo. v(ieze)p(remier) Peeters: ai ai ... gene vette4 vp Jan Jambon: ai ai ... houterig de andere ga ik even overlopen na het eten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steven Van de Put: nog niet bezig gehoord Maggie het Blok: ik ben daar van verschoten: gene vette. Sleurs: ook nog niet gehoord, maar ik vermoed .. Tommelein zal wellicht iets beter zijn, 'k weenie Crem: ja dat zal ook wel behoorlijker zijn, ook zo'n fils �* papa van halve adel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 augustus 2015 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=_lVPJvAP0-M |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Zo’n 39 procent van de Waalse jongeren volgt Nederlandse lessen. Dat is een groot verschil met een vijftal jaar geleden toen volgde bijna de helft van de leerlingen de tweede landstaal. " De Belgicistische mythe dat de Walen tegenwoordige meer Nederlands studeren ,klopt dus langs geen kanten . De werkelijkheid toont ons het tegendeel. Steeds minder en minder Walen leren nog Nederlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In 2019 is Vlaanderen toch onafhankelijk? |
|
![]() |
![]() |