![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 29 augustus 2015 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.clint.be/actua/gefrustree...ater-weg-video
Wie zoiets durft doet doet , is werkelijk een klote-idioot !! Zulke verdienen geen hulp , eenderwelke reden !!!!!!!! Of is deze video in scene gezet ?? Of wil men hier iets anders mee bedoelen , een protest van de vluchtelingen zelf voor een betere behandeling ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En als wij daar een duimbreed tegenin gaan, laat staan een vraag over stellen, dan zijn wij racisten. Laatst gewijzigd door kwantum : 5 september 2015 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoor de asielzoekers alléén zeggen...ik wil dit en ik wil dat.
Nooit hoor ik ze zeggen, ik moet dit doen of ik moet dat doen. Ik wil zoveel maar ik moet voor alles werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is niet goed, de levensstandaard is er te laag. ![]() Echt serieus, dat verklaarde er ene zelfs voor de TV. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kunnen we er in België iets aan verdienen??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wel ééntje waarvan ze zullen blijven smullen. Gewoon, omdat het als muziek in hun oren klinkt... http://www.demorgen.be/buitenland/we...tten-a2445722/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest versta ik de taal ook niet . Misschien weigerden ze omdat het halal was ? Aan de linksen om daar een draai aan te geven . Artikel en onderzoek = meer dan twijfelachtig . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Rode Kruis als zwaar gesubsidieerde , professionele organisatie is een belangrijk deel van de asielindustrie .
Hier verdedigen ze dan ook onbeperkte import . Welk toerisme- bedrijf zou nu klanten wegsturen waarvan de rekening toch betaald wordt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze waren boos omdat de trein niet snel genoeg kwam, of de boot niet rap genoeg vertrok, of hun woning niet in orde was, maar dat eten met dat kruis moesten ze NIET hebben. het rode kruis heeft inderdaad geprobeerd om het met de mantel der liefde te bedekken (ze geven zelfs geen vlees in het pakket maar enkel vis.... wil mijnheer nog iets anders aub?) en proberen natuurlijk het politiek correcte verhaaltje hoog te houden. Citaat:
Maar ze weigerden dus WEL! (en als ik honger heb dat neem ik eerst dat pakket en zorg dan dat ik de grens overkan, mèt eten).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gewoon om de artikels zelf te lezen, niet enkel de koppen.
Wat begrijpt U niet aan volgende zin: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 september 2015 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En vandaag in het nieuw dat asielzoekers in Hongarije de pakken voedsel en water weggooien die hun worden aangeboden.
Alleen de kinderen zijn slim genoeg om het water en het voedsel aan te nemen. Die willen inderdaad allemaal maar één ding en dat is naar Duitsland te gaan. Maar hun vinger afdrukken moesten toch al genomen zijn, dat is een Europese wet. Dus al die asielzoekers die hun vinger afdrukken niet willen laten nemen overtreden een Europese wet. Als ik hier in België een Europese wet overtreed dan word ik gestraft, waarom ik wel in mijn eigen land en de asielzoekers niet in een vreemd land? Ik hoor alléén...ik wil...ik wil...ik wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() ... meer ondankbaarheid ... waarom willen die toch niet in Hongarije blijven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.google.be/search?q=luxe+...w=1422&bih=738 Dan moeten ze richting Turkije of zeker naar de rijke oliestaten, bij hun 'behulpzame' geloofsgenoten. Maar die hebben blijkbaar alleen geld om moskeeën te bouwen in Duitsland. Kwestie dat zij niet van het islamitisch pad zouden afwijken en ten prooi vallen van de Westerse decadentie.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 september 2015 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |